فرهنگ و هنر

«نیسان آبی» به‌خاطر مهران غفوریان متوقف شد

«نیسان آبی» به‌خاطر مهران غفوریان متوقف شد

تهیه کننده سریال «نیسان آبی» از قطع شدن ضبط این سریال پس از بستری شدن مهران غفوریان در بیمارستان و عمل جراحی قلب باز این بازیگر خبر داد.

احسان ظلی پور در گفت وگو با ایواره، درباره ادامه ضبط سریال نمایش خانگی «نیسان آبی» به دلیل مشکلی که برای مهران غفوریان ایجاد شده بود، با بیان اینکه ضبط این سریال به دلیل بیماری این بازیگر متوقف شد، توضیح داد: مهران غفوریان پیش از این به دلیل بازی در سریال خاتون به صورت پراکنده روی صحنه نیسان آبی حاضر شد. بنابراین باید در قسمت های باقی مانده این مجموعه حضور داشته باشد. در حال حاضر ضبط سریال متوقف شده و منتظر آقای.

وی افزود: حدود دو تا سه هفته به کار سریال نیسان آبی باقی مانده است اما پنج قسمت آماده پخش داریم و بعید می دانم تاخیری در سریال ایجاد شود.

ظلی پور در پایان گفت: منتظر بهبود و ادامه کار مهران غفوریان هستیم. دکترش گفت به خواست خدا بعد از یک ماه بهتر می شوند و برای ادامه کار برمی گردند. سپس قسمت های باقی مانده ضبط می شود.

به گزارش ایواره، سریال «نیسان آبی» به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه کنندگی احسان ظلی پور و فیلمنامه کمیل روحانی این روزها در حال پخش از شبکه نمایش خانگی است و تاکنون قسمتی از این مجموعه طنز با بازیگری حسین یاری و مهران غفوریان یکتا در حال پخش است. ناصر و بهناز جعفری آزاد شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا