علمی و پزشکیمدیریت کسب و کار

شکم بند پرو

شکم بند ورزشی چه کاربردهایی دارد؟

شکم بند‏ یکی از انواع لوازم طبی است که در انواع مختلف برای افراد مختلف طراحی و تولید شده است. از انواع شکم بندها می‏توان به شکم بند لاغری، شکم بند بارداری و شکم بند ورزشی اشاره کرد. افرادی که وزن زیادی دارند، همواره از داشتن شکم بزرگ ناراحت هستند و همواره به دنبال روش‏هایی هستند که چربی ناحیه کمر و شکم خود را کاهش دهند. بهترین راه برای این کار، انجام تمرینات ورزشی مداوم و مستمر است. یکی از وسایل ورزشی مؤثر برای کاهش چربی دور شکم در هنگام ورزش کردن، شکم بند ورزشی است.

شکم بند پرو

تفاوت شکم بند ورزشی و کمربند

اولین تفاوت میان شکم بند ورزشی و کمربند آن است که بخش پشت کمربند کمی پهن‏تر از جلوی آن است؛ اما شکم‌بندها قسمت جلویی آن‌ها پهن‌تر است و مقاومت بیشتری دارد. این شکم بندها برای خانم‏های باردار استفاده می‏شوند؛ زیرا مانع صدمه به جنین می‏شود. دومین تفاوت بین کمربند و شکم بند، تفاوت در نوار نگه‌داهمانطور که می‌دانید قصد بسیاری از افراد در ورزش کردن کاهش وزن و تناسب اندام است.
افراد می‌توانند با استفاده از انواع شکم بند لاغری فرایند لاغر شدن خود را سرعت ببخشند.

شکم‌ بند لاغری یا همان گن ساعت شنی مردانه لاغری یکی از محصولاتی است که در جهت کاهش وزن استفاده می‌ شود. از این محصول جهت آب کردن چربی‌ های پهلو و شکم استفاده می‌ کنند. انواع شکم بند لاغری در مدل‌ های مختلف در بازار وجود دارد. یکی از انواع این مدل ها شکم بند لاغری الکتریکی می باشد. این شکم بندها با افزایش جریان خون و دمای بدن در مدل‌ های الکتریکی با اعمال لرزش چربی‌های شکم و پهلو را از بین خواهند برد. البته نکته حائز اهمیت این است که برخی از شکم بندها به سفت شدن عضلات قسمت شکم و پهلو نیز کمک می‌ کنند و در سفت شدن آنها تاثیر بسزایی دارد.

همانطور که می‌دانید تناسب اندام و لاغری دغدغه بسیاری از افراد است. به همین علت افراد زیادی اقدام به تهیه انواع شکم‌ بند لاغری می‌ کنند. در نتیجه اگر قصد خرید شکم بند لاغری را دارید و از آنجایی که دارای انواع مختلفی است کمی سردرگم هستید و نمی‌ دانید کدام یک از این انواع برای شما مناسب‌ تر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را با انواع شکم بند لاغری و راهنمای خرید آن آشنا کنیم.

شکم بند لاغری چیست

قبل از اینکه به انواع شکم‌ بند لاغری بپردازیم قصد داریم تا شما را به صورت کامل با این محصول آشنا کنیم. شکم‌ بند لاغری وسیله‌ ای است که در جهت کاهش چربی‌ های شکم و پهلو مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این محصول به صورت کششی پهن می‌ باشد که به دور شکم و پهلوی فرد می‌ پیچد.

به شکم بندهای لاغری شکم بندهای چربی سوز نیز گفته می‌ شود که افراد را به زیبایی و تناسب اندام می‌ رسانند. جنس این کالا به گونه‌ ای طراحی شده است که از تبادل گرما و رطوبت در بین پوست و هوای اطراف جلوگیری می‌ کند. همین دلیل سبب تعریق فرد و چربی سوزی در ناحیه پهلو و شکم می‌ شود. البته نکته مهم این است که نمی‌ توانید انتظار داشته باشید که بدون رعایت رژیم غذایی درست و تحرک کافی و فقط تنها با استفاده از انواع شکم‌ بند لاغری به تناسب اندام مورد نظر خود برسید.

می‌ توانید مطمئن شوید که با استفاده از این شکم بندها در زمان تمرین آسیبی به کمر شما وارد نخواهد شد. همچنین افرادی که دارای شکم‌ های بزرگی هستند می‌ توانند با استفاده از این وسیله مشکل خود را حل کرده و به راحتی تمرینات خود را انجام دهند و سبب افزایش میزان چربی سوزی در بدن خود شوند. لازم به ذکر است که انواع شکم بند لاغری دارای محدودیت جنسی نمی‌ باشد و هم خانم‌ها هم آقایان می‌ توانند از انواع این محصول استفاده کنند.در یک سمت این شکم بند چسب پارچه ای تعبیه شده است. این چسب به شما امکان این را می دهد که سایز شکم بند لاغری را به مقدار دلخواه تنظیم کنید و حتی بتوانید با لاغر شدن سایز شکم بند را کوچک تر کنید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که انواع گن ۲۵ فنر ساعت شنی دارد، علاوه بر لاغری، این است که فشار هایی که به کمر و ستون فقرات وارد می شود را کاهش می دهد در نتیجه کمر در بهترین و مطمئن ترین حالت قرار می گیرد. دیگر با استفاده از این شکم بند مطمئن می شوید که در هنگام انجام دادن تمرینات مختلف به کمر شما آسیبی وارد نمی شود.

 

  • انواع شکم بند لاغری تامکس

این شکم بند برای خانم ها و آقایان مناسب می باشد. آن ها هنگام ورزش کردن و حتی کار روزانه نیز می توانند از این شکم بند ها استفاده کنند. این شکم بند نیز همانند دیگر شکم بند ها با تحت فشار قرار دادن عضلات شکم و پهلو، باعث افزایش تعریق بدن و در نتیجه لاغری می شود.

جنس به کار رفته شده در دوخت این مدل از انواع شکم بند لاغری ابر است که باعث افزایش تعریق هنگام ورزش کردن و یا حتی فعالیت های روزمره می شود. در نتیجه به شما کمک می کند تا سریعتر به تناسب اندام خود در ناحیه شکم و پهلو برسید.

ویژگی های انواع شکم بند لاغری| راهنمای خرید انواع شکم بند لاغری

همانطور که اشاره کردیم گن ساعت شنی زنانه در انواع مختلف و در جنس‌های متعددی در بازار وجود دارند. از آنجایی که این وسیله در کنار یک رژیم غذایی درست و تحرک کافی تاثیر زیادی در روند چربی سوزی افراد و جمع شدن چربی‌های شکم و پهلوی آنها دارد، از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است.

  • استفاده راحت و آسان از شکم بند ورزشی

این نکته را در نظر بگیرید که شما قرار است برای رسیدن به نتیجه دلخواه و تناسب اندام، برای یک مدت گاها طولانی در هنگام ورزش کردن یا حتی انجام کار های روزمره از انواع شکم بند لاغری استفاده کنید. پس راحتی و استفاده آسان از آن بسیار اهمیت دارد و باید جنس و مدلی را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی کنید.قیمت شکم بند های لاغری به فاکتور های متفاوتی بستگی دارد. به عنوان مثال می توان به کیفیت شکم بند، جنس محصول، نام و برند تولید کننده و مواردی از این قبیل اشاره کرد. شما باید با توجه به نیاز خود و همچنین بودجه ای که دارید بهترین مدل را انتخاب کنید.

یکی از فواید استفاده از آن محکم نگه داشتن ستون فقرات و کمر است که سبب می‌شود در هنگام انجام تمرینات ورزشی به کمر و ستون فقرات فرد فشار وارد نشود. از دیگر فواید این وسیله می‌ توان به کوچک کردن معده اشاره کرد که مانع از پرخوری می شود. در نتیجه با توجه به این فواید زیادی که دارد در نزد افراد از محبوبیت بالایی برخوردار است. انواع مختلفی از این کالا در بازار عرضه شده است.

فواید بستن انواع شکم بند لاغری

شکم بندهای لاغری سبب می‌ شوند تا دمای ناحیه شکم و کمر افزایش پیدا کند و بدن دچار تعریق شود. این به مرور زمان سبب آب شدن چربی‌ های شکم و پهلو و کاهش وزن خواهد شد. همانطور که در قسمت‌های بالاتر نیز اشاره کردیم این نکته بسیار مهم است که در زمان استفاده از این شکم بندها فقط به آنها بسنده نکنید و در کنار استفاده از این محصول یک تغذیه مناسب و تحرک کافی نیز داشته باشید. تا سریعتر به نتیجه دلخواه خود برسید.

معایب شکم بند لاغری

انواع شکم بند لاغری علاوه بر کاربرد و مزایایی که دارد، معایب خاص خود را نیز دارد و لازم است که حتما در مورد آن ها اطلاعات داشته باشید.

استفاده طولانی مدت از انواع شکم بند لاغری باعث می شود که عرق بدن و گرمای زیاد باعث برخی مشکلات پوستی مانند حساسیت و قرمزی شود. اما شما می توانید با استفاده مناسب و تایم محدود از بروز این مشکل جلوگیری کنید. همچنین می توانید از محصولاتی با جنس ضد حساسیت استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا