آیا ایتا نسخه ویندوز دارد؟

ساخت اکانت ایتا در ویندوز \\ Eita یا eitaa یکی از پیام رسان های بومی ایران با رابط کاربری مشابه تلگرام است. در واقع می توان گفت یکی از پیام رسان های ایرانی است که مردم به دلیل شباهت با تلگرام آن را پذیرفته و از آن استفاده کرده اند. این برنامه دارای دو نسخه اندروید و دسکتاپ می باشد. Hamgenin Ita دارای ویژگی های بسیاری مانند ایجاد گروه ها و کانال ها و بسیاری ویژگی های دیگر است. در ادامه این مقاله از اپ ناب آموزش تصویری گام به گام نصب و ساخت اکانت در ویندوز را به شما پیشنهاد می کنیم.
آیا ایتا نسخه ویندوز دارد؟
یک حساب IT در ویندوز نصب و ایجاد کنید

پس از دانلود ایتا با لینک مستقیم، باید آن را از حالت فشرده خارج کنید. برای این کار روی فایل دانلودی خود کلیک راست کرده و گزینه Extract Here را انتخاب کنید و رمز فایل را از همان وبسایتی که دانلود کرده اید وارد کنید تا بتوانید عملیات رفع فشرده سازی را کامل کنید.

حالا فایل را وارد کرده و روی نماد ETAA کلیک کنید.

صفحه ای باز می شود که ورود شما را تبریک می گوید و بیان می کند که این نسخه دسکتاپ نسخه آزمایشی است. برای رفتن به مرحله بعد روی نماد Start Messaging کلیک کنید.

کد خود را در این مرحله اضافه کنید و روی دکمه next کلیک کنید. در انتخاب شماره های ایرانی دقت کنید.

ساخت اکانت ITA در ویندوز

منتظر بمانید تا کد مورد نیاز از طریق پیامک برای شما ارسال شود. این کد را در فضای مشخص شده وارد کرده و روی Next کلیک کنید.

یک حساب ITA در ویندوز ایجاد کنید

مراحل نصب و ساخت اکانت به پایان رسیده است و می توانید از حالت جذاب این نرم افزار در ویندوز لذت ببرید.

سوالات متداول:

کاربران عزیز نحوه حذف ETA را در Compu.ter پرسیدند، نسخه ویندوز ETA قابل حمل است و برای حذف ETA فقط باید تمام پوشه هایی را که در آن اجرا می کنید حذف کنید.

خروج از نسخه موبایل