عمومیمدیریت کسب و کار

کسب درامد در اینستاگرام (رایگان)

آموزش کسب درآمد در اینستاگرام و ترفند کسب درآمد در اینستاگرام یا کسب درآمد در اینستاگرام از داغ‌ترین موضوعات این روزهای اینستاگرام است. بنا به درخواست شما تصمیم گرفتیم مقاله‌ای کامل و عالی در مورد کسب درآمد در اینستاگرام بنویسیم. تا انتهای این مقاله با دیجی فالوور همراه شوید.

کسب درامد در اینستاگرام (رایگان)
دیجی فالوور

آیا در اینستاگرام درآمد واقعی وجود دارد؟

در اینجا سؤالی است که مبتدیان می‌پرسند، آیا واقعاً می‌توان در اینستاگرام درآمد کسب کرد؟ آیا واقعاً می‌توان در اینستاگرام درآمد کسب کرد؟ کسب درآمد در اینستاگرام دروغ است؟

خب، پاسخ کاملاً واضح است: کسب درآمد در اینستاگرام کاملاً واقعی و اثبات‌شده است. اگر مبتدی هستید، ممکن است تعجب کنید، اما باگذشت زمان و مطالعه بیشتر، یاد خواهید گرفت

بهترین افراد در اینستاگرام چقدر درآمد دارند؟

این کنجکاوترین سؤال افرادی است که هنوز شروع نکرده‌اند و دوست دارند از درآمد واقعی نامحدود اینستاگرام مطلع شوند شما 10 میلیون درآمد دارید!

کسب درآمد میلیونی در اینستاگرام نیاز به خلاقیت، تلاش، تلاش و زمان دارد و اگر بتوانید پول دربیاورید کارتون‌ها سریع‌تر شکوفا می‌شوند.

چگونه در اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

خوب، راه‌ها و روش‌های جدید، متنوع و پنهانی وجود دارد که بیشتر توضیح خواهم داد.

فروش تبلیغات مستقیم

مثلاً یک نفر وارد می‌شود و می‌گوید: آقای بنر، من را در صفحه قرار دهید. من آن‌قدر برای آن خواهم پرداخت. معمولاً به ازای هر هزار مراجعه به بنر 5000 تومان می‌گیرند

فروش کالا و خدمات

تصور کنید هیجان‌انگیز است و بهترین راه برای کسب درآمد است، تصور کنید یک صفحه اینستاگرام ایجاد کرده‌اید و گل و گیاه می‌فروشید، کافی است روزانه فقط 30 سفارش داشته باشید و درآمد ماهیانه شما بین 1 تا 6 میلیون تومان است؛ و این فقط + هزار مشترک است

کسب درامد در اینستاگرام (رایگان)
خرید فالوور اینستاگرام

اشتراک‌گذاری از سایت‌های دیگر

مطمئناً تبلیغات فروشگاه‌های شرط‌بندی را در اینستاگرام در صفحات محبوب زیاد می‌بینید؟ خوب فایده این کار این است که اگر با لینک طرفی که تبلیغ کرده عضو یک بنگاه فروشی شوید به ازای هر 10000 تومان سود شما صاحب صفحه اینستاگرام 3000 تومان درآمد دارد، حالا تصور کنید 10000 نفر ثبت‌نام کرده‌اند و 10 هزار تومان سود کنید …

برندینگ و تبلیغات حرفه‌ای شرکت‌های معروف

همچنین یکی از جدیدترین روش‌های کسب درآمد در اینستاگرام است، به‌عنوان مثال، شما یک صفحه راجب در اینستاگرام به نمایندگی از دستگاه‌های تلفن همراه دارید، می‌توانید از یک شرکت خاص پول زیادی دریافت کنید تا برند آنها را در صفحه خود تبلیغ کنید و آنها را تحسین کنید؛ و از این گونه صحبت‌ها که درآمد واقعی‌اش بالاست!

 درآمد در استوری و لایک در اینستاگرام

خوب، بله درست شنیدید، این یک راه جالب و عالی برای کسب درآمد در اینستاگرام است، برای مثال برای تبلیغ یک برند یا محصول در استوری و غیره کافی است؛ و پولتو بذار تو جیبت:

درآمد پنهان

همانطور که از نام این درآمدها می دانید پنهان هستند و روش آنها تاکنون فاش نشده است، مثلاً همان 5 روشی که ذکر شد تا مدت‌ها پیش هیچکس 2 تا از آنها را نمی‌دانست… اما اکنون شما بدان:

ترفندهای کسب درآمد اینستاگرام

موضوع و هدف خود را با دقت و دقت مشخص کنید

فقط روی موضوع خودکار کنید

چالش، مشترکین خود را شگفت‌زده کنید

زیاد تبلیغ نکنید و اول به فکر رضایت مشترکین باشید

یک نام عالی برای برند یا صفحه خود انتخاب کنید

ایجاد و تبلیغ صفحه خود در سایر شبکه‌های مجازی (مانند تلگرام و یوتیوب)

حتماً یک سایت پیرامون صفحه و موضوع خود بسازید (مبانی را به‌خوبی یاد بگیرید)

حرفه‌ای و خلاق باشید، فقط از کارهای دیگران کپی نکنید

زیر پست‌های خود یک هشتگ مناسب قرار دهید و روی عکس‌های خود واترمارک (برند) قرار دهید

تبادل تبلیغات با کانال‌های دیگر

حتماً از استوری و لایو اینستاگرام استفاده کنید

کسب درآمد در اینستاگرام یا تلگرام کجا بهتر است؟

پاسخ این سؤال کاملاً به شما بستگی دارد، آیا می‌دانید چگونه عکس‌های حرفه‌ای بگیرید؟ خوب اینستاگرام برای شما بهتر است اما در کل فکر می‌کنم اینستاگرام بهترین مکان برای کسب درآمد است اگر هوش مالی خوبی داشته باشید و بتوانید از آن به‌درستی استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا