اعزام راهیان نور دانشجویی افزایش یابد

اعزام راهیان نور دانشجویی افزایش یابد

استاندار مرکزی گفت: دانشگاه ها باید تعداد اعزام های رهیان نور را افزایش دهند و پشتیبانی کامل را داشته باشند همچنین در برنامه ریزی و اجرا مشارکت کنند.

به گزارش ایواره فرزاد مخلص الائمه در نشست ستاد پشتیبانی راهیان نور استان مرکزی بیان کرد: اگر به موقع و با محتوا برنامه راهیان نور را اجرا کنیم از بسیاری مشکلات فرهنگی و اجتماعی امنیتی و هزینه های بعدی جلوگیری خواهد شد.

مخلص الائمه با بیان اینکه اردوگاه های استان در جنوب وضعیت مناسبی ندارد و باید امکانات حداقلی فراهم شود افزود: سال گذشته از درآمدهای مازاد یک میلیارد تومان برای زیرساخت اردوگاه ها و ۱.۵ میلیارد هم برای تجهیز اردوگاه ها تخصیص داده شد.

استاندار مرکزی افزود: در حوزه پشتیبانی و اجرای راهیان نور دستگاه های اجرایی از هر کمکی دریغ نخواهند کرد و فرمانداری ها نیز باید بحث های تأمین اتوبوس و پشتیبانی را در نظر بگیرند.

وی با تأکید بر ارتقای محتوا و توجه به بحث ایمنی حمل و نقل و جاده در اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: دانشگاه ها باید تعداد اعزام های راهیان نور را افزایش دهند و پشتیبانی کامل را داشته باشند همچنین در برنامه ریزی و اجرا مشارکت کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا