اجتماعی

پیاز سرخ شده را از کجا بخریم؟

در این مقاله قصد داریم وب سایت https://torshvash.ir را به عنوان بهترین مرکز خرید پیاز سرخ شده به شما معرفی کنیم.

پیاز سرخ شده یا پیاز داغ احتمالاً یکی از مهمترین غذاهایی است که می تواند غذای شما را معطر و خوشمزه کند. اما یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن این است که پیاز طلایی سرخ شده در همه جا به شکل توخالی ، کیفیت عالی ، طعم و عطر موجود نیست.

با کیفیت بالای محصول پیاز داغ ارائه شده در این وب سایت ، دیگر نگران پختن پیاز سرخ شده برای تهیه غذا نیستید.

مواد اولیه و مواد لازم برای تهیه یک پیاز طلایی خوشمزه

تابه مناسب را انتخاب کنید
تابه ای که پیازها را در آن سرخ می کنیم باید سنگین باشد. چدن و ​​فولاد گرانیت برای این منظور مناسب هستند.

روغن مناسب را انتخاب کنید
برای تهیه پیاز یکدست و طلایی ، پیازها را در روغن داغ به مدت 5-7 دقیقه با حرارت ملایم بپزید. بنابراین باید از روغن های با درجه حرارت بالا استفاده کرد. روغن تابستانی و الماس میزان سیگار کشیدن بالایی دارند و گرما را به همان روش بدون سوختن به غذا منتقل می کنند. منطقه زیاد سیگار کشیدن مانع از بوی روغن سوخته پیاز شما می شود.

فضای کافی برای پیاز بگذارید
اندازه تابه را با توجه به تعداد پیازها انتخاب کنید. اگر پیاز زیادی دارید و درست داخل تابه جا می گیرد ، دوبار سرخ کنید. سعی کنید روغن داغ شده را در تابه کم نکنید تا پیازها داغ شوند.

مخلوط کردن را فراموش نکنید
همیشه توصیه می کنید که یک پیاز سیاه نشود در حالی که دیگری تا زمانی که درجه حرارت مناسب باشد سبز باقی بماند. پیاز را روی حرارت زیاد تفت ندهید. روغن باید داغ باشد ، اما حرارت باید ملایم باشد تا پیازها به تدریج طلایی شوند.

پیازهای کوچک را بچشید
بسته به نحوه گرم کردن پیاز ، کمی نمک یا فلفل اضافه کنید.

برخی از چرخ های سبک یک خوک طلایی خوشمزه می سازند
بعد از خرد کردن پیاز ، آب جوش را به جوش آورده و پیاز را اضافه کنید و بگذارید 5 دقیقه بجوشد تا پیاز کمی تمیز شود. سپس بیرون بروید و آن را با حوله آشپزخانه خشک کنید. پیاز خشک شده را طبق نکات بالا سرخ کنید.

بهترین توصیه برای پیازهای سرخ شده این است که آنها را کمی قبل از پخت در شیر بخیسانید و بعد از برداشتن آنها از شیر آنها را با دستمال کاملاً خشک کنید.

می توانید زعفران خشک یا روغن زردچوبه را به روغن اضافه کنید تا رنگ و عطر دلپذیری به پیاز بدهد. زعفران همچنین با رنگ پیاز عسلی بسیار مفید است.

چرا پیاز سرخ شده بخریم؟

اگر شما هم آشپزی می کنید یا عاشق آشپزی هستید ، ممکن است بوی پیاز پخته شده در خانه را دوست نداشته باشید یا از چسبندگی چربی به غذای خود آزرده شوید. بنابراین برای از بین بردن چنین درگیری هایی ، می توانید پیاز سرخ شده ای را که در وب سایت ما تهیه شده است بیابید تا به سرعت در هر نقطه از ایران به دست شما برسد. خرید پیاز سرخ شده خلالی از سایت ما بسیار ساده است.

دکمه بازگشت به بالا