مادر شهیدان پراهام به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان پراهام به فرزندان شهیدش پیوست

ایواره/کهگیلویه و بویراحمد مرحومه حاجیه خانم «ترصنب اسلام معظم» مادر شهیدان والامقام نجیم و عوض پراهام(خوان پایه) از شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مرحومه حاجیه خانم ترصنب اسلام معظم مادر شهیدان والامقام عوض و نجیم پراهام(خوان پایه) از شهدای شهرستان چرام در سن ۹۶ سالگی بر اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت.

گفتنی است شهیدان عوض و نجیم  پراهام(خوان پایه) به ترتیب در سال های ۱۳۶۶و ۱۳۶۴ در مناطق عملیاتی ماووت و حاج عمران به شهادت رسیدند.

سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت مادر شهیدان پراهام را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛
انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر پراهام

سلام علیکم
صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم ترصنب اسلام معظم » مادر گرامی شهیدان معزز «عوض و نجیم پراهام » را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم.

از منظر ادب و ارادت به ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم.

امید آن که به فضل الهی و در جوار شهیدان قرین رحمت ربوبی گردند.

یداله رحمانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی درگذشت مادر شهیدان پراهام را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت حاجیه خانم «ترصنب اسلام معظم» مادر شهیدان  والامقام نجیم و عوض پراهام مایه تالم و  تأسف شد.

آن بانوی مؤمنه با فداکاری و ایثار فرزندان عزیز خود را در دفاع از مهین و ارزش های متعالی انقلاب اسلامی و برای عزت و اقتدار کشور عزیزمان تقدیم نمودند و بدون شک نزد خداوند عزوجل مأجور خواهد بود.

اینجانب این مصیبت را به فرزندان و بستگان و سایر منسوبین و مردم شهید پرور استان تسلیت عرض نموده  و برای ایشان رحمت و غفران الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

گفتنی است که مراسم تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان پراهام ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ در روستای دره شیری(سرگچ) شهرستان چرام برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا