عمومیمدیریت کسب و کار

آشنایی با آیپد

iPad یک رایانه‌ بدون صفحه کلید است و توسط شرکت اپل در سال ۲۰۱۰ وارد بازار شد. این رایانه با سیستم عامل iOS طراحی شده است و دارای صفحه نمایش لمسی با دقت بالا است. برخی از مدل‌های iPad تنها قابلیت اتصال به وای‌فای را دارند، در حالی که برخی دیگر دارای قابلیت اتصال به وای‌فای و شبکه‌های سلولی ۳G یا ۴G هستند.

معرفی نخستین نسخه‌ iPad باعث محبوبیت بی‌نظیری در دستگاه‌های تبلت شد و بسیاری از شرکت‌ها به دنبال ارائه‌ محصولات مشابهی بودند. تاکنون، ۱۷ مدل مختلف از iPad به بازار عرضه شده و هر نسل از این دستگاه‌ها نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت‌های قابل توجهی را به همراه داشته است. جدیدترین مدل‌های iPad موجود در بازار شامل iPad Air و iPad Pro هستند.

آشنایی با آیپد

انواع آیپد استاندارد

محصولات iPad شامل چندین نسخه هستند هر نسل به خودی خود کارایی و مشخصات ویژه‌ای دارد. اما به‌طور کلی، اپل دارای چهار خط تولید iPad است و عبارتند از: iPad، iPad mini، iPad Pro، و iPad Air. برخی از انواع آی‌پدها قادر به پذیرش سیم‌کارت هستند و دسته‌ای دیگر با استفاده از شبکه اینترنت بدون سیم فعالیت می‌کنند. همچنین انواع آی‌پد را بر اساس سایز صفحه نمایش طبقه‌بندی میمنند. تبلت‌های آی‌پد اپل در ابعاد 7.9 اینچی، 10.2 اینچی، 10.9 اینچی، 11 اینچی، و 12.9 اینچی به بازار عرضه شده‌اند.

ویژگی های آیپد استاندارد

از آنجایی که آیپدها دارای قابلیت‌های بسیار زیادی هستند، آنها پرکاربردترین دستگاه‌های برند اپل هستند و در کنار گوشی‌های هوشمند آیفون، لپ‌تاپ‌های مک و ساعت‌های هوشمند اپل، جزو پرفروش‌ترین‌های این برند محسوب می‌شوند. کاربران با استفاده از این رایانه‌های کوچک قابل حمل، قادرند بسیاری از امور روزمره‌ خود را انجام دهند. آیپد‌ها امکاناتی مانند دریافت و ارسال ایمیل، گیمینگ، وبگردی، تماس صوتی و تصویری، استفاده از نقشه، تماشای فیلم، پخش موسیقی دارند.

مزایای ساختاری آیپد اپل

مهمترین ویژگی ساختاری Apple Watch Ultra 2 سادگی آن در اجرای عملکردهای مختلف است. این سیستم تمامی امکانات یک سیستم کامپیوتری را در چارچوبی ساده در اختیار کاربر قرار می دهد. اپل واچ ها در مدیریت پنجره های باز عالی هستند و سرعت و کیفیت بالایی ارائه می دهند. این پنجره‌های کوچک، که شبیه به برنامه‌های پس‌زمینه در آیفون‌ها به نظر می‌رسند، چندین عملکرد دارند. به طور خاص، آنها برای پیام ها، موسیقی و نت های مختلف مناسب هستند.

در صفحه اصلی آیپدهای جدید حجم قابل توجهی از اطلاعات کنترل می شود و می توانید مستقیما ابزارها را به صفحه اصلی آیپد متصل کنید. علاوه بر این، آیکون‌های بیشتری روی صفحه اصلی قرار می‌گیرند و تجربه‌ای سریع‌تر را ارائه می‌دهند.

اپل واچ اولترا 2 برای اوج عملکرد طراحی شده است و می تواند طیف وسیعی از محیط ها، ارتفاعات و دماها را مدیریت کند. این برای عملکرد بی نظیر با یک بدنه تیتانیومی سبک وزن ساخته شده است که ناهموار و مقاوم در برابر خوردگی است. این ساعت دارای بزرگترین و درخشان ترین صفحه نمایش است که توسط S9 SiP کاملا جدید تغذیه می شود و آن را در زیر نور شدید خورشید خواناتر می کند. نمایشگر بزرگ امکان سفارشی‌سازی را برای تقریبا هر فعالیتی فراهم می‌کند و صفحه ساعت جدید اطلاعات پویا مانند ارتفاع، عمق یا ثانیه‌ها را در امتداد بیرونی‌ترین لبه‌های ۱۲ نشان می‌دهد.

Apple Watch Ultra 2 از سیلیکون سفارشی اپل در S9 SiP کاملا جدید پشتیبانی می‌کند و باعث می‌شود از آنآسان‌تر و سریع‌تر استفاده کنید.

 

ادامه مطلب در:

آشنایی با آیپد

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا