اقتصادیمدیریت کسب و کار

بهترین سیستم عامل اندروید برای کامپیوتر

اندروید یکی از محبوب‌ترین سیستم‌عامل‌ها برای دستگاه‌های کوچک دستی (گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و غیره) و سایر ابزارهای الکترونیکی مانند جعبه‌های تلویزیون استریم، تلویزیون‌های هوشمند و غیره است. اندروید که توسط گوگل توسعه یافته است، یک سیستم عامل پایدار و بالغ است که می‌توان آن را به راحتی با دانلود و نصب برنامه‌ها (میلیون‌ها برنامه اندرویدی موجود است) گسترش داد و بهبود داد تا تجربه کاربری پیشرفته‌تری را ارائه دهد. سیستم اداری نسبت به مدل های گیمینگ خیلی ساده تر است.

آیا می دانستید که اندروید را می توان روی رایانه شخصی معمولی نیز نصب کرد؟

در این مقاله ما بهترین نرم افزار سیستم عامل اندروید را برای رایانه های شخصی به دقت بررسی کرده ایم تا بتوانید برنامه های اندرویدی مورد علاقه خود (بازی ها و غیره) را به راحتی بر روی رایانه شخصی خود اجرا کنید.این به شما کمک می کند تا گیم پلی سریعتر و گرافیک بهتری داشته باشید و در عین حال در باتری و فضای ذخیره سازی گوشی شما صرفه جویی می کند.

PrimeOS

PrimeOS اساسا یک نسخه از سیستم اداری دسکتاپ بهینه سازی شده اندروید برای لپ تاپ و دسکتاپ است. ماموریت آنها آزادسازی قدرت اندروید و توانمندسازی همه با بهره وری آن است. شما می توانید هر بازی اندروید را با صفحه کلید و ماوس بازی کنید تا از راحتی کامل برخوردار شوید. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که بهترین ها را در هر دو دنیا به شما ارائه دهد (انعطاف پذیری اندروید با میلیون ها برنامه و قدرت یک رایانه شخصی یا رایانه لپ تاپ)

با قابلیت نقشه برداری کلید، می توانید کلیدهای صفحه کلید را به کنترل های بازی اندروید اختصاص دهید.

چیزی که من در مورد PrimeOS دوست دارم این است که می توانید آن را در حالت بوت دوگانه همراه با سیستم عامل ویندوز خود روی رایانه خود نصب کنید. این بدان معنی است که شما یک پارتیشن دیسک جداگانه برای PrimeOS ایجاد خواهید کرد تا هر بار که رایانه خود را روشن می کنید، گزینه بوت شدن در ویندوز یا PrimeOS را داشته باشید.

بهترین سیستم عامل اندروید برای کامپیوتر

سیستم عامل کروم

سیستم عامل Chrome برای افرادی است که بیشتر وقت خود را در وب می گذرانند. این یک سیستم عامل رومیزی از Google است که تجربه محاسباتی سریع، ساده و ایمن‌تری را ارائه می‌کند. می‌توانید نسخه‌ای از سیستم عامل Chrome را دانلود کرده و آن را روی رایانه‌های Chromebook نصب کنید.

Bliss OS-x86

Bliss OS-x86 یک سیستم عامل منبع باز مبتنی بر اندروید برای رایانه های شخصی و تبلت ها است. از نظر سخت افزاری، این سیستم عامل اندروید را می توان بر روی هر رایانه شخصی ویندوز/لینوکس، کروم بوک، مک بوک یا تبلتی که در 4 سال گذشته (یعنی 2016 و بعد از آن) منتشر شده است، نصب و اجرا کرد.

نسخه فعلی Bliss از پایگاه کد اندروید 9.0 پای استفاده می کند و برای کار با سیستم های تلفن همراه و همچنین با دسکتاپ و لپ تاپ طراحی شده است. سیستم عامل جدید Bliss 12 مبتنی بر اندروید 10 خواهد بود.

تمرکز اصلی آنها در سیستم عامل Bliss ارائه رام های با کیفیتی است که می توانند بر روی پلتفرم های سخت افزاری زیادی که ممکن است نصب شوند. این می تواند در اکثر دستگاه های شما اجرا شود و تنظیمات و گزینه ها را حفظ کند. نوع x86 البته برای کامپیوترهای رومیزی است که مجهز به CPUهای سازگار x86/x86_64 هستند.

رابط کاربری را می توان به عنوان رابط کاربری دسکتاپ یا رابط کاربری تبلت بر اساس راه اندازی مورد استفاده پیکربندی کرد.

سیستم عامل فونیکس

سیستم عامل Phoenix از هر دو کامپیوتر 32 بیتی و 64 بیتی پشتیبانی می کند و یکی از بهترین گزینه های این لیست است (در حال حاضر توسط توسعه دهندگان پشتیبانی و نگهداری می شود).

برای نصب سیستم عامل Phoenix بر روی رایانه خود به حداقل 2 گیگابایت حافظه داخلی هارد دیسک نیاز دارید و زیبایی آن این است که هنگام نصب بر روی سیستم اسناد اصلی تأثیر نمی گذارد.

علاوه بر این، حتی می توانید آن را بر روی یک USB که باید بیش از 6 گیگابایت ظرفیت و کارایی بالایی داشته باشد، نصب کنید.

با استفاده از این نرم افزار، تجربه مرور رایانه شخصی همراه با لذت سیستم عامل اندروید را خواهید داشت. این به شما امکان می دهد چندین پنجره کاملاً قابل تغییر اندازه را در یک زمان باز کنید. سیستم عامل Phoenix یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌خواهند یک تجربه اندرویدی کامل در رایانه شخصی ویندوزی خود داشته باشند.

OpenThos

OpenThos یک سیستم عامل اندروید نسبتاً جدید برای رایانه های شخصی است که به شما امکان می دهد از برنامه های اندروید و لینوکس در کنار یکدیگر لذت ببرید. برنامه‌ها را می‌توان در حالت پنجره‌ای اجرا کرد که به شما امکان می‌دهد همزمان چندین برنامه را چند کار انجام دهید و مدیریت کنید.

از آنجایی که این یک برنامه چینی است، برای دانلود و نصب سیستم عامل با مشکل مواجه خواهید شد. همچنین، دستورالعمل های انگلیسی آنچنانی به صورت آنلاین وجود ندارد.

نوار وظیفه سیستم و عملکرد کلیک راست مشابه ویندوز 10 است. سیستم عامل Remix فرآیند نصب بسیار آسانی دارد و می توانید از سیستم در رایانه شخصی قدیمی استفاده کنید زیرا کار با آن در مقایسه با لینوکس یا ویندوز آسان تر است.

سخت افزار مورد نیاز بسیار کم است، با پردازنده دو هسته ای 2 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و حداقل 8 گیگابایت فضای هارد دیسک. همچنین در هر دو سیستم 32 و 64 بیتی کار می کند.

طیف گسترده ای از پشتیبانی ها مانند صفحه نمایش چند لمسی، Wi-Fi، بلوتوث، دوربین و بسیاری ویژگی های دیگر را ارائه می دهد.

از آنجایی که این نرم افزار جامعه بسیار بزرگی دارد، به طور فعال توسعه یافته و حتی از آخرین نسخه های اندروید نیز پشتیبانی می کند.

یکی از محبوب ترین ویژگی های این شبیه ساز قابلیت فیلم برداری است. می توانید مستقیماً از صفحه نمایش دستگاه شبیه سازی شده ضبط کنید. بنابراین، می‌توانید گیم‌پلی‌ای را که ضبط کرده‌اید به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، شبیه ساز بازار مخصوص به خود را برای دانلود برنامه ها دارد.

Genymotion

Genymotion یک شبیه ساز اندروید با سادگی و عملکرد خالص است. تنها کاری که باید انجام دهید سه کلیک است و Genymotion فعال است. کاملاً با محیط توسعه دهنده شما ادغام می شود. فقط کافی است هر دستگاه تلفن همراهی را که مورد علاقه شماست از لیست انتخاب کنید. سپس نسخه اندروید را برای شروع تست انتخاب کنید.هزاران سیستم عامل اندروید وجود دارد. با این حال، شما باید یک مورد مناسب را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد یک تجربه کاربری روان و یک رابط قابل اعتماد داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که ممکن است لازم باشد گزینه‌های مختلفی را از لیست بالا نصب و آزمایش کنیددلایل متعددی می‌تواند وجود داشته باشد که کسی بخواهد یک شبیه‌ساز اندرویدی را روی کامپیوتر شخصی خود نصب کند، به طور مثال توسعه دهندگان برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی برای تست و آزمایش برنامه‌های خود از این شبیه سازها استفاده می‌کنند و یا بازیکنان بازی‌های اندرویدی برای آنکه بتوانند از ماوس و صفحه‌کلید در هنگام بازی استفاده کنند، از این شبیه‌سازها کمک می‌گیرند یا همچنین ممکن است فقط بخواهید یک شبیه ساز اندروید کم حجم بر روی کامپیوتر خود داشته باشید

در هر صورت، نصب شبیه ساز اندروید در کامپیوتر شخصی امکان‌پذیر بوده و بسیار راحت‌‎تر از گذشته است. البته ناگفته نماند که پشتیبانی ویندوز 11 از برنامه‌های اندروید می‌تواند بسیاری از این شبیه سازها را به سادگی از رده خارج کند اما همچنان تا عرضه نهایی و نسخه پایدار ویندوز 11 این شبیه‌سازهای اندرویدی بهترین شبیه ساز اندروید برای اجرای اندروید در ویندوز 10 و نسخه های قدیمی تر هستند. شما می توانید را در سایت تکنولایف مشاهده کنید.

سبک ترین شبیه ساز اندروید

  1. شبیه ساز اندروید Bliss OS

Bliss OS یک شبیه ساز اندروید در ویندوز است که می‌تواند در لیست ما قرار بگیرد. Bliss OS نیز از سایر شبیه سازها کمی متفاوت است و از طریق ماشین مجازی و بوت کار می‌کند، از این رو می‌تواند به راحتی و با استفاده از یک USB بر روی کامپیوتر شما اجرا شود. اجرا این نرم‌افزار از طریق USB فرایند پیچیده‌‌ای دارد که نصب آن به کاربران پیشرفته توصیه می‌شود درحالی که اجرا آن از طریق ماشین مجازی کمی ساد‌ه‌تر به نظر می‌رسد و نصب آن به کاربران معمولی توصیه می‌شود.

چنانچه شبیه ساز Bliss OS با سیستم‌عامل شما سازگار باشد، به خوبی اجرا می‌شود و شما را در اجرا برنامه‌های مختلف همراهی می‌کند. شبیه ساز اندرویدی Bliss OS سیستم‌عامل اندروید اوریو را در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما امکان می‌دهد تا بسیاری از برنامه‌ها را به راحتی در آن به اجرا دربیاورید.

برای دانلود شبیه ساز Bliss OS به آدرس مراجعه کنید.

محیط کاربری شبیه ساز Bliss OS

معرفی بهترین ها گیم های اندروید ژانر وحشت + امکان دانلود:

  1. شبیه ساز اندروید Genymotion

استفاده از شبیه ساز اندروید Genymotion بیشتر به توسعه دهندگان نرم‌افزارهای اندرویدی توصیه می‌شود. این برنامه بهترین شبیه ساز اندروید برای ویندوز 7 است که به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های خود را در دستگاه‌های مختلف آزمایش کنید. شما می‌توانید Genymotion با نسخه‌های مختلف از جملهNexus One با اندروید 4.2 و Nexus 6 با اندروید 6.0 پیکربندی و اجرا کنید تا به رفع نیازهای شما کمک کند. Genymotion

به صورت رایگان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته است بنابراین می‌توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید. مهم‌ترین ویژگی شبیه ساز اندروید Genymotion در دسترس بودن آن هم در رایانه و هم در فضا ابری است؛ بنابراین چنانچه از رایانه قدرتمندی برخوردار نیستید می‌توانید از سرورهای Genymotion برای اجرای برنامه‌های خود استفاده کنید.

برای دانلود شبیه ساز Genymotion به آدرس مراجعه کنید.

محیط کاربری شبیه ساز Genymotion

  1. شبیه ساز اندروید memu

برای دانلود شبیه ساز MeMU به آدرس مراجعه کنید.

  1. شبیه ساز اندروید Nox

nox کم حجم ترین شبیه ساز اندروید برای کامپیوترهای شخصی است که استفاده از آن به گیمرها و توسعه دهندگان اندرویدی توصیه می‌شود. به نظر می‌رسد این شبیه ساز اندروید خوب کار می‌کند و عملکرد بی‌عیب و نقصی را ارائه می‌دهد. این شبیه ساز کاملاً رایگان است و در حال توسعه بودن آن یک مزیت محسوب می‌شود.

برای دانلود شبیه ساز Nox به آدرس مراجعه کنید.

محیط کاربری شبیه ساز Nox

  1. شبیه ساز اندروید Phoenix OS

برای دانلود شبیه ساز اندروید کم حجم Phoenix OS به آدرس مراجعه کنید.

محیط کاربری شبیه ساز

در این مطلب به معرفی 10 نرم‌افزار شبیه ساز اندروید پرداختیم که هرکدام از ویژگی‌های خاصی برخوردار بودند، علاوه بر این لیست، برنامه‌های دیگری نیز وجود دارد که ما به آن اشاره نکرده‌ایم و یا از وجود آن بی‌اطلاعیم، بنابراین اگر شما برنامه‌های بهتری را می‌شناسید در بخش نظرات حتماً با ما به اشتراک بگذارید تا سایر کاربران بتوانند از آن استفاده کنند.

 

دکمه بازگشت به بالا