علمی و پزشکی

ساخت مرکز نمونه برداری سرپایی 389 Corona در دولت کشور / بیمارستان از هم جدا شده است

ساخت مرکز نمونه برداری سرپایی 389 Corona در دولت کشور / بیمارستان از هم جدا شده است

معاون وزیر بهداشت در وزارت بهداشت اظهار داشت: مبارزه با بسیج ملی با تاج از مشهورترین اقداماتی است که برابری سایر کشورها را در مورد تجزیه و تحلیل ایرانیان برانگیخته است و این طرح با بالاترین مشارکت مردم اجرا شده است. ”

به گزارش ایوارهعلیرضا رئیسی در جلسه معاون اول رئیس جمهور و نمایندگان و مدیران ارشد وزارت بهداشت اظهار داشت: در طرح ملی بسیج برای مبارزه با تاج ، دو مرحله غربالگری را آغاز کرده ایم. در مرحله اول ، حدود 71 میلیون نفر هدف قرار گرفتند ، به عنوان مثال ، نزدیک به 4.3 میلیون نفر در معرض خطر و 5.8 میلیون نفر بالای 60 سال قرار داشتند.

وی افزود: در مرحله دوم بسیج ملی علیه تاج تاکنون 23 میلیون نفر نمایش داده شده اند. در مرحله دوم ، کار بزرگی که ما انجام می دهیم ، آزمایشگاه های خارج از کشور است و مظنونان به 23 میلیون نفری که در این آزمایشگاه ها هدف قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: در مرحله اول غربالگری حدود یک میلیون نفر مشورت کردند و بسیاری از آنها توسط پزشک ارجاع شده اند و ما 1200 مرکز 16 ساعته برای Quaid 19 در کشور راه اندازی کرده ایم و حدود 780،000 معاون وزیر بهداشت گفت: “مورد بازدید قرار گرفت و از این تعداد 570،000 مورد بازدید قرار گرفت.” آنها هیچ مشکلی جدی نداشتند ، حدود 22000 نفر در خانه تحت مراقبت قرار می گرفتند و از 71 میلیون مورد غربالگری ، 9000 نفر به خدمات بیمارستان و بستری نیاز داشتند.

رئیسی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح ملی مبارزه با تاجگذاری بسیج ، تعداد بستری های روزانه در بیمارستان ها ، نزدیک به یک هزار نفر ، نصف کاهش یافته و حدود 500 بیمار مبتلا به سیروز 19 نفر را پیدا کردیم. شرایط روزانه مناسب این افراد در خانه منزوی هستند و ما افرادی که با آنها در تماس هستند را می شناسیم و آزمایش می کنیم.

وی گفت: “پانزده درصد افرادی که به آزمایشگاه های سرپایی می روند ، بیماری قطعی دارند و 21 درصد افرادی که با آنها مشورت می کنند ، آزمایش مثبت کرده اند.” به عنوان مثال در یکی از بازارهای هرمزگان چهار بیمار مبتلا به Qovid 19 را شناسایی کردیم و وقتی افرادی را که با آنها صحبت می کردیم معرفی کردیم ، تعداد آزمایشات مثبت به 60 مورد افزایش یافت ، و وقتی خانواده های آنها را آزمایش کردیم ، تعداد پرونده ها بیشتر شد. مثبت در این بازار به 90 نفر در قرنطینه رسید و بازار نیز بسته شد.

معاون وزیر بهداشت در وزارت بهداشت ادامه داردامروز 389 مرکز نمونه گیری سرپایی Quaid 19 در کشور ایجاد شده است که هفته آینده 420 افزایش می یابد. مهمترین استراتژی در کشور ما امکان غربالگری و شناسایی افراد مظنون و تأثیرگذاری بر افراد قبل از ورود به بیمارستان ها و محله ها است.

وی ادامه داد: در پروژه بسیج ملی تاجگذاری ، همه مادران باردار را برای این بیماری کنترل و غربالگری کردیم و اکنون می دانیم که مادران باردار چه علائمی را در کدام استانهای کشور دارند ، “رئیسی گفت. سوابق الکترونیکی سلامت به ما کمک می کند تا بر کل کشور نظارت کنیم.

وی یادآور شد: برای اولین بار در کشور 2 میلیون و 500 هزار ربع و واحدهای صنعتی به ثبت رسیده و برای 12 هزار شغل ، یک پروتکل بهداشتی نوشته شده و برای هر شغل ثبت شده فوراً. سپس از طریق سیستم پروتکل خاص و عمومی آن کار برای ثبت ثبت می شود.

به گفته وبه ، معاون وزیر بهداشت افزود: در طرح بازگشایی واحدهای صنفی و صنعت ، تقریباً یک میلیون نظارت انجام شده است و در کشور طبق بررسی ها ، حدود 82 درصد واحدها پیگیری می کنند. پروتکل بهداشت ، که نشانه همکاری است. ” برای افراد ، اصناف و صنعت مناسب است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا