هزینه های پارک آبی آتلانتیس به تفکیک

شاید شما هم مثل من سفر به دبی رو با پارک آبی آتلانتیس تصور می کنید؛ جایی که می تونید ساعاتی هیجان انگیز و به یادماندنی رو در کنار دوستان و خانواده تجربه کنید. اما قبل از این که بار و بندیل ببندیم و راهی این شهر بیابانی بشیم بیایید نگاهی به هزینه ها و جزییات این تفریحات هیجان انگیز داشته باشیم تا بتونید برنامه ریزی بهتری داشته باشید.

هزینه های پارک آبی آتلانتیس به تفکیک

تجربه ای متفاوت در قلب دبی

پارک آبی آتلانتیس واقع در پالم جمیرا یکی از بزرگ ترین پارک های آبی در دنیا است. این پارک با امکاناتی منحصر به فرد مثل سرسره های آبی پر سرعت استخرهای موج مصنوعی و امکاناتی مثل آکواریوم های بزرگ که دنیای زیر آب رو به شما نزدیک تر می کنن شما رو در دنیای جذاب و هیجان انگیز خودش غرق می کنه.

بلیط ورودی پارک آبی آتلانتیس

بلیط های پارک آتلانتیس بر اساس سن نوع تجربه و امکانات اضافه ای که انتخاب می کنید متفاوت هستند. به طور کلی شما با خرید بلیط ورودی به تمام سرسره ها و استخرهای اصلی پارک دسترسی پیدا می کنید.

هزینه های بلیط پارک آبی آتلانتیس به شرح زیر هستند :

نکته : قیمت ها ممکن است در روزهای خاص و یا فصول شلوغ تغییر کنند. پس حتماً پیش از برنامه ریزی نهایی از سایت رسمی پارک یا آژانس های معتبر چک کنید.

امکانات VIP و اجاره کابانا

اگر به دنبال تجربه ای متفاوت و ویژه تر هستید پارک آبی آتلانتیس امکان رزرو کاباناهای اختصاصی رو هم فراهم کرده. با اجاره کابانا شما فضای اختصاصی و آرام برای استراحت و ریلکس کردن دارید که در روزهای شلوغ می تونه تجربه ی بسیار لذت بخشی باشه.

تفریحات اضافی و تجربه آکواریوم

در آتلانتیس فقط پارک آبی نیست که شما رو به خودش جذب می کنه. شما می تونید از آکواریوم گمشدگان (Lost Chambers) و یا شنای همراه با دلفین ها لذت ببرید.

هزینه ها :

توصیه ها و نکات کاربردی

نتیجه گیری

در نهایت بازدید از پارک آبی آتلانتیس تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود که هزینه های آن نسبت به امکاناتی که ارائه می دهد مقرون به صرفه است. شاید با کمی برنامه ریزی و انتخاب گزینه های متناسب با بودجه بتونید تجربه ای خاص و منحصر به فرد داشته باشید.

پرسش و پاسخ

۱. آیا برای ورود به پارک آبی نیاز به رزرو قبلی دارم؟
خیر اما به دلیل محبوبیت زیاد پارک توصیه می شود که بلیط ها را از قبل رزرو کنید.

۲. آیا غذای خودم رو می تونم به پارک ببرم؟
خیر پارک قوانین خاصی برای ورود خوراکی دارد و باید از رستوران ها و غذاخوری های موجود در پارک استفاده کنید.

۳. بهترین فصل برای بازدید از پارک آبی آتلانتیس چه زمانی است؟
ماه های زمستان (نوامبر تا مارس) به دلیل هوای معتدل و مطلوب بهترین زمان برای بازدید است.

امیدوارم این اطلاعات به شما در برنامه ریزی سفرتون کمک کنه و تجربه ای عالی از پارک آبی آتلانتیس داشته باشید.

خروج از نسخه موبایل