علمی و پزشکی

مدیریت کرونا؛ اولویت اول کشور / اتمام واکسیناسیون گروه هدف تا ۲۲ بهمن

مدیریت کرونا؛ اولویت اول کشور / اتمام واکسیناسیون گروه هدف تا ۲۲ بهمن

به گزارش شفاف ، به نقل از وبدا ، متن پیام وزیر بهداشت به شرح زیر است:

“سلام و درود بر روح پیروزمندانه حضرت امام خمینی (ره) و روح مقدس شهدای هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم ، شهدای مدافع سلامت و آرزوی سلامتی و سعادت برای مقام معظم رهبری رهبر ، آیت الله خامنه ای. “

اول از همه لازم می دانم از حسن نیت رئیس جمهور محترم و همچنین نمایندگان محترم ملت شریف ایران تشکر و قدردانی کنم. وضعیت کنونی جهان و به تبع آن کشور اسلامی ما در مواجهه با بیماری عروق ویروس کرونا قلب ، مسئولیت خطیر کارکنان بهداشت را دو چندان کرده است ، به ویژه آنکه تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و تأثیر آن بر جنبه های مختلف سیستم بهداشتی کشور باعث مدیریت بیماری N می شود. با این حال ، تجربه گذشته ، به ویژه در دوران دفاع مقدس ، این واقعیت را نشان می دهد که هر زمان که عزیزان ما محبت کرده اند ، ما با کمک خدا بر مشکلات بزرگ فائق آمده ایم.

امروز در آغاز دولت سیزدهم و عزم جدی رئیس جمهور برای حل مشکلات و تأکید بر مدیریت بیماری ویروس کرونا قلب به عنوان اولویت اول کشور در پرتو عنایات خداوند متعال و در سایه همدلی قابل انتظار است. و حمایت ملت بزرگ ایران اسلامی. و همچنین حامیان سلامت ، ما قادر خواهیم بود گام های موثری برای این کار برداریم.

اکنون ، با یاری خداوند متعال و حمایت همه بازیگران عرصه سلامت ، از جمله عزیزانمان ، و همچنین ارائه دهندگان خدمات در سطوح مختلف ، کارشناسان ، مدیران ، نمایندگان مجلس ، سیاست گذاران و سایر ادارات دولتی که به نحوی در جامعه مشارکت می کنند سلامت ، از امروز اولین گام ها برای اجرای برنامه پیشنهادی با تمرکز بر حکومت مسئولیت پذیر در سطوح مختلف به طور رسمی آغاز می شود.

احداث راه آهن در بخشهای مختلف ، از جمله بهداشت ، که در قالب سیاستهای کلی سلامت در سال 1393 به عنوان مهمترین سند راهبردی این بخش ، توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، وظیفه فعالان نظام سلامت اعلام شد. برای صادرات خوب تعریف شده

تأکید می کنم که در 4 سال آینده ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نگهبان نظام سلامت ، در کوتاه مدت ، ضمن تقویت مدیریت بیماری های ویروس کرونا قلب از طریق ؛ تکمیل واکسیناسیون جامعه هدف تا 13 فوریه امسال ، به عنوان درخواست اصلی رئیس جمهور ، به روز رسانی پروتکل های پیشگیری و قطع حمایت جامعه برای اجرای موثر آنها ، موضوعاتی در زمینه بهداشت ، درمان ، آموزش و تحقیقات پزشکی در روش شناسایی و راه اندازی برای دستیابی به اهداف برنامه.

“مطمئناً این اهداف توسط یک جامعه محترم از متخصصان بهداشت ، کارشناسان ، مدیران و مقامات مذهبی ، حرفه ای ، مسئول ، وظیفه شناس و با انگیزه همراه خواهد شد.”

دکمه بازگشت به بالا