عمومیمدیریت کسب و کار

موسسه حرف آخر

موسسه کنکوری حرف آخر یکی از مراکز معتبر در جهت آموزش مباحث کنکور هستند که این موسسه اعتباری جهانی در جهت آموزش دارد. در واقع تمامی داوطلبانی که در مقطع دبیرستان در حال تحصیل هستند می‌توانند با خرید پکیج های آموزشی حرف آخر بر تمامی دروس و سر فصل های اصلی تسلط پیدا کنند. در واقع حرف آخر از سال ۱۳۹۰ توسط استاد منتظری در ایران شروع به کار نموده است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن داوطلبان می‌توانند بر دروس خود مسلط شده تا بهترین رتبه را کسب کنند.

موسسه حرف آخر

معرفی موسسه کنکوری حرف آخر

موسسه کنکوری حرف آخر از سال ۱۳۹۰ شروع به کار نموده اند و رشد چشمگیری نیز داشته اند. در واقع اساتید موسسه حرف آخر در صدد آن بر آمده اند تا سبکی متفاوت از شیوه تدریس را در پیش بگیرند تا به صورت کاملا تخصصی بر تست های درسی تسلط پیدا کنند. در واقع باید شیوه تدریس دروس کنکور به گونه‌ای باشد که در حافظه بلند مدت و نیم کره چپ مغز انسان باقی بمانند و تنها این امر زمانی حاصل می‌شود که یادگیری دروس به صورت تحلیلی انجام شده باشد.

نیم کره چپ مغز انسان همه تصاویری که دیده و یا شنیده اید را به ثبت می‌رساند و در هر زمانی نیز می‌توانید آن‌ها را به یاد بیاورید. در واقع این روش سبب می‌شود تا با دیدن آموزش های تصویری همیشه دیدی از آموزش ها در گوشه‌ای از ذهن خود داشته باشید تا تمامی مطالب ارائه شده را بعد از سال‌ها نیز به یاد آورید. در نظر داشته باشید که پکیج های آموزشی حرف آخر برای تمامی دانش آموزان مقاطع مختلف بسیار مناسب هستند و اگر در فهم دروس مشکلی نداشته باشید و یا بر برخی از مباحث تسلط نداشته باشید، دیدن فیلم های آموزشی کنکور به شما کمک خواهد کرد تا به تسلط کافی برسید.

فناوری در پکیج حرف آخر

زمانی که آموزش با فناوری ادغام می‌شود، می‌توان موفقیت را بسیار دست‌یافتنی‌تر از هر زمان دیگری دانست؛ و این چیزی است که در حرف آخر اتفاق می‌افتد. این فقط مربوط به بخش آموزشی نیست، بلکه تقریباً همه صنایع با نرم‌افزارها یا برنامه‌های کاربردی با کیفیت بالا راه خود را برای موفقیت هموار می‌کنند. اما، از آن‌جایی که صحبت ما دربارۀ بخش آموزشی موسسه حرف آخر است، باید بگوییم که دیگر وقتش رسیده با نگاه سنتی به روش‌های تدریس کلاسی خداحافظی کنید!

در حرف آخر شما متخصصان و استادان با دانش بسیار گسترده‌ای را خواهید یافت که برای استفاده از نرم‌افزارها و برنامه‌های آموزشی نوآورانه آفلاین و آنلاین آموزش دیده‌اند. این به‌طور غیرمستقیم نشان می‌دهد که امروزه استقبال از پکیج‌های آموزشی رونق زیادی دارد. پکیج‌های آموزشی غالباً فرایند یکسانی را طی می‌کنند، اما چیزی حرف آخر را متمایز می‌کند این است که متخصصان ما به‌خوبی نیازهای متفاوت شما را درک کرده و می‌دانند چه ویژگی‌هایی را لازم است در برنامه قرار دهند. این ویژگی‌های منحصربه‌فرد و شخصی‌سازی‌شده، به دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی گوناگون بسیار کمک خواهد کرد.

تفاوت سبک تدریس حرف آخر با سایر موسسه‌ها

موسسه کنکوری حرف آخر در برگیرنده جمعی از اساتید خبره و سخت کوش هستند که هدف کلی آموزش به سبک پویانمایی و انیمیشن سازی است که با این روش تدریس اصولی، دیگر نباید مطالب طولانی را حفظ کنید. در واقع نحوه تدریس پکیج های آموزشی حرف اخر رایگان به صورتی است که شما تمامی آموزش‌ها را به ذهن خود می‌سپارید. درواقع تفاوت موسسه حرف اخر با سایر موسسات تفاوت در سبک تدریس و آموزش با استفاده از الگوسازی و انیمیشن است که این نحوه تدریس سبب می‌شود تا نیم کره راست ذهن شما فعال شود تا مباحث در حافظه بلند مدت ذهن شما تثبیت ‌شوند.

در واقع موسسه کنکوری حرف آخر برای تمامی داوطلبان و دانش آموزان پکیج‌های آموزشی و درسی را برای سطوح ضعیف، متوسط و قوی طراحی نموده اند که گاها می‌توانید پکیج‌های حرف آخر رایگان را نیز دریافت کنید. حرف آخر کنکور ایران با مدیریت مرد بزرگ ریاضی ایران جناب استاد عبدالرضا منتظری بزرگوار پا به عرصه رقابت نهاد و از همان ابتدا تا به حال کسی نتوانسته نظیر این مجموعه آموزشی را پایه گذاری کند. و حالا باید پرسید علت آن چه بوده و کاری که در این مجموعه در حال انجام است با چه استراتژی پیش رفته، که باعث شده تحت حمایت کمیسیون ملی یونسکو و مدرک بین المللی آیکام از دانشگاه روش شناسی فرانسه شود.

رویای رتبه برتری با حرف آخر امکان پذیر شد . برای اینکه بتوانید رویای موفق شدن و رتبه برتر شدن را به واقعیت تبدیل کنید از همین الان و از همین ساعت شروع کنید چون موفقیت اتفاقی نیست. زمان و انرژی نیاز دارد در ضمن اگر شمایی که شروع کرده‌اید به مطالعه دست از تلاش برندارید و تلاش خود را ۱۰ برابر کنید چون برای موفقیت باید تلاش کرد تجربه کرد نقاط ضعف و قوت را پوشش داد و دوباره تلاش کرد و مطمئن شوید که شما به رتبه های برتر می رسید.

این لیست شامل قیمت محصولات متوسطه اول، متوسطه دوم (کنکور)، پروژه 6040 و همچنین پکیج کامل حرف آخر می باشد. برای دسترسی به این لیست کامل و بروز شده وارد صفحه لیست قیمت شوید. قبل از تهیه هر محصول لطفا با مشاوران حرف آخر تماس گرفته و مشاوره رایگان در مورد محصول و تخفیفات موجود دریافت کنید و بعد اقدام به تهیه منابع کنید. کسانی که 20 آزمون جامع پروژه 6040 را دارند بازم می توانند خریداری کنند چون جدیده و با 20 آزمون فرق دارد. خوشبختانه برای اولین بار سوالات احتمالی هر درس را هم می توانید به صورت جداگانه خریداری کنید:

  • قیمت سوالات احتمالی زیست شناسی همراه با پاسخنامه تصویری 590تومان
  • قیمت سوالات احتمالی فیزیک همراه با پاسخنامه تصویری 590 تومان
  • قیمت سوالات احتمالی شیمی همراه با پاسخنامه تصویری 590 تومان
  • قیمت سوالات احتمالی ریاضی همراه با پاسخنامه تصویری 590 تومان

افرادی که سوالات احتمالی را جدا جدا می خواهند سفارش دهند با شماره تماس بگیرند یا اینکه داخل توضیحات همین سفارش لینک تکی گذاشته شده است در صورتی که سوالات احتمالی را جامع خریداری کنید شامل تخفیف ویژه می شوید و از همین سایت می توانید آنلاین ثبت سفارش کنید چون دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و جای هیچ نگرانی نیست.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا