عمومی

طرح «میثاق رشت» با مشارکت رشتوندان تسریع می یابد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

طرح «میثاق رشت» با مشارکت رشتوندان تسریع می یابد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمد حسین واثق کارگرنیا در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر رشت در گفت و گو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: طرح میثاق شهرداری رشت با کیفیت و سرعت قابل قبولی در حال انجام است.

وی با اشاره به نامه استاندار گیلان به سازمان راهداری مبنی بر مبنی بر تداوم اجرای طرح ژ ۵ از بلوار انصاری به آج بیشه رشت افزود: اجرای این طرح توسعه همه جانبه شهری رشت را به همراه دارد که مورد حمایت پارلمان شهری است.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به روند خوب اجرای پروژه‌های طرح میثاق بیان کرد: شورا و شهرداری رشت تمام همت خود را برای کاهش دغدغه‌های شهروندان به کار بسته است‌.

کارگرنیا با تقدیر از نگاه همدلانه و تعامل گرایانه استاندار گیلان در حمایت از پارلمان و مدیریت شهری رشت اضافه کرد: این نگاه تعاملی مقامات ارشد استان مسیر خدمت رسانی را برای مسؤولان شهری هموار تر کرده و مسؤولیت آنها را سنگین می‌کند.

وی با قدردانی از صبر و حوصله شهروندان در اجرای پروژه‌های طرح میثاق افزود: طرح میثاق رشت با مشارکت رشتوندان سرعت بیشتری می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر لزوم نظارت بر نحوه اجرای پروژه‌های شهری اضافه کرد: حضور میدانی اعضای شورا و شهردار و بازدید از پروژه‌های طرح میثاق دقت و سرعت کار را افزایش می‌دهد.

کارگرنیا با اشاره به طرح احداث بلوار شهید سلیمانی رشت بیان کرد: برای اجرای این طرح که قرار است هفته‌ی دولت ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد، ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: طرح احداث بلوار شهید سلیمانی رشت ۴ هزار و ۳۰۰ متر طول دارد و بلوار انصاری رشت را به منطقه پستک گلسار و منطقه پیله داربن وصل می‌کند و از پروژه‌های تسهیل بخش ترافیک شهری به شمار می‌رود.

دکمه بازگشت به بالا