هواپز نوتریکوک بهتره یا فیلیپس؟

امروزه سرخ کن بدون روغن به یکی از لوازم مهم در آشپرخانه تبدیل شده و جای سرخ کن‌های قدیمی را گرفته است. همچنین کمپانی‌های بزرگ که در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه فعالیت می‌کنند با آگاهی از این موضوع اقدام به تولید سرخ کن‌های بدون روغن با طرح‌ها و امکانات مختلف کرده‌اند. از جمله برندهای معروف و فعال در این زمینه می‌توان به دو برند فیلیپس و نوتریکوک اشاره کرد که سرخ کن‌های متعددی را طراحی و روانه بازار کرده‌اند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی تفاوت سرخ کن نوتریکوک و فیلیپس بپردازیم.

سرخ کن نوتریکوک بخرم یا فیلیپس؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است تا با تفاوت سرخ کن نوتریکوک و فیلیپس بیشتر آشنا شوید.

طراحی فیلیپس متنوع است

سرخ کن فیلیپس در کشور هلند تولید و روانه بازار می‌شود و دارای مدل‌های متنوع با رنگبندی جذاب است. همچنین سرخ کن نوتریکوک در کشور آمریکا تولید می‌شود و دارای مدل‌های کمتری نسبت به فیلیپس است.

ظرفیت و قدرت نوتریکوک بیشتر است

یکی از نقاط قوت سرخ کن نوتریکوک را میتوان ظرفیت بالاتر آن در مقایسه با فیلیپس دانست. این نقطه مثبت و برتری است که در اکثر مقالات سرخ کن نوتریکوک بهتره یا فیلیپس به آن اشاره شده است. ظرفیت سرخ کن نوتریکوک با توجه به مدل آن بین 5.5 لیتر تا 24 لیتر است در حالیکه سرخ کن فیلیپس ظرفیتی بین 3.8 لیتر تا 7.2 لیتر دارد.

توان دستگاه یا قدرت دستگاه یکی از مواردی است که باید در حین خرید سرخ کن بسیار به آن دقت کنید. سرخ کن نوتریکوک با توجه به ظرفیت و مدلی که دارد دارای قدرتی بین 1700 تا 2400 وات است. در حالیکه سرخ کن فیلیپس قدرت دستگاه‌های خود را بین 1350 تا 2000 وات در نظر گرفته است. در نتیجه سرخ کن نوتریکوک با قدرت بالاتر توانسته در جایگاه بالاتری در مقایسه با فیلیپس قرار بگیرد.

سرخ کن بدون روغن نوتریکوک

جنس بدنه سرخ کن نوتریکوک مقاوم است

سرخ کن نوتریکوک بدنه سرخ کن‌های خود را از ترکیب استیل و پلاستیک فشرده ساخته است که در برابر ضربه، تغییرات دما، خط و خش مقاومت بالایی دارد. در حالیکه سرخ کن فیلیپس بدنه سرخ کن‌های خود را از پلاستیک فشرده ساخته است که در مقایسه با سرخ کن نوتریکوک مقاومت کمتری دارد.

سرخ کن نوتریکوک مدل دوقلو بیشتری دارد

یکی از مواردی که برند نوتریکوک را در مقایسه با فیلیپس، در رتبه بالاتری قرار می‌دهد، طراحی و تولید مدل‌های بیشتر سرخ کن دوقلو است. نوتریکوک در بین محصولات خود، سرخ کن‌های دوقلو را طراحی کرده است که علاوه بر امکانات بسیار زیاد به شما اجازه می‌دهد تا دو غذای متفاوت را به صورت همزمان تهیه و طبخ کنید. فیلیپس هم به این ویژگی مجهز شده است اما در حال حاضر تنها یک مدل سرخ کن دوقلو تولید کرده است.

مدل‌های هوشمند سرخ کن فیلیپس

یکی از مواردی که باعث برتری سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس می‌شود، تولید مدل‌های هوشمند است. در حال حاضر، فیلیپس یک مدل سرخ کن دارد که می‌توان آن را به گوشی هوشمند متصل کرد و برخی تنظیمات مانند دما، زمان و وضعیت پخت را از راه دور و به وسیله گوشی هوشمند کنترل کرد. این ویژگی برای کسانی که طرفدار تکنولوژی‌های جدید هستند، می‌تواند بسیار جذاب باشد.

مدل هوشمند سرخ کن فیلیپس

پنل تنظیمات دیجیتال در نوتریکوک

پنل تنظیمات یکی از نقاط قوت نوتریکوک است اگرچه در فیلیپس نیز پنل تنظیمات دیجیتال وجود دارد اما تفاوت اینجاست که تمام مدل‌های سرخ کن نوتریکوک دارای پنل تنظیمات دیجیتال است در حالیکه در برخی از مدل‌های فیلیپس پنل تنظیمات به صورت دکمه‌ای است.

جمع بندی؛ سرخ کن فیلیپس بهتره یا نوتریکوک؟

به طور کلی عملکرد هر دو دستگاه نوتریکوک و فیلیپس را می‌توانیم قابل قبول و حرفه‌ای بدانیم. برند فیلیپس مشهورتر است و اگر به دنبال خریدی از برندی مشهور هستید، احتمالا فیلیپس گزینه بهتری برای شما خواهد بود. اما اگر به دنبال خرید سرخ کنی حرفه‌ای با امکانات ویژه هستید، نوتریکوک می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای شما باشد.

دکمه بازگشت به بالا