عمومی

ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۱۸ مدرسه آذربایجان غربی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۱۸ مدرسه آذربایجان غربی - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، قهرمان رحمانی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در قالب طرح «» که با هدف تعمیرات سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در مدارس اجرا می‌شود در فاز اول ۳۸ مدرسه و در فاز بعدی ۸۰ مدرسه دیگر در استان مشمول طرح شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی با اشاره به‌سازی و شاداب‌سازی مدارس آذربایجان غربی در قالب «طرح شهید عجمیان» گفت: در این طرح بالغ بر ۸۸۵ گروه جهادی خارج از آموزش و پرورش و معلمان و دانش‌آموزان مشارکت داشتند که در این راستا ۹۷۰ مدرسه مناطق محروم حاشیه شهر دو هزار و ۲۰ محله، روستایی و عشایری توسط مناطق شناسایی و ثبت سامانه شد.

رحمانی افزود: در این مدارس بالغ بر ۳۸۰ کلاس درس مورد رنگ‌آمیزی قرار گرفت و اقداماتی مانند کشیدن نقاشی دیواری، تعمیر درب کلاس، مرمت ایزوگام سقف و مرمت آسفالت حیاط مدارس، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، تعمیر شیر آب خوری‌ها، تعمیرات میز و نیمکت و اصلاح روشنایی کلاس‌ها انجام شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی ادامه داد: طرح سراسری دیگری که در دستور کار قرار گرفته است در قالب طرح «شهید عرب» با هدف تعمیرات سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در مدارس اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: بر این اساس بازدید و نیازسنجی‌های صورت گرفته در فاز اول ۳۸ مدرسه و در فاز بعدی ۸۰ مدرسه دیگر در استان آذربایجان غربی مشمول طرح شده که وسایل و تجهیزات لازم خریداری شده است که در روزهای آتی با تحویل به گروه‌های جهادی این طرح در استان عملیاتی خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا