اقتصادیمدیریت کسب و کار

سفارش سئوی اقساطی

طراحی سایت و سئو اقساطی

سئو سایت به معنای بهینه ‌سازی موتور جستجو است و فرآیندی است که برای بهینه‌سازی پیکربندی فنی، ارتباط محتوا و محبوبیت پیوند یک وب ‌سایت به‌کار می‌رود. سئو سایت یکی از معیار های اصلی سایت شما می باشد. با توجه به رقابت کسب و کارها در فضای آنلاین، یکی از اقدامات مهم برای دیده شدن در موتورهای جستجو گوگل، افزایش فروش، برندسازی و معرفی خدمات خود در دنیای مجازی به مشتریان، سئو سایت است.با داشتن یک سایت حرفه ای و کامل وارد بازار اینترنت شوید و در میان رقبایتان درخشنده تر به نظر برسید وظیفه ما طراحی سایت های شما مطابق با جدید ترین استاندارد های طراحی و رابط کاربری است

سفارش سئوی اقساطی

ویژگی سایت های طراحی شده در طراحی سایت اقساطی

سرعت مناسب

این تضمین را می دهیم که سرعت سایت های طراحی شده بسیار مناسب باشد ، از آنجایی که یکی از موارد مهم برای تعیین کیفیت یک سایت سرعت آن است به همین خاطر برای ما اهمیت ویژه ای دارد  و با نصب پلاگین ها و ماژول های کمتر و ایجاد تغیراتی در ساختار وب سایت در تلاشیم که سرعت سایت شمارا بهبود بخشیم.

ظاهر دلخواه شما

هر طراحی و هر ایده ای که بخواهید قابل اجراست ملاک ظاهر سایت را شما مشخص می کنید و البته تیم ما نیز در طول پروژه پیشنهادات مختلفی برای زیبا سازی بیشتر سایت شما و سازگار کردن آن با اصول دیجیتال مارکتینگ به شما ارائه می دهند که در نهایت فردی که گرافیک سایت را مشخص می کند تنها شما هستید.

قابلیت سئو مناسب

یکی از بهترین ویژگی های طراحی سایت اقساطی وب ترا قابلیت سئو مناسب آن است زیرا در وب ترا تمرکز ما بر می باشد و  وردپرس بهترین سیستم برای سئو سایت است به همین خاطر شما تنها با رعایت کردن یک سری اصول و استاندارد ها می توانید ترافیک خوبی را بر سایتتان تجربه کنید.

امنیت مناسب

ما به عنوان طراح سایت شما باید هم از سایت و هم از اطلاعات آن حفاظت کنیم به همین خاطر تمامی موارد ضروری مثل گذاشتن سپر امنیتی و بک آپ های متوالی و الگوریتم های مختلف بر سایت شما اجرا می شود تا همیشه خیالتان راحت باشد.

پنل مدیریت پیشرفته و آموزش کامل

درست است که پنل مدیریت وردپرس بسیار پیشرفته و کامل است اما کار با آن بسیار ساده و لذت بخش خواهد بود همچنین در پایان ساخت سایتتان به صورت کامل و ۱۰۰ درصد آن را به شما آموزش می دهیم تا از کار کردن با آن لذت ببرید.

وب سایت شما در تمامی رزولیشن ها و در هر دستگاهی به خوبی نمایش داده می شود و کار با آن لذت بخش خواهد بود یکی از مهم ترین فاکتور های رتبه بندی سایت ها از نطر گوگل معیار ریسپانسیو بودن درست سایت است که برای تیم ما بسیار اهمیت دارد.

مزیت های طراحی سایت اقساطی برای شما چیست ؟

تا اینجا تنها به معرفی ویژگی ها و خدمات پرداختیم حال وقت آن رسیده که برسی کنیم که چه سودی برای شما به ارمغان می آورد؟

ترافیک هدفمند

از بهترین ویژگی ها داشتن وب سایت یا یک فروشگاه این است که شما با تولید محتوا مربوط به کسب و کارتان طیف گسترده ای از مخاطبینی پیدا می کنید که دنبال خدمات شما هستند به همین خاطر این موضوع تاثیر بسیار مثبتی بر فروش شما خواهد گذاشت.

کارمندان ۲۴ ساعته

یک سایت برای شما عملکرد چندین کارمند شبانه روزی را انجام می دهد هر فردی در هر ساعتی از شبانه روز می تواند از شما خرید کند ، اطلاعات به دست آورد ، فرم های مختلف را پر کند و یا حتی از شما سوال بپرسند عملکرد هایی که شاید چندین کارمند نیز از پس آن برنیایند !

قابل اعتماد تر به نظر می رسید

با داشتن یک وب سایت خود را فردی جدی و حرفه ای تر در کسب و کارتان نشان می دهید ، به همین خاطر اعتماد افراد نسبت به شما افزایش پیدا می کند و همین نکته بر فروش شما تاثیر به شدت مثبتی خواهد گذاشت.

بهترین سرمایه گذاری

ممکن است فعالیت در شبکه های اجتماعی شمارا مشهور کند اما همیشه این خطر تهدیدتان می کند که مخاطبان از شبکه های اجتماعی شما کوچ کنند و یا آن شبکه ف ی ل ت ر شود به همین خاطر وب سایت بهترین سرمایه گذاریست.

طیف گسترده ای از مخاطبین

وب سایت دیگر مثل مغازه نیست که شمارا به افراد نزدیکتان و افراد محلی محدود کنند بلکه شما با داشتن یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی می توانید به سرار ایران و حتی جهان کالا ها و یا خدمات خود را معرفی و به فروش برسانید.

هزینه نگهداری بسیار پایین

هزینه نگه داری یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی در مقایسه با یک مغازه بسیار اندک است تنها هزینه ای که لازم است : هزینه تمدید هاست ، دامین و پشتیبانی است که به شدت به صرفه و اقتصادی می باشد.

توضیح مراحل طراحی سایت

در زیر تک تک قدم های ساخت سایت رو به صورت کامل شرح دادیم ، مراحل طراحی سایت در وب ترا خیلی سریع و راحت انجام میشه و هیچ اتلاف وقتی در آن نیست

برسی و تحلیل نیاز های شما

در این مرحله پس از توسط شما کارشناسان ما با شما تماس می گیرند و تمام امکانات مورد نظرتان را جویا می شوند و سپس نیازهایتان را تحلیل خواهیم کرد

خرید هاست ، دامین و شروع

در این مرحله کار طراحی سایت شما پس از خرید دامین و هاست شروع می شود و متخصصین ما مرحله به مرحله شروع به ساخت و تکمیل سایت شما خواهند کرد

آموزش کنترل پنل سایت

پس از پایان ساخت سایتتان کنترل پنل سایت را در قالب ویدیو های آموزشی با کیفیت به طور کامل آموزش خواهیم داد تا بدون حتی کوچک ترین مشکل کار با آن را فرا بگیرید

گرفتن رضایت نهایی از شما

پس از پایان آموزش کنترل پنل حدود ۲ هفته با پنل مدیریت کار خواهید کرد تا ببینید که هیچ مشکلی ندارد و پس از رضایت شما قرار داد پشتیبانی رایگان آغاز می شود

سوال چرا طراحی سایت اقساطی با وب ترا را انتخاب کنم؟

صد درصد شما با طیف گسترده ای از شرکت ها با قیمت های بالا و پایین و خدمات مختلف مواجه شده اید اما می خواهیم برایتان بگوییم که چرا آژانس دیجیتال مارکتینگ وب ترا بهترین گزینه برای طراحی سایت و یا فروشگاه اینترنتی شماست.

۱– تیمی خلاق ، متعهد و گسترده

آژانس دیجیتال مارکتینگ وب ترا با در اختیار داشتن متخصصینی حرفه ای از سراسر ایران این افتخار را دارد که در عرصه دیجیتال مارکتینگ فعالیت کند همان طور که می دانید خدمات ما تنها طراحی سایت نیست و ما تمامی خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ را ارئه می دهیم به همین خاطر می توانیم این تضمین را بدهیم که با به کار گرفتن تجربه ، خلاقیت و هوشمان بهترین نتیجه ممکن را برای شما و تیمتان به ارمغان آوریم.

۲– ارائه مداوم مشاوره دیجیتال مارکتینگ

از آن جایی که یکی از اصلی ترین تخصص های ما دیجیتال مارکتینگ هست بنابراین متخصصین ما با دادن مشاوره های مختلف و پی در پی در حوزه دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کنند که هرچه بهتر و با کیفیت تر وارد عرصه آنلاین و فروش اینترنتی شوید ، این یعنی علاوه بر انجام طراحی سایت شما ، مشاوره دیجیتال مارکتینگ ما ( جناب احسان شریف ) همواره در کنار شما خواهند بود و شما را راهنمایی می کنند.

۳– پشتیبانی رایگان و باکیفیت به همراه قرار داد امنیت!

تیم وب ترا علاوه بر انجام دادن وظایف معمول پشتیبانی مثل رفع هر گونه ایراد احتمالی یا راهنمایی در مورد مدیریت سایت و … قرار داد امنیت را نیز به خدمات پشتیبانی خود اضافه کرده این یعنی متخصصین ما همواره با قرار دادن سپر های امنیتی و رعایت الگوریتم های مختلف سعی دارند تا امنیت وب سایت شمارا در برابر هر گونه خطر احتمالی حفظ کنند.

۴– قیمت های به صرفه با قابلیت قسط بندی

تمام تلاش خود را به کار بردیم تا در مقابل خدمات با کیفیتی که ارائه می دهیم بهترین قیمت را تعیین کنیم و همچنین تمامی قیمت های وب ترا قابلیت قسط بندی متناسب با شرایط شمارا داراست تا مبادا شما به خاطر کمبود نقدینگی بازار آنلاین و فروش اینترنتی را از دست بدهید.

دکمه بازگشت به بالا