آمادگی ۱۳۰ پایگاه کمیته امداد البرز برای جذب حامی در شب های قدر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آمادگی ۱۳۰ پایگاه کمیته امداد البرز برای جذب حامی در شب های قدر - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، رضا البرزی با بیان اینکه بخش اکرام از کودکان یتیم و بی سرپرست و بخش محسنین نیز از کودکانی که پدرشان از کار افتاده، بیمار و متارکه کرده‌اند، حمایت می‌کند، گفت: امسال نیز همچون سنوات قبل، بیش از ۱۳۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در سطح استان البرز، پذیرای خیران و نیکوکاران به عنوان حامیان جدید فرزندان ایتام و محسنین هستند.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های حامی یابی البرز در امامزاده‌ها، مصلاها، مساجد، حسینیه‌ها، مراکز نیکوکاری، هیأت‌ها مستقر هستند، افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین ادامه دارد و افرادی که تمایل به مشارکت در طرح اکرام دارند، می‌توانند با واریز حداقل ماهیانه ۵۰ هزار تومان از فرزند معنوی خود حمایت کنند. مبالغ اهدایی مستقیماً به حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز اعلام کرد: مردم استان البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد شهرهای استان، ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

خروج از نسخه موبایل