فرهنگ و هنر

شهیده فائزه رحیمی هنرمندی دلسوز و سرشار از اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود

ایواره/تهران مدیران حوزه هنری استان تهران در هفته هنر انقلاب اسلامی به دیدار خانواده شهیده فائزه رحیمی از شهدای حادثه تروریستی کرمان رفتنند.

به گزارش ایواره، شهیده فائزه رحیمی، تنها شهید حادثه تروریستی کرمان از استان تهران و از هنرجویان مدرسه نویسندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی بود که در مسیر روایت بزم شهادت سردار دلها آسمانی شد.

 محسن رحیمی رئیس حوزه هنری استان تهران در ابتدای این دیدار ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان، شهیده رحیمی را معلمی دلسوز، هنرمند و جوانی با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی معرفی کرد.

محسن رحیمی در خصوص برگزاری یادواره این شهیده اظهار کرد: الحمدالله ویژه برنامه « محفل خاطره » شهیده رحیمی که در بهمن ماه سال گذشته، با حضور مادر بزرگوار و دوستان ایشان در شهرستان قدس برگزار شد، با استقبال بسیار خوب نسل جوان همراه بود.

رئیس حوزه هنری استان تهران ضمن اعلام آمادگی حوزه هنری انقلاب اسلامی برای تولید محتوای فرهنگی و هنری با محوریت شهیده رحیمی عنوان کرد: ایشان از هنرجویان دوره‌های آموزشی حوزه هنری بود و وظیفه خود می‌دانیم که ویژگی‌های بارز این شهیده هنرمند را در قالب تولیدات هنری به دانش‌آموزان و نسل جوان معرفی کنیم.

در ادامه این دیدار پدر شهیده فائزه رحیمی به بیان خاطراتی از فرزند خود پرداخت و گفت: رعایت عفاف و حجاب یکی از ویژگی‌های بارز ایشان بود. همیشه با حفظ حجاب به دنبال تبلیغ این امر در محیط‌های پیرامونی و تاثیرگذاری بر روی هم نسلان خود بود.

پدر شهیده رحیمی با اشاره به هنرمند و معلم بودن این شهیده افزود: علاقه‌ ایشان به روایت‌نویسی از توانمندی‌های هنری او به حساب می‌آمد.

در انتهای این دیدار که با حضور جمعی از مدیران حوزه هنری استان تهران و مسئولان دفاتر شهرستانی این ارگان همراه بود، تابلوی نقاشی اثر خانم « فاطمه الله داد » که منقش به تصویر شهیده رحیمی بود به خانواده ایشان اهدا شد.

شهیده فائزه رحیمی هنرمندی دلسوز و سرشار از اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود

انتهای پیام

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا