فرهنگ و هنر

واکنش آیت‌الله رشاد به رفتار خیانت‌بار شیوخ مرتجع حاشیه خلیج فارس و توهین به مقدسات مسلمین

واکنش آیت‌الله رشاد به رفتار خیانت‌بار شیوخ مرتجع حاشیه خلیج فارس و توهین به مقدسات مسلمین

آیت الله رشاد در پاسخ به رفتار خائنانه شیوخ مرتجع خلیج فارس و اهانت به مقدسات مسلمانان ، گفت: افراط گرایان با افشای رابطه خود با رژیم صهیونیستی موجودیت آنها را به خطر انداختند.

به گزارش ایواره ، آیت الله رشاد در نشست اساتید حوزه علمیه امام رضا (ع) تهران اظهار داشت: امارات و کشورهای بحرین با علنی سازی روابط خیانت آمیز خود با رژیم جعلی صهیونیستی امنیت و موجودیت آنها را به خطر انداختند.

وی افزود: چگونه امارات متحده عربی با اقتصاد شیشه ای خود جرأت داد روابط خود را با رژیم غاصب صهیونیستی علنی کند و چگونه سرنوشت خود را با رژیم جعلی صهیونیستی پیوند می دهد؟ آینده نامشخص کشوری که با تهدید جدی هفتاد و پنج درصد از ساکنان خود که مهاجر هستند ، این منطقه نیمه دولتی را ترک کند؟

رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران اظهار داشت: داستان باز شدن فضای کشور بحرین به پروازهای دروغین رژیم نیز داستان “تورهای پشه” است. پشه چیست و محصول جانبی آن چیست؟ شبه دولت ، که با مساحت کوچک و میکروسکوپی قدرت و ظرفیت سقوط حتی یک موشک را ندارد ، که آسمان به هواپیماهای صهیونیستی داده خواهد شد. این عمل مبتذل بیشتر شبیه شوخی است تا یک تصمیم سیاسی یا نظامی.

رژیم کاذب صهیونیستی برای تضمین امنیت خود به کشورهای دیگر پناه می برد. آیا چهل و چند جمعیت که مردم آن از هر نژاد و گوشه و کنار جهان با طمع و وعده جمع شده اند ، می توانند با کوچکترین تهدید فرار کنند و به سرزمین سابق خود فرار کنند؟ آیا این شبه دولت ها می توانند آن را تأمین کنند؟ رشته حماقت.

آیت الله رشاد ادامه داد: “این احمق ها باید بدانند که ایالات متحده به زودی مجبور به ترک منطقه خواهد شد ، و با وجود تعداد سربازانی که در کشتی های خود هستند ، که چیزی غیر از اهداف چشمگیر برای موشک های ما نیست ، باید یک تابوت خالی بیاورید و آن را پر از اجساد برگردانید. ” رژیم کاذب صهیونیستی چیزی از زندگی پلید خود باقی نمانده است و هنگامی که شمارش معکوس برای مرگ وی آغاز می شود ، که کمتر از دو دهه از عمر آن گذشته است ، شیوخ و اشراف به دنبال سوراخ موش به قیمت کاخ ها و پرورشگاه ها هستند از آنها این گونه ها به خود می آیند و برای اطمینان از امنیت پایدار خود به همسایگان قدرتمند خود اعتماد می کنند. برای تأمین امنیت آنها به کشور باستان و باستان ایران که خواهان خیر و صلاح آنها است پناه ببرند و به یک سیستم قوی پناه ببرند و به پیمانی مانند جمهوری اسلامی پایبند باشند.

این استاد فقه در تهران با اشاره به اهانت به مقدسات مسلمانان که خشم یک و نیم میلیارد نفر در جهان را برانگیخت ، گفت: توهین به مقدسات الهی ریشه در معنای تحقیر مجرم دارد. این توهین از نظر پلیس که ادعای اخلاق ، آزادی و حقوق بشر را داشت ، اتفاق افتاد. بالاترین حق بشر حق دین است که ریشه در اعماق ذات انسان دارد. چنین حرکات ضد الهی و ضد بشری مدعیان دروغین حقوق بشر را بیش از پیش نمایان می کند. این رفتارهای خشونت آمیز و انتقام جویانه باعث ناامنی و ناآرامی در جامعه می شود. شواهد محیطی و افقی از مکان و نحوه این توهین نشان می دهد که عمدی و عمدی بودن آن در پشت صحنه بوده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا