عمومی

بودجه آموزش و پرورش استان سمنان یک هزار میلیارد تومان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بودجه آموزش و پرورش استان سمنان یک هزار میلیارد تومان است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید جمال وزیری بعد از ظهر شنبه در مراسم معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان گرمسار با حضور مسئولان، در مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان بیان کرد: معلم باید دانش آموز را مانند فرزند خودش بداند.

وی با بیان اینکه از سوی دیگر ما باید در تألیف کتاب‌های جذاب برای دانش آموزان کوشا باشیم، افزود: معتقد هستیم که می‌بایست فرزندان مان را زیر چتر انگاره‌های تربیتی خودمان پرورش دهیم و باید دانش آموزان را بر مبنای ساعت‌های شش گانه نظام تربیتی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کشورمان خودمان پرورش دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان همچنین گفت: به صورت جدی پیگیر اقدامات مرتبط با آموزش و پرورش گرمسار هستیم و از مدیر جدید این مجموعه هم می‌خواهیم که در زمینه اجرای برنامه‌های تدارک دیده شده، اهتمام داشته باشد.

وزیری با بیان اینکه برنامه‌های خوبی برای آموزش و پرورش شهرستان گرمسار تدارک دیده شده است، تاکید کرد: بسیاری از پروژه‌های نیمه تمامی که در شهرستان گرمسار وجود دارد، از جمله پروژه استخر که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تلاش می‌کنیم که تا پایان سال جاری استخر دانش آموزی شهرستان گرمسار تحویل مردم شود تا از آن بهره مند شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه در مقوله مدرسه سازی، غرب استان سمنان نیازمند توجه است، گفت: برنامه های خوبی در این زمینه در مجموعه آموزش و پرورش استان سمنان اندیشیده شده است.

وزیری با بیان اینکه سال قبل ۲۰۰ میلیارد تومان ابلاغ اعتبار داشتیم این اعتبار را به هزار میلیارد تومان رسانده ایم و بخش اعظم این میزان نیز در غرب استان سمنان هزینه خواهد شد، تاکید کرد: برنامه‌های ویژه ای برای امسال تدارک دیده شده است.

وی در خاتمه ادامه داد: جمعیت زیادی در غرب استان سمنان وجود دارد جمعیت مهاجر از یک سو و رشد جمعیتی از سوی دیگر در کنار رشد کارخانه‌ها در گرمسار، نشان داده که می‌بایست توجه ویژه ای به آموزش و پرورش شهرستان گرمسار وجود داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا