بطری سم پلی اتیلن و ویژگی های آن

بطری سم پلی اتیلن و ویژگی های آن

تولید و فروش مستقیم بطری سم یک لیتری پلی اتیلن با طراحی استاندارد و استفاده از متریال درجه ۱ ، برای خرید بطری کود شیمیایی و سموم کشاورزی و … تماس بگیرید. بهسازه پلاست ،کارخانه تولید کننده بزرگ انواع پلی اتیلن پلاستیکی است و انواع ظرف یک لیتری را در طرح سفید کننده و… با قیمت مناسب به فروش می رساند .صنعت تولید پلاستیک طی چندین دهه اخیر سیر مصرف صعودی داشته است و کاربرد های آن روز به روز در حال افزایش است . صنعت تولید پلاستیک به سبب ویژگی های فراوان پلاستیک ها بسیار گسترش یافته است و به طبع با افزایش تقاضای مصرف ، تولید کنندگان بیشتری اقدام به طراحی و تولید انواع ظروف پلاستیکی می نمایند. تولید کنندگان ظروف پلاستیکی پت و بطری پلی اتیلن انواع مختلفی از بطری و یا گالن هارا تولید می کنند.

بطری سم پلاستیکی

به جهت اینکه گالن ها یکی از ظروف کاربردی پلاستیکی هستند و مصرف آنها بیشتر است، معمولا تولید کنندگان بیشتری نیز این ظروف را تولید می کنند . با اینکه ظروف پلاستیکی و گالن ها به صورت مستقیم با انواع مواد شوینده و بهداشتی در ارتباط هستند ،کیفیت آنها تاثیر مستقیمی بر کیفیت این مواد می گذارد . به همین دلیل بسیار مهم است که برای تولید این ظروف از مواد اولیه نو استفاده شود . همان گونه که گفته شد تولید کنندگان ظروف پلاستیکی بسیار فراوان هستند اما کارخانه ای که با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی اقدام به تولید این ظروف نماید محدود هستند . کارخانه بهسازه پلاست یکی ازتولید کنندگان معتبر و معروف انواع ظروف پلاستیکی پلی اتیلن است و با در نظر گرفتن کلیه استاندارد های روز دنیا ، ظروفی بسیار با کیفیت با طراحی خاص و زیبا تولید می کند و به فروش می رساند .

بطری سموم کشاورزی ۱ لیتری پلی اتیلن

بطری سم یک لیتری طراحی خاصی نسبت به ظرف یک لیتری دارد لیل در مصارف خاصی از آن استفاده می شود . این بطری با استفاده از پلی اتیلن ساخته شده است و وزن پلی اتیلن به کار برده شده در ساخت آن تقریبا سنگین است . البته با توجه به نیاز و کاربرد مشتریان می توان وزن کمتری از پلی اتیلن را برای تولید ظرف به کار برده اما در صورتی که ماده نگه دارنده درون این بطری سمی ، اسیدی و یا مواد شیمیایی خاص باشد از پلی اتیلن سنگین برای تولید این بطری استفاده می شود .پلی اتیلن یکی از مواد اولیه اصلی و پر مصرف است که از آن برای تولید ظروف پلاستیکی مختلف استفاده می کنند . از مهم ترین ویزگی های پلی اتیلن که باعث افزایش مصرف و تقاضای آن شده است ، خاصیت بی اثر بودن این پلاستیک است . پلی اتیلن در برابر عوامل مکانیکی مختلف مانند ضربه و فشار و برخورد های ناگهانی بسیار مقاوم است و به راحتی تغییر شکل و حالت نمی دهد . بنابراین می توان از این بطری تا مدت نسبتا طولانی استفاده کرد . علاوه بر این پلی اتیلن ها در برابر انواع مواد شیمیایی و سمی مقاومت شیمیایی بالایی دارند و در برابر مواد خورنده تغییر حالت نمی دهند . این ویژگی ها باعث شده تا از این ماده بسیار برای تولید گالن های پلاستیکی استفاده شود و تا بحال هیچ گونه از پلاستیک ها موفق به جایگزینی این ماده پر مصرف نشده اند .

قیمت بطری کود شیمیایی یک لیتری 

قابلیت رنگ پذیری بسیار خوبی دارد . این گالن در رنگ های مختلف مشکی ، آبی و یا سفید و … تولید می شود . اما مشتریان می توانند با توجه به نوع کاربرد و نیاز خود رنگ مورد نظر را سفارش دهند و محصولی بسیار زیبا و کامل را دریافت نمایند.دستگاه های پلاستیک بادی برای تولید گالن ۱ لیتری مورد استفاده قرار می گیرند . این دستگاه های سرعت تولید بالایی دارند اما نسبت به دستگاه های تزریق پلاستیک دقت کمتری دارند . در واقع برخی موارد ممکن است بطری های تولید شده از دستگاه دارای زائده هایی باشند و البته این زائده ها توسط ایراتور گرفته می شوند و در نهایت محصولی مرتب و زیبا به دست مشتریان می رسد . بطری سم یک لیتری به صورت استوانه ای ساخته شده است و نسبت به حجم نگه داری مواد مختلف ، فضایی نسبتا محدود و کم اشغال می کند . این گالن دارای دربی می باشد که به صورت پیچی به دور دهانه خروجی بطری پیچیده می شود و شیار هایی که درون درب ایجاد شده است باعث می شود عایق بندی درب قابل اطمینان تر و بهتر باشد . با توجه به اینکه اغلب موادی که درون بطری نگه داری می شود مایع هستند ، احتمال نشتی این مواد همواره وجود دارد . به همین دلیل برای کاهش احتمال نشتی مایعات از فوم برای درب ها استفاده می شود . وجود فوم باعث می شود عایق بندی درب بهتر باشد و احتمال نشتی مایعات نیز به حدود صفر برسد .

انواع بطری سم یک لیتری با مقاومت بالا

کارخانه بهسازه پلاست تولید کننده بزرگ و مجهز انواع بطری سم یک لیتری است و این ظرف را با استفاده از به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات تولید می کند . کارخانه بهسازه پلاست تولید کننده اصلی این ظروف است و روزانه تعداد بالایی از این ظروف را تولید می کند . با توجه به اینکه بهسازه کارخانه تولید کننده این ظروف است معمولا کلیه محصولات را به صورت عمده و با در نظر گرفتن حداقل قیمت به فروش می رساند. این نکته را نیز مد نظر بگیرید که سفارش های تعداد بالا از تخفیفاتی ویژه نیز بهره مند می شوند. شرکت بهسازه در کوتاه ترین زمان ارسال بار به سراسر تهران و کرج را انجام می دهد . اما علاوه بر شهر های حومه این کارخانه ارسال بار به سراسر را انجام می دهد . با توجه به اینکه کارخانه بهسازه پلاست محصولاتی بسیار با کیفیت و مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید می کند صادرات به کشور های همسایه را نیز به مشریان ارائه می کند.

خروج از نسخه موبایل