فرهنگ و هنر

برای سال‌روز تولد «ایران درّودی»

برای سال‌روز تولد «ایران درّودی»

ایران درودی هنرمند و نقاش پیشکسوت عرصه نقاشی است که روز تولدش امروز ، 13 شهریور ، 85 سالگی وی است.

به گزارش ایواره ، ایران درودی نقاش ، منتقد و نویسنده متولد 13 شهریور 1320 در خراسان است. این هنرمند به دلیل بیماری امروز نتوانست صحبت کند ، اما پیشتر در شب سال نو ، وی در مورد آرزوهایش برای مردم ایران به ایواره گفت: من جلال او را دوست دارم. برای من ، مهمترین ارزش زندگی ، خودداری است. بنابراین بیایید ایران عزیز خود را بیش از پیش دوست داشته باشیم تا بتوانیم در برابر آسیب های غم انگیز مقاومت کنیم. ”

وی در مصاحبه ای گفت: “یکی از مهمترین مسائل در زندگی و حرفه من نیاز به تنهایی است.” با توجه به اینکه بارها گفته ام که خودکفایی را یاد گرفته ام ؛ “زیرا من فقط می توانم نقاشی کنم یا بنویسم.”

درودی که در پی شیوع ویروس کرونا خانه خود را قرنطینه کرد تا ناقل این بیماری نباشد ، گفت: “یکی از درس های این ویروس این است که همه افراد روی کره زمین را تحت تاثیر قرار می دهد.” “این بطلان چیزهای مادی است که هیچ تاثیری در مبارزه با تاج گذاری ندارد ، به عبارت دیگر ، ثروت هیچ گونه محافظتی در برابر این بیماری برای فرد ثروتمند ایجاد نمی کند.”

این هنرمند همچنین نظرات خود را در مورد زندگی در سی و هفتمین برنامه هنری و پژوهشی در زمینه فلسفه / هنر زندگی زیبا بیان کرد و گفت: “من یکی از خوشبخت ترین افراد هستم زیرا ارزش زندگی را می دانم.” می دانم که می توان این زندگی را تغییر داد به یک اثر هنری ماندگار ”

وی با اشاره به اینکه خود را به عنوان یک انسان باهوش می پذیرد ، افزود: “من برای آنچه هستم بسیار تلاش کرده ام. من در زندگی هر کاری را که می خواهم انجام می دهم و هیچکس نمی تواند مرا مجبور به انجام کاری یا عدم انجام کاری کند.” همه اینها مرا آرام کرد و از این جهت زندگی را خوب می بینم و از او سپاسگزارم. ”

ایران درودی همچنین راز موفقیت خود در زندگی را به اشتراک گذاشت: “راز موفقیت من این است که پدربزرگم یکی از ثروتمندترین افراد ایران بود و وقتی 14 ساله بودم او ورشکست شد و خودکشی کرد. این دیدگاه من را در مورد مسائل مالی روشن کرد ، و من متوجه شدم که ثروت قدرت و توانایی را به ارمغان می آورد ، اما بدبختی بزرگی را نیز به همراه دارد. مردم با ابزاری به نام ثروت برای خود جهنمی می سازند. “وقتی دیدگاه خود را درباره ثروت متعادل می کنید ، زندگی خود را متعادل می کنید.”

این هنرمند همچنین اشاره کرد که 60 سال در فرانسه زندگی کرده است و متولد شدن در ایران را یکی از افتخارات زندگی خود می داند. من در طول زندگی به آرزوهایم رسیده ام. “رویای من این بود که مشهور شوم و اکنون محبوبیتی که می بینم فوق العاده است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا