اقتصادی

برگزاری دومین سمینار معرفی مسیر عمان و روسیه در هتل پارسیان آزادی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، دومین سمینار معرفی مسیر عمان و روسیه با حضور میخائیلوف نماینده سفارت روسیه و آلمیرا زاگردینوا نماینده گردشگری تاتارستان روسیه و همچنین نمایندگانی از هتل کمپنسکی و هتل گرند میلینیوم مسقط در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

تمدید مجدد قرارداد با فدراسیون گردشگری کازان، اعلام همکاری با آژانس‌های مسافرتی، معرفی جاذبه‌های گردشگری عمان و کازان و بررسی فرصت فعالیت‌های تجاری در این دو مقصد از مهمترین موضوعات مطرح شده در این سمینار بود.

همکاری با آژانس‌های مسافرتی در مسیر عمان و روسیه

محمدجواد امامی، مدیر آژانس لیاناپرواز و ۷sd ضمن اعلام خبر تمدید مجدد قرارداد با فدراسیون گردشگری کازان، اظهار کرد: همکاری ما با فدراسیون گردشگری کازان از سال ۱۳۹۷ آغاز شده بود، اما به دلیل پاندمی کرونا تنها ۵ پرواز به این مقصد صورت گرفت.

وی ادامه داد: با تمدید مجدد قرارداد، لیاناپرواز به عنوان بازوی اصلی گردشگری کازان در ایران، آمادگی همکاری با آژانس‌های مسافرتی و سازمان‌های مختلف را دارد.

برگزاری دومین سمینار معرفی مسیر عمان و روسیه در هتل پارسیان آزادی

افتتاح شعبه چهارم لیاناپرواز در آلمان

امامی طی این سمینار همچنین از افتتاح شعبه چهارم لیاناپرواز در آلمان خبر داد. پیش از این، لیاناپرواز با افتتاح شعبه دوم و سوم در کازان و عمان به کارگزاری رسمی روسیه و عمان در ایران تبدیل شده بود.

روند صعودی سفر گردشگران به کازان

در ادامه، آلمیرا زاگردینوا ضمن ابراز خرسندی از انجام سفرهای گردشگران ایرانی به کازان، ضمن اشاره به جاذبه‌های زیبای این شهر، افزود: سه جاذبه دیدنی کازان یعنی کاخ کرملین، بلغار کبیر و جزیره سویاژسک در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

شایان ذکر است، طبق آمار سال ۲۰۲۲ میلادی، بیش از ۳.۹ میلیون نفر به کازان سفر کرده‌اند و این آمار در حال سیر یک روند صعودی قابل توجه است. گردشگرانی که قصد بازدید از کازان را دارند، می‌توانند تورهای ترکیبی مسکو-کازان و سنت پترزبورگ-کازان را خریداری کرده و با پرواز داخلی به این شهر سفر کنند.

در حال حاضر، پروازهای داخلی به مقصد کازان با هواپیمایی نوردویند انجام می‌شود و امکان سفر زمینی با قطار نیز وجود دارد. امکان انجام فعالیت تجاری برای شهروندان ایرانی در کازان نیز امکان‌پذیر است.

عمان؛ هاب جدید تجارت و سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس

همچنین مس فروش، مدیر اجرایی ۷sd در بخش دوم سمینار که به معرفی مسیر و جاذبه‌های عمان اختصاص داشت، بیان کرد: این شرکت با بیش از ۴۰ هتل در شهرهای مسقط و صلاله قرارداد همکاری دارد.

وی در خصوص چشم‌انداز فعالیت شرکت ۷sd در مسیر عمان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری دوستان و آژانس‌ها پرواز چارتری به مقصد عمان را راه‌اندازی کنیم. در حال حاضر، همکاران می‌توانند با ایجاد حساب در سایت الماس هفت دریا خدمات ما را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که انجام فعالیت تجاری در مسیر عمان نیز برای متقاضیان امکان‌پذیر است. این شرکت به عنوان تنها نماینده رسمی پروژه مسقط بِی در ایران شناخته می‌شود. کشور عمان در مسیر تبدیل شدن به یک هاب جدید در منطقه خلیج فارس است که فرصت‌های ارزشمندی را برای فعالان تجاری فراهم می‌کند.

بر اساس این گزارش، لیاناپرواز فعالیت گردشگری خود را در سال ۱۳۸۸ در کشور مالزی آغاز کرد. عمده فعالیت این آژانس بر پایه بازاریابی B۲B است. خدمات این مجموعه شامل برگزاری تورهای گروهی و انفرادی، اخذ ویزا، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و قطار و همچنین صدور بیمه‌نامه مسافرتی می‌شود.

برگزاری دومین سمینار معرفی مسیر عمان و روسیه در هتل پارسیان آزادی

طی این مراسم، کتاب «نگین ولگا؛ راهنمای سفر به کازان» که تألیف آن با همکاری لیاناپرواز صورت گرفت، معرفی شد. همچنین این مجموعه، از کتاب «سرزمین سلطان» که راهنمای جامعی درباره سفر به کشور عمان است، رونمایی کرد.

گفتنی است در سمینار معرفی مسیر روسیه و عمان در تهران، بیش از ۸۰ آژانس هواپیمایی و مسافرتی معتبر نیز حضور داشتند که منجر به همکاری‌های مؤثری در این زمینه شد.

اولین سمینار معرفی مسیر عمان و روسیه در تاریخ ۴ شهریورماه در هتل هما مشهد و مراسم دوم ۶ شهریور در هتل پارسیان برگزار شد. این سمینار طی روزهای ۷ و ۱۲ شهریور در شهرهای اصفهان و شیراز هم برگزار می‌شود. علاقمندان به حوزه گردشگری، خرید ملک و ثبت شرکت می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در سمینار هتل بزرگ شیراز با شماره ۰۹۱۰۲۰۹۱۴۶۰ تماس بگیرند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری آنلاین در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا