فرهنگ و هنر

درآمد بازیگران شبکه نمایش خانگی چقدر است؟

درآمد بازیگران شبکه نمایش خانگی چقدر است؟

برخلاف فیلم هایی که هر بازیگری می تواند تصویری برای تهیه کننده ارائه دهد ، در یک شبکه نمایش خانگی ، تقریباً یک جدول حقوق و دستمزد بازیگران وجود دارد.

به گزارش ایواره ، یکی از کارگردانان شناخته شده تولید سینمای ایران که علاقه ای به معرفی نام خود در رسانه ها نداشت ، در پاسخ به روزنامه “فرهیختگان” درباره میزان بازیگران استخدام شده در شبکه کارهای خانه تئاتر گفت : پیشنهاد کنید ، در شبکه نمایش خانگی ، تقریباً یک نمودار منظم برای دستمزد بازیگران وجود دارد. به این ترتیب بازیگران شناخته شده و شناخته شده ای که تعدادشان حتی به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد ، هر ماه 350 تا 500 میلیون دلار دریافت می کنند. کسانی که سلبریتی های مشهوری هستند و جزو دسته اول نیستند ، هر ماه 200 تا 300 میلیون دلار حقوق می گیرند. وی ادامه داد: بازیگران مشهوری که در رده های اول و دوم نیستند هر ماه از 100 تا 180 میلیون دلار دریافت می کنند و سایر بازیگران بسته به نقش و محبوبیتی که در بین مردم دارند کمتر از 100 میلیون یورو در ماه دریافت می کنند.

مدیر تولید ادامه می دهد: “البته اینطور نیست که برای حضور در یک سریال به یک بازیگر خیلی بیشتر از فیلم پرداخت شود ، بالاخره بازی در یک سریال سختی ها و سختی های خودش را دارد و اگر حقوق ماهانه هم اضافه کنیم از یک بازیگر در یک سریال ، تقریباً همان دستمزدی را که در یک فیلم طلب می کند ، دریافت می کند. اکنون ماه هایی را که این بازیگر در سریال بازی کرده و برخی از پیشنهادات سینمایی خود را رد کرده به این اضافه کنید. ” عجیب.”

وی گفت: “از سال 1999 دستمزدها 20 تا 30 درصد افزایش یافته است.” البته این هنوز به بازیگر ، آنچه بازیگر با کارگردان و تهیه کننده ارتباط دارد و اینکه فیلمنامه را چقدر دوست دارد ، ارتباط دارد. حتی بعضی جاها بوده است که من شنیده ام یک بازیگر به دلیل علاقه به کارگردان یا فیلمنامه نویس کمتر از انتظار دریافت کرده است. “البته ، روند حقوق و دستمزد هیچ نظر یا محتوای خاصی ندارد و تا حدودی خودسرانه است و از زاویه دیگری ، همه چیز به تولید کننده برمی گردد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا