بهترین باشگاه مشتریان چه ویژگی هایی دارد؟

برای راه اندازی یک باشگاه مشتریان موفق، از تجربه افراد موفق در این حوزه کمک بگیرید و با آن ها مشورت کنید. از کسانی که در زمینه راه اندازی باشگاه مشتریان و طراحی نرم افزار باشگاه مشتریان تجربه دارند مشاوره بگیرید. در مورد باشگاه های موفق تحقیق کنید و از آن ها الگو برداری کنید. منظور از الگو برداری این نیست که از طرح ها و برنامه های آن ها کپی برداری کنید. الگو بگیرید و باشگاه خود را به گونه ای منحصر به فرد بسازید.

بهترین باشگاه مشتریان چه ویژگی هایی دارد؟

از نمونه های خارجی موجود در سراسر دنیا که با کسب و کار شما شباهت زیادی دارند و موفق هستند الگو بگیرید و باشگاه خود را با ورژن داخلی ایجاد کنید. باشگاه مشتریان بطور مستقیم با مشتریان در ارتباط است و نحوه رفتار و ارائه خدمات تاثیر چشم گیری در موفقیت یا عدم موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت. حال می خواهیم بدانیم که بهترین و موفق ترین باشگاه مشتریان چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

تراکنش های مشتری باید به سرعت و به صورت خودکار انجام شود و نتیجه ثبت تراکنش سریعا به مشتری اطلاع داده شود. اگر این مرحله کند پیش برود و مشتری را معطل کند، مشتری خواهد شد و عضویت باشگاه مشتریان برایش ارزشی نخواهد داشت.

اگر برای مشتریان وفادار خود پاداش ویژه ای در نظر گرفته اید، باید در زمان مشخص و طبق وعده ای که به مشتری داده اید عمل کنید و پاداش در زمان مقرر به مشتری تعلق بگیرد و مشتری بتواند از پاداش خود استفاده کند. اگر در پاداش دادن یا ارائه امتیاز بد قولی کنید، مشتری دیگر به شما اعتماد نخواهد کرد. بنابراین خودکار بودن پروسه پاداش دهی می تواند کمک بزرگی در زمینه ایجاد اعتماد در مشتری، سودمند باشد.

اگر قصد دارید برای ارتباط بیشتر با مشتریان خود، از طریق پیامک اقدام کنید و برای ارسال کد فعال سازی عضویت در باشگاه، تبریک برای مناسبت های خاص مانند سالروز تولد مشتری یا سالروز افتتاح باشگاه، فرصت ویژه برای استفاده از تخفیف در نظر گرفته برای مشتری، ثبت تراکنش و پیامک هایی از این قبیل باید از سیستم خودکار استفاده کنید تا تمامی پیامک ها بطور منظم و در زمان مناسب ارسال شوند.

خروج از نسخه موبایل