اقتصادی

بازار خودرو به کما رفت/ آخرین قیمت سمند، شاهین، تارا + دنا و ساینا + جدول

به گزارش خبرگزاری ایواره، آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، طی ۲۴ ساعت گذشته پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو بدون تغییر به قیمت ۳۳۸ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ نیز به قیمت ۳۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رود.

در این میان، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در بازار ۶۳۵ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ هم ۷۴۲ میلیون تومان به فروش رفت. اما پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۳ یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۵۲ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. اما پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۸۴۰ میلیون تومان و پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ در حدود ۸۲۰ میلیون تومان قیمت خورد.

بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ در بازار به قیمت ۹۳۰ میلیون تومان و تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ نیز ۷۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد در طول ۲۴ ساعت گذشته دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳، یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان قیمت خورد. دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲ هم یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

راناپلاس مدل ۱۴۰۳ در طول ۲۴ ساعت گذشته در حدود ۶۴۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. راناپلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵۸۰ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۳ در بازار ۴۲۳ میلیون تومان و ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ هم ۴۰۵ میلیون تومان قیمت خورده است. اما سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در بازار ۷۷۰ میلیون تومان فروخته شد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۳ هم ۸۲۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ در بازار به ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان به فروش رفت.

بازار خودرو به کما رفت/ آخرین قیمت سمند، شاهین، تارا + دنا و ساینا + جدول

223225

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا