فرهنگ و هنر

مسدودسازی شبکه‌های اجتماعی در کار نیست

مسدودسازی شبکه‌های اجتماعی در کار نیست

ایواره/ تهران یکی از اعضای کمیسیون مشترک و ناظر مجلس در کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی گفت: مشکلات این طرح در حالی حل می شود که با توجه به محتوای طرح، مردم نگران نباشند، انسداد شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

حسین نوش آبادی، عضو کمیسیون مشترک و ناظر مجلس در کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی در گفت وگو با ایواره، اظهار کرد: طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی به خوبی تبیین نشده و کمیسیون کلیات آن را تصویب کرده است. ; مردم می توانند مطمئن باشند که در این روند از حقوق آنها دفاع خواهد شد.

وی ادامه داد: کمیسیون مشترک باید با برگزاری نشست خبری و نشست با اصحاب رسانه ابعاد و زوایای این طرح را تبیین کند.

عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: فضای مجازی که اکنون به فضای واقعی زندگی مردم تبدیل شده است نیازمند ساماندهی با حفظ حقوق اولیه مردم و دفاع از فضای کسب و کار کاربران است.

نوش آبادی خاطرنشان کرد: باید جامعه را با روند قانون گذاری بیشتر آشنا کرد. برخی ایرادات ناشی از عدم آگاهی از ساختار نظام قانونگذاری در مجلس و فرآیند تصمیم گیری است.

عضو کمیسیون مشترک و ناظر مجلس در کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی یادآور شد: از بسترهای خدمات رسانی در بخش های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به صورت سیستمی حمایت می شود.

نماینده مردم ورامین افزود: مشکلات این طرح با بررسی محتوای طرح برطرف می شود، مردم نگران نباشند، انسداد شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا