معرفی بهترین برند لوازم برقی آشپرخانه

لوازم برقی آشپزخانه از مهم ترین وسایل منزلی است که باید بهترین کیفیت را داشته باشد. برندهای زیادی در دنیا مشغول به تولید این لوازم هستند اما بهترین برند لوازم برقی آشپزخانه کدام است؟ با توجه به کارایی و برخوداری از تکنولوژی های جدید، این لوازم به درجه بندی های مختلف تقسیم بندی می شوند. در ادامه، بهترین برندها را از نظر مشتریان و انواع کارشناسان بررسی می کنیم تا یک لیست کامل از بهترین مارک های مختلف را در اختیار داشته باشید. باوجود این فهرست در کوتاهترین زمان، بهترین خرید وسایل آشپزخانه را تجربه خواهید کرد.

بهترین مارک های لوازم برقی آشپزخانه

اگر قصد تهیه جهیزیه دارید و یا نیاز به لوازم برقی جدید پیدا کردید، باید درنظر داشته باشید که با خرید از بهترین مارک های لوازم برقی آشپزخانه، این وسایل عمر طولانی تری خواهد داشت و از تکنولوژی های به روز دنیا در تولیدات خود بهره می برند. یک برند زمانی به عنوان بهترین مارک شناخته می شود که بتواند نظرات مثبت مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

لوازم برقی آشپزخانه برند نینجا

لوازم برقی آشپزخانه برند نینجا ساخت کشور آمریکا می باشد. این برند در سال 1998 شروع به فعالیت کرد و با تولیدات باکیفیت خود توانست نظرات مشتریان مختلفی از سراسر دنیا را به خود جذب کند. این برند سعی کرد تا با تولید لوازم کوچک و کاربردی برقی در آشپزخانه، وارد چرخه رقابت شود. در حال حاضر، بهترین سرخ کن، پلوپز و مخلوط کن های جهان را این برند می سازد. اما متاسفانه به دلایل تحریم های مختلف پیدا کردن این مارک در ایران کمی سخت شده است ولی همچنان می توانید آن را از فروشگاه های معتبر به صورت اورجینال تهیه نمایید.

لوازم برقی آشپزخانه برند آاگ

یکی از قدیمی ترین برندهای موجود در دنیا که همچنان هنوز هم مشغول به فعالیت است، برند AEG می باشد. این برند خیلی زود به تولیدات نوآورانه خود شهرت پیدا کرد و مهندسین سازنده آن، با طراحی منحصر به فرد این لوازم، بهترین راه حل برای رفع مشکلات دیگر وسایل مشابه را در پیش گرفتند. آاگ در ابتدا به عنوان یک شرکت تولیدات لوازم الکتریکی شناخته می شد اما با انقلاب صنعتی در آلمان این کمپانی به سمت گسترش کار خود به سمت لوازم برقی خانگی کشیده شد. امروزه لوازم برقی آشپزخانه برند آاگ از بهترین و باکیفیت ترین مارک های موجود در دنیا شناخته می شود.

لوازم برقی آشپزخانه برند اینستنت

لوازم برقی آشپزخانه برند اینستنت ساخت کشور کانادا می باشد. مهندسین این کمپانی علاوه بر تولید لوازم مقاوم و باکیفیت، با دقت بر نکات ریز و جزئیات، توانسته اند تا تولیدات خود را با ظاهر زیباتر راهی بازار جهانی کنند. ظاهر مدرن، کیفیت و کارایی بالای آن، نظر مثبت مشتریان زیادی را از سراسر جهان جذب کرده است و به همین علت، تقاضا برای خرید آن در ایران نیز زیاد می باشد. جدیدترین سیستم های هوشمند درون وسال برقی آشپزخانه این برند قرار داده شده است، به عنوان مثال: با سیستم هوشمند توانسته اند تا دمای فر را به صورت اتوماتیک و خودکار تنظیم کنند تا انرژی به هدر نرود.

لوازم برقی آشپزخانه برند فیلیپس

لوازم برقی آشپزخانه برند فیلیپس در اصل ساخت کشور هلند می باشد اما کشورهای دیگر نیز حق مونتاژ آن را از شرکت اصلی گرفته اند. این کمپانی در همان روزهای اول فعالیت، به استفاده از ویژگی و آپشن های کاربردی در تولیدات خود شهرت پیدا کرد. قطعاتی که در محصولات این برند استفاده می شود، تاییدات استانداردهای جهانی را بدست آورده است و به همین علت دوام و مقاومت خوبی در برابر فشار یا ضربه خواهد داشت. خوشبختانه نمایندگی های معتبر فروش این برند در کشور ایران وجود دارد و با خیال راحت از بابت اصالت کالا، می توانید آن را تهیه نمایید. 

بهترین برند هواپز

هواپز با قابلیت هایی که ارائه می دهد، تبدیل به یکی از کاربردی ترین وسایل آشپزخانه شده است. هواپز یا سرخ کن بدون روغن، با کمترین امکانات غذایی سالم و خوشمزه و عاری از چربی های مضر را طبخ می کند. اگر تصمیم به خرید این وسیله کاربردی را دارید باید بگوییم که، بهترین برند هواپز، مارک نینجا می باشد. هواپزهای نینجا دارای فیلتر هستند تا حین پخت غذا دود یا بوی آن، افراد منزل را اذیت نکند. همچنین برند نوتریکوک نیز با اضافه کردن آپشن های جدید، هواپزهای باکیفیتی را به تولید می رساند.

بهترین برند چای ساز

چای نوشیدنی پرطرفدار در بین ایرانیان است و به همین خاطر تقاضا برای خرید لوازم برقی چون چای ساز بالا می باشد. بهترین برند چای ساز ازنظر امکانات و قیمت، مارک فلر آلمانی بوده است. کمپانی فلر برای تولید این محصول، از مقاوم ترین جنس بدنه بهره می برد تا در مقابل فشار یا ضربه آسیب پذیر نباشد. همچنین با استفاده از قابلیت های اتوماتیک یا خودکار در محصول، کار کردن با آن را  برای مصرف کنندگان بسیار راحت تر کرده اند. درنهایت لازم به ذکر است که توان و ظرفیت این دستگاه در گرید عالی قرار می گیرد.

بهترین برند جارو شارژی

تمیز  و نظافت کردن منزل با انواع جارو شارژی راحت و سریع تر شده است؛ پس به همین دلیل افراد زیادی به دنبال بهترین برند جارو شارژی برای خرید، هستند. برند آاگ به تولید این جارو عصایی با قدرت مکش عالی و کیفیت بی نظیر شهرت پیدا کرده است. این محصول، پس از یکبار شارژ عموما تا 95 دقیقه قدرت کارکرد دارد که نسبت به سایر برندها مدت زمان بیشتری را از آن خود کرده است.

 برای اطلاع بیشتر به https://www.tasvirezendegi.com/best-kitchen-appliance-brands-in-homkito/ مراجعه نمایید.

 

 

دکمه بازگشت به بالا