عمومیمدیریت کسب و کار

خرید قالب وردپرس از ژاکت

ژاکت برای هر سایتی یک و حتی چندین قالب دارد! برای کاربران وردپرس دسترسی داشتن به فضایی که قالب های موردنیاز آنها را یکجا ارائه دهد، آنها را فارسی سازی و سفارشی سازی کرده باشد و همراه با پشتیبانی در اختیار کاربر قرار دهد، بسیار مهم و حتی ضروری است.

در ایران هم مانند بسیاری کشورهای دیگر وردپرس یک CMS بسیار محبوب است، از این رو نیاز به قالب و افزونه های وردپرسی بیش از پیش احساس می شود. با وجود اینکه برخی قالب های وردپرسی را می توان به صورت رایگان دریافت کرد، اما با توجه به امکانات محدودی که نسخه رایگان قالب ها دارد، لازم است از قالب های پریمیوم استفاده شود.

خرید قالب وردپرس از ژاکت

بازارگاه اصلی محصولات وردپرسی یعنی تم فارست قالب های رایگان و پولی را در اختیار کاربر قرار می دهد اما از آنجا که خرید از آن برای کاربر ایرانی دشوار است و به خصوص این محصولات فارسی نیستند، لذا به یک مارکت پلیس ایرانی و معتبر نیاز است تا نیازهای این کاربران را براورده کند. ژاکت به عنوان برترین بازارگاه محصولات وردپرسی در ایران، همه قالب و افزونه های موردنیاز کاربران را به صورت فارسی سازی شده و با قیمت مناسب در اختیارشان قرار می دهد.

این در حالی است که اینجا فقط جایی برای خرید قالب نیست، بلکه امکاناتی چون نصب قالب و پشتیبانی قالب را نیز می توانید در اختیار داشته باشید.

انواع قالب وردپرس در ژاکت

قالب فروشگاهی:

یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین انواع قالب ها، قالب فروشگاهی است. همه کسب و کارهای اینترنتی که محصول یا خدماتی را به فروش می رسانند، به یک وبسایت فروشگاهی نیاز دارند. وبسایتی که بتواند به بهترین وجه محصولات را به نمایش بگذارد و امکان خرید آنلاین فراهم کند.

ووکامرس از معروف ترین قالب های فروشگاهی وردپرس است که همه امکانات لازم برای فروشگاه اینترنتی را یکجا در اختیارتان قرار می دهد. ژاکت برای کسانی هم که می خواهند سایتی مشابه دیجی کالا یا دیوار داشته باشند هم قالب های بسیار خوبی دارد.

قالب خبری/بلاگ:

شاید فقط قرار است سایتی برای اطلاع رسانی و ارائه آخرین داده ها و اخبار راه اندازی کنید. سایت های خبری شبیه معروف ترین پایگاه های خبری و وبلاگی که با سرعت و کیفیت مناسبی مقالات را در اختیار کاربران قرار دهد.

نمونه قالب های خبری مشابه دیی مگ و بسیاری از وبلاگ های خبری معروف را می توانید در ژاکت پیدا و خریداری کنید.

قالب چندمنظوره:

برای آن دسته از کسانی که سایتی می خواهند که هم شرکتی باشد، هم فروشگاهی، و هم خبری و … قالب های چندمنظوره بهترین گزینه است. این قالب ها فارسی سازی شده و راستچین هستند، تنظیمات بسیار قدرتمندی دارند و می توانند همه نیازهای شما را برطرف کنند. از محبوب ترین این قالب ها، انفولد و آوادا را می توان نام برد.

قالب دانلودی

یکی دیگر از دسته بندی قالب های وردپرسی که در زاکت به فروش می رسد، قالب های دانلودی است. این قالب ها مناسب کسانی است که می خواهند وبسایتی برای دانلود فیلم، فایل، موزیک و … راه اندازی کنند.

سایر قالب ها

این موارد تنها تعدادی از انواع قالب هایی است که در ژاکت عرضه می شود. برای سایت شخصی، تک صفحه ای، چندزبانه، آگهی، آموزش مجازی و … قالب های مناسبش را می توانید در ژاکت پیدا کنید.

سخن آخر

نکته مهم در خصوص قالب های وردپرسی که در ژاکت ارائه می شود این است که همگی همراه با دمو و اطلاعات کامل ارائه شده اند تا کاربر بتواند انتخاب درستی داشته باشد. علاوه بر این، کیفیت و اعتبار همه محصولات توسط ژاکت تضمین شده است و همراه با 6 ماه پشتیبانی رایگان ارائه می شوند. پس بهترین انتخاب برای خرید قالب وردپرس ، ژاکت می باشد.

جهت ارتباط با تیم پشتیبانی ، مشاوره خرید محصول و امور توسعه دهندگان ژاکت می‌توانید از شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۹ صبح الی ۱۷:۳۰ با شماره زیر با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: 02191006564

راهنمای داخلی های مجموعه:

عدد 1: واحد پشتیبانی

عدد 2: دریافت مشاوره خرید محصول

عدد 3: امور توسعه دهندگان

عدد 4: ارتباط با ژاکت سرویس

آدرس : تهران – خیابان پاسداران – ابتدای اختیاریه جنوبی – پلاک 2- واحد 10

کد پستی : 1946783742

پست الکترونیکی : info@zhaket.com

دکمه بازگشت به بالا