فرهنگ و هنر

پزشکیان: علت نارضایتی‌ها این است که ما حقشان را می‌خوریم/ تلاش می‌کنیم در شش ماه نخست استیفای حقوق شود

پزشکیان: علت نارضایتی‌ها این است که ما حقشان را می‌خوریم تلاش می‌کنیم در شش ماه نخست استیفای حقوق شود

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: علت نارضایتی‌ها این است که ما حقشان را می‌خوریم. حق را باید به حق دار داد. تلاش می‌کنیم در شش ماه نخست این استیفای حقوق رخ بدهد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه یکشنبه در برنامه «بدون تعارف» شبکه دو سیما در رابطه با علت حضور خود در انتخابات اظهار داشت: مردم عزیز ما بدانند من به عنوان فردی که در این آب و خاک زندگی می‌کنم آبروی خود و مسیر زندگی خود را هر جا نیاز باشد در طبق اخلاص گذاشته و با آنها به شتراک خواهم گذاشت.

وی عنوان کرد: ما در ساختارهایی که درست کردیم خیلی‌ها اسمی کارشناس هستند اما کارشناس نیستند و ما باید هوشیار باشیم تا از کارشناس استفاده کنیم نه اسم کارشناس.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: افراد ناتوان که مراحل را طی نکردند و امروز حضور دارند باید به عقب برگردند و این مراحل را طی کنند و کسانی که حقشان خورده شده در هر حزب و جناحی که باشد باید حقوقش گرفته شود. جابجایی باید بر اساس لیاقت و تخصص باشد.

پزشکیان خاطرنشان کرد: علت نارضایتی‌ها این است که ما حقشان را می‌خوریم. حق را باید به حق دار داد. تلاش می‌کنیم در شش ماه نخست این استیفای حقوق رخ بدهد.

وی اضافه کرد: به خانواده خود افتخار می‌کند. علی رغم اینکه نزدیک به سی سال است همسر خود را از دست دادم خانواده ام نه تنها باعث بی آبرویی من نشدند که به من آبرو دادند. خیلی‌ها این‌طور نیستند. یادم هست وزیر بودم پسرم اجازه نمی‌داد و می‌گفت ما حق نداریم از ماشین دولتی وزارت که سمند بود استفاده کنم. هیچ وقت از موقعیت من استفاده نکردند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اذعان داشت: از معرفی خود به نام من اجتناب کردند. نه جایی سهام و امتیاز دارم و حتی محور مطب هم نگرفتم. دوستانی گفتند سهم بگیریم که بعد از بازنشستگی سهم داشته باشیم، گفتم نمی‌خواهم. باغی در ارومیه گرفتم تا بعد از بازنشستگی آنجا کارگری کنم. خانه‌ای در تهران و تبریز هم دارم.

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا