عمومیمدیریت کسب و کار

انواع حالت دهنده های مو

مراقبت صحیح از موهایتان کمک زیادی به ظاهر و احساس موهای شما می‌کند. یکی از مؤلفه‌های حیاتی برای ایجاد کامل شما شامل انتخاب محصولات حالت دهنده موی مناسب است. انواع مختلفی از محصولات حالت دهنده مو را می‌توانید برای صاف کردن، حجم دادن، حالت دادن و براق کردن موهای خود استفاده کنید. تنها باید مطمئن شوید که فقط از محصولات موی مناسب با نوع موی خود استفاده کنید. با ما همراه باشید. برای کمک، ما برخی از محبوب‌ترین محصولات حالت‌دهنده مو را که ممکن است بخواهید برای قدرت حالت‌دهی به روال خود اضافه کنید، در ادامه معرفی کرده‌ایم.

ژل

ژل موی سر ویتابلا یکی از انواع حالت دهنده مو بسیار محبوب است. ژل مو برای ساعت‌ها ثابت نگه‌داشتن موهای شما و حالت دادن به موها بسیار مؤثر عمل می‌کند. ژل را روی موهای مرطوب بمالید و اگر موهایتان مستعد خشک شدن هستند هرگز از ژل موی حاوی الکل استفاده نکنید.

عوارض استفاده از ژل مو

  • ژل‌های مو می‌توانند باعث ایجاد شوره سر شوند.
  • ژل‌های موی مبتنی بر الکل که پوست سر را خشک می‌کند می‌تواند مشکلاتی مانند شکستگی برای مو ایجاد کند.
  • ترکیبات موجود در ژل‌ها می‌توانند با تجمع سلولی و سبوم روی پوست سر واکنش نشان دهند و فولیکول‌های مو را مسدود کرده و باعث شوند.

Types of hair conditioners

اسپری مو

اسپری مو که به نام تافت شهرت دارد، یکی از انواع حالت دهنده مو است. شما می‌توانید موهای خود را در هر مدل مویی که می‌خواهید با انواع تافت مو فیکس کنید، کافی است موهای خود را حالت دهید و این ماده جادویی را اسپری کنید تا موهای خود را در جای خود محکم کنید. تفاوت اصلی اسپری‌های موی مختلف با یکدیگر، میزان چسبندگی آنهاست. برخی از اسپری‌های مو انعطاف‌پذیر هستند و به موها اجازه می‌دهند بیشتر از اسپری‌هایی که نگه‌داری متوسط ​​یا حداکثر را دارند حرکت کنند. برخی دیگر از انواع حالت دهنده مو اسپری، وز شدن موهای شما را کاهش می‌دهند، درخشندگی موهای شما را افزایش می‌دهند و حتی می‌توانند به لطف افزودن براق کننده به محصول، براقیت یا درخشندگی را به موهای شما اضافه کنند.

عوارض استفاده از اسپری مو

  • اسپری‌های مو اگر طبیعی باشند عموماً گران هستند. محصولات ارزان قیمت معمولاً از مواد شیمیایی تشکیل شده‌اند که باعث آسیب مو می‌شوند.
  • استفاده از انواع تافت به مرور زمان باعث ریزش مو می‌شود، این مخصوصاً برای افرادی است که روزانه از اسپری مو استفاده می‌کنند.
  • اسپری‌های مو حاوی مواد شیمیایی، می‌تواند باعث خارش شود که منجر به عفونت پوست سر می‌شود.

سرم

سرم یکی از انواع حالت دهنده مو است هنگام حالت دادن به موهای خود از آن استفاده خواهید کرد. سرم‌های مو به محافظت از موهای شما در برابر رطوبت کمک می‌کند تا نگران وز شدن موهای خود در هوای مرطوب نباشید، به موهای شما درخشندگی می‌بخشد و اطمینان حاصل می‌کند که موهای شما تا حد امکان صاف به نظر می‌رسد. هنگامی که از سرم مو استفاده می‌کنید، مهم است که به یاد داشته باشید که فقط به مقدار بسیار کمی نیاز دارید و قبل از شروع به حالت دادن، محصول را روی موهای مرطوب بمالید.

هرگز سرم مو را به ریشه موهایتان نزنید زیرا این کار باعث سنگینی تارهای موی شما شده و باعث می‌شود تا موهایتان کم حجم دیده شوند. هنگام انتخاب سرم مو باید به بافت و وضعیت موهای خود توجه کنید تا بتوانید بهترین آن را برای نیازهای فردی خود پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرم پوست و مو، مطلب «» را بخوانید.

موس

موس یکی از انواع حالت دهنده مو است که اغلب فوم حالت دهنده نامیده می‌شود و برای کمک به حالت دادن یا سفت کردن موهای شما استفاده می‌شود تا به حالت دلخواه شما باقی بماند. این محصول برای حالت دادن و حجم دادن به موهایتان طراحی شده است و متکی به رزین‌های مصنوعی است که در واقع تارهای مو را پوشش می‌دهد تا به آنها کمک کند شکل خود را در هنگام حالت دادن به آن‌ها حفظ کنند و به دلیل وزن سبک و توانایی حجم دادن به موهای نازک، می‌تواند روی هر نوع مویی استفاده شود.

می‌توانید از موس مو بر روی موهای خیس استفاده کنید و بسته به مدلی که می‌خواهید بگذارید به طور طبیعی خشک شوند یا با سشوار خشک شوند. با استفاده انواع موس مو روی موهای مرطوب و سپس اجازه دادن به موها برای خشک شدن طبیعی، می‌توانید ظاهری ترد یا مرطوب داشته باشید. مزیت اصلی موس نسبت به ژل این است که اگر می‌خواهید ظاهری نرم‌تر داشته باشید، می‌توانید آن را از موهای خود شانه کنید، در حالی که ژل چنان استحکامی ایجاد می‌کند که تقریباً غیرممکن است.

ماسک حالت دهنده

دمای گرم، مواد شیمیایی و حتی آفتاب همگی می‌توانند به موهای شما آسیب بزنند. اگر می‌خواهید موهای شما تا حد امکان سالم به نظر برسد، باید اقداماتی را برای مبارزه با این آسیب انجام دهید. موهای آسیب دیده خشک می‌شوند، موخوره می‌زنند و رنگ آنها محو می‌شود. ماسک حالت دهنده یکی از انواع حالت دهنده مو و یک راه عالی است برای اطمینان از اینکه موهای شما ویتامین‌ها و روغن‌های مورد نیاز برای سالم بودن را دارد.

شامپو خشک

شامپو خشک پودر یا اسپری است که خیلی سریع خشک می‌شود و برای تمیز کردن موهای شما بدون استفاده از آب استفاده می‌شود. برخی از شامپوهای وجود دارند که به شکل خمیر در دسترس هستند، اما اینها چندان رایج نیستند. همه شامپوهای خشک با جذب هر گونه روغن اضافی و سبوم از ریشه و پوست سر کار می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند که موهای خود را حالت دهید و بدون نیاز به صرف زمان برای شستن موهای خود از ظاهری تمیز و شاداب لذت ببرید.

اگر موهای خود را رنگ کرده‌اید و می‌خواهید عمر رنگ خود را افزایش دهید، شامپو خشک گزینه‌ای عالی است زیرا شستن مرتب موهایتان باعث می‌شود رنگ شما سریع‌تر از بین برود. همچنین با زدن شامپوی خشک به ریشه‌های خود، بلافاصله می‌توانید به موهای خود حجم دهید و همچنین به بافت آن نیز اضافه کنید.

بهترین حالت دهنده برای موهای صاف

یکی از مزایای داشتن موهای صاف این است که تقریباً هر محصول حالت دهنده برای شما مناسب است. موهای صاف ممکن است کمی نازک و صاف به نظر برسند، بنابراین انتخاب محصولی که مقداری حجم به موها می‌دهد، مناسب‌تر است. ژل‌ها ظاهری خیس به شما می‌دهند، در حالی که موم ظاهری مات طبیعی با حجم بیشتری را به شما می‌دهد. همچنین می‌توانید از اسپری مو برای ثابت نگه داشتن استایل خود استفاده کنید.

بهترین حالت دهنده برای موهای موج‌دار

کرم‌ها برای افرادی که موهای موج‌دار دارند به خوبی عمل می‌کنند زیرا رطوبت بالایی دارند و ظاهری کمی مرطوب دارند. همچنین می‌توانید از اسپری مو با رطوبت بالا استفاده کنید که استایل شما را ثابت نگه دارد. از طرف دیگر، باید از انواع حالت دهنده موی سر مانند ژل و موم که می‌توانند موهای شما را خشک کنند، اجتناب کنید.

بهترین حالت دهنده برای موهای مجعد

موهای مجعد به سرعت خشک می‌شوند، بنابراین می‌بایست از محصولاتی استفاده کنید که رطوبت را افزایش می‌دهند. فرها زمانی بهترین هستند که آزاد و پرپشت باقی بمانند، بنابراین محصولاتی را انتخاب کنید که چسبندگی کمی دارند و به کاهش موخوره کمک می‌کنند. از بهترین انواع حالت دهنده مو برای موهای مجعد، کرم حالت دهنده است.

بهترین حالت دهنده برای موهای نازک

نازک شدن موها می‌تواند باعث اضطراب زیادی شود زیرا ممکن است نشانه طاسی باشد. در حالی که میزان طاسی در افراد مختلف متفاوت است و باید روی حجم و بافت تمرکز کنید. انواع حالت دهنده مو مردانه مبتنی بر آب برای موهای نازک بهترین عملکرد را دارند زیرا خیلی سنگین نیستند و موها را سنگین نمی‌کنند. بنابراین ژل‌ها، موس‌ها و کرم‌های مو معمولاً یک انتخاب محکم هستند.

بهترین حالت دهنانواع حالت دهنده مو ، برای حالت دهی به موها و حفظ فرم آن‌ها برای مدت طولانی طراحی شده‌اند. در واقع این ، حاوی ترکیباتی هستند که باعث می‌شود بتوانید به وسیله آن‌ها، به موهایتان حالت زیبا و ماندگاری بدهید.تنوع بالای این محصولات باعث می‌شود که انتخاب گزینه مناسب سخت به نظر برسد. اگر به دنبال خرید محصولات حالت دهنده مو هستید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا ویژگی‌های هریک از این محصولات را بشناسید و بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

نکته:برای مشاهده محصولات بیشتر میتوانید به سایت ما مراجعه کنید و از قیمت کرم موی سر ویتابلا مطلع شوید.

انواع حالت دهنده مو کدامند؟

استفاده از انواع حالت دهنده های مو ، قدمت زیادی دارد و از سال‌های دور خانم‌ها یا حتی آقایان با ترکیب روغن‌ها، مواد معطر و ترکیبات گیاهی، سعی می‌کردند حالت زیبایی به موهایشان ببخشند. امروزه با پیشرفت بازار ، محصولات متنوعی برای این کار تولید شده‌اند.

برخی از محصولات حالت دهنده مو عبارتند از:

ژل مو

یکی از محبوب‌ترین انواع حالت دهنده ی مو است که برای داشتن ظاهری خاص روی موهای مرطوب از آن استفاده می‌شود. انواع مختلفی از این محصول با قدرت‌های حالت دهندگی مختلف تولید شده است که شما می‌توانید با توجه به نیازتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.بعد از استفاده‌ی این محصول باید کمی صبر کنید تا خشک شود. ژل‌های مو یکی از بهترین حالت دهنده های مو صاف و فر است؛ البته استفاده از این محصول روی موهای نازک و کم‌پشت، باعث سنگینی موها خواهد شد.

ویژگی‌های ژل مو

این محصولات، موها را سفت و خشک می‌کنند و باعث می‌شوند تا ساعت‌ها حالت آن‌ها بدون تغییر باقی بماند. ژل‌های مو باعث براق و مرطوب به نظر رسیدن موها می‌شوند و قادرند وز مو را از بین ببرند.همچنین به این نکته نیز توجه کنید که اکثر ژل‌ها، حاوی الکل و مواد نگهدارنده هستند که در دراز مدت می‌تواند باعث خشکی و شکنندگی موها و ضعیف شدن بافت آن‌ها شوند.

کرم مو

یکی از بهترین حالت دهنده های موی فر یا صاف، انواع کرم مو هستند که علاوه بر حالت بخشیدن به موها، آن‌ها را تغذیه نیز خواهند کرد. بافت این محصولات، شبیه به کرم مرطوب کننده دست و صورت است و بعد از حمام روی موهای مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرند.معمولاً کرم مو در دو نوع آبرسان و روغنی تولید می‌شود که نوع روغنی، نسبتاً قوی‌تری است و برای موهایی که در اثر دکلره یا رنگ مو آسیب دیده‌اند، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. این محصولات حاوی روغن‌های طبیعی مانند آووکادو، هسته انگور، نارگیل و … هستند به تقویت موها می‌پردازند. کرم موهای آبرسان نیز برای تامین رطوبت مو موثر هستند.

ویژگی‌های کرم مو

این محصولات به هیچ عنوان حالت سفت و سختی به موها نمی‌دهند و نباید از آن‌ها توقع فرم و حالت‌دهی داشته باشید. در عوض باعث نرمی، لطافت، براق و درخشان شدن موهایتان خواهند شد. هنگام استفاده از کرم مو توجه داشته باشید که تنها روی ساقه‌های مو قرار بگیرد و از تماس آن با پوست سر بپرهیزید.

ماسک صورت ویتابلا در انواع مختلف برای انواع پوست و نیازها وجود دارد. برخی از محبوب‌ترین ماسک‌های صورت ویتابلا عبارتند از:

ماسک صورت خاک رس ویتابلا: این ماسک برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه طراحی شده است. به پاکسازی منافذ و جذب چربی اضافی کمک می کند.

دکمه بازگشت به بالا