آگاه سازی افکار عمومی از مهم ترین ضروریات امروز جامعه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آگاه سازی افکار عمومی از مهم ترین ضروریات امروز جامعه است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین علی یعقوبیان صبح دوشنبه در نشست کمیته پشتیبانی آموزش و پرورش تربت حیدریه اظهار کرد: دانش آموزان باید با ارزش های انقلاب و نظام آشنا شوند در عین حال تبیین دستاوردها و آرمان های انقلاب در طرح های مختلف برای دانش آموزان طی سال های اخیر تأثیرگذار بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه تصریح کرد: آگاه سازی افکار عمومی از مهم ترین ضروریات امروز جامعه به شمار می رود که مهم ترین قشر در آگاه سازی دانش آموزان و دانشجویان هستند.

وی با اشاره به مطالبه جدی رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر تربیت ۸ میلیون جوان مؤمن انقلابی و پای کار گفت: این مطالبه مهم در بستر آموزش و پرورش محقق می شود.

یعقوبیان بیان کرد: در چهار دهه اخیر بیشترین نگاه بسیج و سپاه به مساجد و محلات بود اما طی چند سال اخیر نگاه و رویکرد بسیج به سمت اقشار بیشتر متمرکز شده به طوری که شخص فرماندهی سپاه در استان ها پیگیر امور اقشار هستند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه ادامه داد: با توجه به اینکه اقشار ارتباط بیشتری با جامعه دارند بخش مهمی از برنامه های سپاه و بسیج به سمت اقشار هدایت شده که مهم ترین این قشرها بسیج دانش آموزی فرهنگیان دانشجویان کارمندان و جامعه پزشکی است.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه ضمن قدردانی از زحمات ۲ ساله سید عباس قاسمی جواد عوض به عنوان مسئول جدید کانون بسیج فرهنگیان معرفی شد.

خروج از نسخه موبایل