علمی و پزشکی

کاهش ۱۵ درصدی فوتی‌های کرونا در تهران/ بیمارستانها آماده پذیرش بیماران غیرکرونایی

کاهش ۱۵ درصدی فوتی‌های کرونا در تهران/ بیمارستانها آماده پذیرش بیماران غیرکرونایی

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کورنا در کلانشهر تهران از کاهش 15 درصدی تلفات کرون به 24 نفر در 24 ساعت گذشته در تهران خبر داد.

به گزارش ایواره ، دکتر علیرضا زالی در مصاحبه تلویزیونی مستقیم روز پنجشنبه اول ژوئن در مورد وضعیت تاج در تهران اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 150 بیمار مبتلا به تاج در بخش های عادی و 68 نفر در بخش مراقبت ایجاد شده اند. مراکز بستری ویژه

وی تعداد بیماران کرونری را که در 24 ساعت گذشته از بیمارستان های استان مرخص شده اند ، قرار داد و به 262 نفر اضافه کرد و افزود: میزان مرگ و میر نسبت به 24 ساعت گذشته حدود 15 درصد کاهش یافته است.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کورنا در منطقه کلانشهر تهران گفت: “ما شاهد کاهش 22 درصدی تعداد بازدید از مجتمع های بهداشتی و کاهش 29 درصدی تعداد بازدیدهای پزشکی هستیم.”

دکتر زالی ادامه داد: به نظر می رسد با توجه به عواملی که در چند روز گذشته برجسته کردم ، یعنی احترام زیاد به پروتکل های بهداشت شخصی و جلوگیری از خانواده ها از حضور افراد پرخطر در سطح شهر ، در حفظ شرایط و روند فعلی “. برای کاهش بیماری بسیار مهم است.

وی تأکید کرد: لازم است به پروتکل ها و رویه های بهداشتی خصوصاً در حوزه کار و تجارت رعایت شود همچنین افرادی که جزو گروه های پرخطر هستند علاوه بر رعایت پروتکل ها باید از ترافیک غیرضروری در سطح شهر جلوگیری کنند. زیرا او آنها را در معرض خطر بیشتری برای بستری شدن نسبت به سایر افراد قرار می دهد.

“برخی علائم جدید مانند سوء هاضمه ، از بین رفتن اشتها ، از بین رفتن چشایی ، از بین رفتن احساس بو ، سردرد شدید ، کمردرد با تب و درد عضلانی و احساس ضعف عمومی”. او گفت. علائم بالینی علائم بیماری را اضافه کنید.

وی تصریح کرد: علاوه بر علائم تنفسی ، که از علائم شایع و بارز این بیماری است ، برخی از علائم گوارشی ، به خصوص اسهال آبکی مداوم با تب خفیف ، همچنین می توانند باعث ظن بالینی تیم بالینی در مقایسه با تاج شوند. “

اعلام آمادگی کامل بیمارستانهای استان برای ادامه درمان بیماران غیر کلیوی

دکتر زالی یادآور شد: با توجه به شرایط کرونا در بیمارستان های تهران از ابتدای اسفند ماه ، البته برخی از بیماران مزمن مانند بیماران دیابتی ، بیماران سرطانی و بیماران نیازمند خدمات پزشکی در زمینه برخی بیماری ها در کشور هستند. خطر. آنها برای بیمار شدن به بیمارستان نرفتند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به رعایت مراحل درمانی و تخصیص شرایط بستری در بیمارستان و بستری شدن بیماران کرونا و غیر کرونا ، می توان اعلام کرد که بسیاری از بیمارستان ها با رعایت مراحل انجام شده ، آماده پذیرش بیماران مزمن هستند. سلامتی “. به خصوص بیماران سرطانی و بیماران خاص.

دکتر زالی تأکید کرد: بیمارانی که به هر دلیلی درمان آنها به تعویق افتاده است باید به تدریج به مراکز درمانی مورد نظر مراجعه کنند تا دچار مشکلات مضاعف نشوند.

وی با توجه به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، در پایان گفت: البته همکاران ما در بیمارستان های تهران آماده پذیرش این بیماران هستند تا بتوانیم به آنها در ادامه درمان با احترام کمک کنیم. روشهای بهداشتی با حداقل خطرات ممکن “.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا