عمومی

اجماع اصواگرایان بر روی یک گزینه در حال پیگیری است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اجماع اصواگرایان بر روی یک گزینه در حال پیگیری است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد منفرد رئیس ستاد مردمی حامیان انقلاب اسلامی و طرفداران محمدباقرقالیباف بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی گفت: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه ما با موضوع انتخاب ریاست جمهوری مواجه شدیم و در این راستا جریانات و جبهه‌های مختلف وارد عمل شدند و ما نیز با حمایت از قالیباف فعالیت خود را آغاز کردیم.

وی ضمن تشریح مواضع محمد باقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بحث مردمی شدن موضوعاتی چون اقتصاد و فرهنگ مورد تاکید قالیباف است، در همین راستا توجه به موضوع وفاق ملی بسیار اهمیت دارد.

رئیس ستاد مردمی حامیان انقلاب اسلامی و طرفداران محمدباقرقالیباف اضافه کرد: از منظر ما همه کاندیداها محترم هستم از این رو ما در این مسیر درصدد تحقق بحث اجماع و وفاق ملی هستیم، و در مرحله اول به دنبال افزایش هم‌افزایی و مشارکت مردم در انتخابات و در درجه دوم به دنبال رسیدن به یک گزینه اصلح هستیم.

منفرد بحث مشارکت حداکثری در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: قالیباف نشان داده است که در زمان حضور در سمت‌های مختلف با برنامه و ابتکار عمل رویکرد خوبی داشته است که ما این روند را در دوران حضور وی در نیروی انتظامی و شهرداری تهران به وضوح مشاهده کردیم.

وی در خصوص اجماع احتمالی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری بر سر یک کاندیدای اصلح گفت: بحث ایجاد و اجماع سازی توسط محسن رضایی پیگیری می‌شود و ما امیدواریم موضوع اجماع به بهترین شکل ممکن نهایی و اجرایی شود از این رو بحث اجماع از سوی نیروهای بالادستی و پایین دستی در حال پیگیری است.

منفرد ادامه داد: اجماع سازی باید در جهت انتخاب فرد اصلح صورت گیرد، ایجاد هم افزایی برای انتخاب گزینه اصلح با توجه به نظرات مردم از رویکردهای اساسی ما است که در این راستا ما معتقدیم رزومه قالیباف نشان از اجرایی بودن وی است و ما وی را گزینه اصلح خودمان می‌دانیم و امیدوارم مردم نیز در این راستا همراه ما باشند.

دکمه بازگشت به بالا