تور رسانه‌ای حوزه کشاورزی در جهرم برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسن زمانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به معرفی ظرفیت‌های حوزه کشاورزی به خبرنگاران، گفت: به زودی اولین تور رسانه‌ای حوزه کشاورزی ویژه رسانه‌ها در جهرم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط خاص کشور و فشردگی امور در ساعات اداری، دبیرخانه رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در جهاد کشاورزی راه‌اندازی شده است، افزود: با حضور اعضای کارگروه صرفاً در روزهای تعطیل از نزدیک به واحدهای تولیدی سر زده و به بررسی مسائل مشکلات پرداخته و با مطرح کردن موضوع با نماینده و فرماندار و ریاست سازمان و همچنین رایزنی با ادارات مختلف شهرستان و استان به رفع موانع تا سرحد امکان می‌پردازیم.

زمانی با اشاره به تشکیل هیئت صلح در مدیریت جهاد کشاورزی جهرم با همکاری دادگستری شهرستان، گفت: تلاش برای ایجاد صلح و سازش بین مردم و ترویج فرهنگ مدارا، عفو و گذشت از وظایف این هیئت است. در این زمینه به پرونده‌های اختلافی در بخش کشاورزی رسیدگی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تلاش کردیم در باغات بالای ۵ هکتار مجوز سردخانه‌های ۲۰۰ تنی اعطا شود، تا محصولات خود را بعد از برداشت در آن نگهداری و به مرور به بازار عرضه کنند، گفت: این مهم باعث می‌شود کشاورزان در اثر کاهش قیمت محصول با ضرر مواجه نشوند.

خروج از نسخه موبایل