عمومیمدیریت کسب و کار

لوازم آرایشی برای ابرو چی بخرم؟

هنگامی که فردی را برای نخستین بار ملاقات می کنیم معمولا اولین تصورات ذهنی ما از روی ظاهر او شکل می گیرد که در این میان نمی توان از نقش موثر حالات چهره، نوع آرایش و پوشش و زبان بدن چشم پوشی کرد. بر این اساس ممکن است که فرد در نگاه اول ما مغموم یا شاد و پر انرژی و یا بسیار عصبانی و جدی به نظر برسد. یکی از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار در انتقال حالات و درونیات افراد به یکدیگر، چهره آنها است که در این بین فرم، حالت و مدل ابروها نقش مهمی ایفا می کنند.

به همین دلیل قصد داریم تا بهترین ابزارهای آرایش ابرو را معرفی کنیم. به عنوان مثال ابروهای خوش فرم، زیبا و مرتب می تواند تاثیر بسیار زیادی در جذابیت ظاهری شما و برداشت اولیه دیگران از شما داشته باشد. بنابراین سعی کنید تا با اهمیت بیشتر به آراستگی ظاهری و استفاده از ژل تقویت ابرو لاکچری کوین و به ویژه آرایش ابروهای خود، کاری کنید که برداشت اولیه دیگران از شما به حالات و روحیات تان نزدیک باشد.

نکات مهم در هنگام آرایش ابرو

برای این منظور در نخستین گام ابتدا باید به فرم صورت خود توجه داشته باشید؛ زیرا شناخت فرم صورت و انجام آرایشی هماهنگ با آن نقش موثری در آرایش بی عیب و نقص ابروها دارد. دومین گام انتخاب رنگی مناسب برای ابروها است. با انتخاب صحیح رنگ ابروهای خود می توانید چهره ای طبیعی و زیبا داشته باشید. اما در صورت انتخاب رنگی نامناسب، چهره شما حالتی بی روح یا تصنعی پیدا خواهد کرد. سومین گام نیز استفاده از مناسبترین ابزارهای آرایش ابرو و آشنایی کامل با کاربردهای هر یک از آنهاست.

لوازم آرایشی برای ابرو چی بخرم؟
ریمل ابرو لاکچری کوین

علاوه بر اینکه ابرو ها برای حفظ سلامت چشم بسیار مهم هستند، یکی از مهم ترین ویژگی های ظاهر صورت نیز می باشند که روی زیبایی چشم ها و شکل صورت تاثیر زیادی داشته و نقش مهمی در برقراری ارتباط دارند. برای داشتن ابروهایی زیبا، فرم دادن و پر کردن آنها می توان از محصولات آرایش ابرو و کیت های مخصوص استفاده کرد. آرایش ابرو به شما کمک می کند تا:

آرایش ابرو

ابرو پرتر و زیباتر به نظر برسد.

ظاهر صورت نچرال و سالم تر به نظر برسد.

صورت جوان تر به نظر رسیده و ظاهری مدرن داشته باشید.

چشم ها بزرگتر و کشیده تر به نظر برسند.

ابروهایی متقارن و چهره ای متعادل داشته باشید.

تا حدود زیادی چهره را متفاوت تر نشان بدهد.

انواع محصولات آرایش ابرو

برای آشنایی بیشتر شما در این قسمت انواع محصولات ابرو همراه با کاربرد آن ها را لیست کرده ایم

انواع محصولات آرایش ابرو

نوع       کاربرد

سایه ابرو          مناسب افراد مبتدی، جلوه ی طبیعی و نچرال، پر کردن نقاط خالی و کم پشت، دارای دو رنگ و بیشتر

مداد ابرو           مناسب افراد مبتدی و حرفه ای، تغییر شکل و حالت ابرو، هاشور زدن ابرو، ماندگاری و پیگمنت بالا

ریمل ابرو          مناسب جهت فرم و حالت دهی به ابرو و منظم کردن ابرو

پماد ابرو           مناسب برای حالت دهی و پر پشت کردن ابرو

سرم های تقویت کننده ابرو        مناسب برای تقویت و رشد مجدد ابرو

باید و نبایدهای آرایش ابرو

برای آرایش صحیح ابروها می بایست به فرم صورت و رنگ موها توجه داشته باشید که در ادامه به ارائه نکاتی در این خصوص می پردازیم:

توجه به فرم صورت

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، برای آرایش ابروها در گام نخست باید فرم صورت خود را بشناسید. اگر دارای صورتی کشیده هستید حتما ابروهای خود را به صورت پهن و صاف طراحی کنید اما اگر فرم صورت شما گرد است، ابروهای زاویه دار به سمت بالا می تواند صورت شما را کشیده تر نشان دهد. افرادی که دارای فرم صورت مثلثی، قلبی و الماسی هستند باید ابروهای خود را به طور طبیعی و بدون اغراق آرایش کنند. اگر فرم صورت شما مربعی است، از طراحی ابروها به صورت زاویه دار خودداری کنید؛ زیرا در این فرم صورت قسمت فک دارای گوشه است و فرم ابروی زاویه دار به آن حالت تصنعی می دهد. این افراد همچنین می توانند در ابروهای خود حالت قوس ایجاد کنند.

توجه به رنگ موها

در آرایش ابروها نباید رنگ موها را نادیده گرفت. در حالت طبیعی، رنگ ابروها باید یک تا دو درجه روشن تر از رنگ موها باشد که البته این مسئله در مورد رنگ موهای طبیعی مشکی و قهوه ای تیره صدق می کند. بر این اساس اگر رنگ موهای شما روشن است، استفاده از رنگ ابروی روشن می تواند حالت صورت تان را بی روح و خسته نشان دهد. رنگ ابروی بسیار تیره و مشکی نیز فرم صورت شما را خشن یا سن تان را بیش از سن واقعی نشان می دهد.

انواع لوازم آرایش ابرو

شاید بخواهید برای انجام آرایش ابرو و داشتن ابروهای زیبا از لوازم مناسب استفاده کنید. در بیشتر موارد مشاهده شده که خانم ها از ابروهایشان راضی نیستند. وقتی از آن ها علت را جویا شدیم می‌گویند ابروهای نازک را دوست ندارند و یا مدل مورد نظر ما نیست! نگران نباشید، می توانید به راحتی با محصولات آرایشی، ابروهای خود را به شکل دلخواه در بیاورید.

صابون ابرو

بالا کشیدن ابرو

ژل ابرو

مناسب لیفت و مرتب کردن ابرو

ماژیک ابرو

برای پرپشت تر نشان دادن ابرو خانم ها و ریش آقایان

ریمل ابرو

تغییر رنگ ابروها، لیفت ابرو، پر پشت کردن ابرو

مداد ابرو

برای کشیدن خطوط داخل و دور ابرو

سایه ابرو

برای نشان دادن ابرو به شکل ابروهای دخترانه، طبیعی و هالیوودی

لوازم آرایش هاشور ابرو

ابزار های مناسب برای هاشور ابرو را می توان در لیستی مانند ماسک جراحی، دستکش، خط کش، سوزنی، گوش پاک کن، پماد بی حس کننده مناسب، شابلون مخصوص، مهر ابرو، رنگ ابرو مناسب، کارتریج، انواع ضد قارچ، ژل پاک کننده، سرم پاک کننده، ترمیم کننده و … بسیار حرفه ای لیست کرد.

لوازم آرایش لیفت ابرو

آرزوی هر خانمی داشتن ابرو های بلند و پرپشت است. امروز هر چه بخواهید با کمی تلاش و تحقیق می توانید به آن برسید. با بلند کردن ابروها می توانید مدل دلخواه خود را شکل داده و آنها را جلوه دهید.

لیفت ابرو به این معنی است که ابروها را بالا ببرید تا طبیعی به نظر برسند و زیر ابروها و حتی پشت پلک ها نیفتند.

لیفت ابرو صورت شما را زیباتر و جوان تر می کند و شما را جوان تر نشان می دهد. لیفت ابرو اعتماد به نفس شما را بالا برده و نیاز شما را به انواع حذف موهای زائد، کاشت مژه و تاتو برطرف می کند و از همه مهمتر ظاهر شما طبیعی تر به نظر می رسد.

نکات مهم هنگام استفاده از لوازم آرایش ابرو

ابروها را می توان به اشکال مختلف درآورد و بسیاری از مدل های آرایشی را روی آن پیاده کرد. نکته مهم این است که ابروها را طوری فرم دهید که به هیچ وجه آسیبی به آنها وارد نشود.

متاسفانه بسیاری از لوازم آرایشی و حتی نوع آرایش ها صدمات جبران ناپذیری به ابرو وارد می کند و حتی در برخی موارد افراد متوجه ریزش ابرو یا نازک شدن موها می شوند. یکی دیگر از نکات مهم در زمان آرایش این قسمت از صورت این است که زاویه ابروها با لبه های چشم شما هماهنگ باشد.

در استفاده از مداد ابرو به این نکته بسیار توجه کنید که خط ها را در قسمت پایین بکشید. کشیدن خطوط ابرو با مداد به اندازه کشیدن آن با خط چشم مهم است.

مضرات استفاده از لوازم آرایش ابرو

جالب است بدانید هر چقدر هم که از ریمل مرغوب استفاده کنید، استفاده مداوم و روزانه از این محصولات می تواند باعث سنگینی و ریزش موهای شما شود. در مورد ابروها هم همینطور است، اگر مداد، سایه چشم و ژل ابرو را بارها و بارها استفاده کنید، کم کم دچار افتادگی و گود شدن ابروهای خود خواهید شد.

خطرات زیبایی برای چشم ها عبارتند از عفونت، واکنش های آلرژیک، قرمزی، سوزش و خارش چشم است. این مشکلات عمدتاً زمانی رخ می دهد که شما از یک محصول با کیفیت استفاده نمی کنید.

مزایای استفاده از لوازم آرایش ابرو

شاید متوجه شده باشید که فرم ابروها تاثیر زیادی روی صورت دارد. حتی یک تغییر جزئی در الگو یا عمق ابروها، می تواند صورت شما را متفاوت نشان دهد! بنابراین هنگام انجام آرایش با ریمل ابرو لاکچری کوین باید با دقت این کار را انجام دهید تا چهره خود را زیبا کنید.

محصولات مختلفی برای آرایش ابرو ساخته شد که هر فرد می تواند با توجه به سلیقه خود از آنها استفاده کند. از جمله این محصولات می توان به سایه ابرو، مداد ابرو، ژل ابرو، کرم ابرو و ریمل ابرو اشاره کرد. روش استفاده هر فرد ممکن است با دیگری متفاوت باشد. اما در نهایت همه از آن برای زیباتر شدن ابروهای خود این ابزار را تهیه می کنند

سوالات متداول

  1. بهترین وسیله برای آرایش ابرو چیست؟

بهترین وسیله ارایش ابرو با توجه به نوع نیاز و هدف شما از میکاپ ابرو تعیین می شود که در این دسته بندی می توان به مداد، سایه، دیفاینر، ژل، ماژیک و صابون ابرو اشاره کرد.

  1. به جای مداد ابرو از چی استفاده کنیم ؟

جایگزین هایی که می توانید به جای مداد ابرو از آنها استفاده کنید عبارتند از دیفاینر، ماژیک ابرو و سایه می توانند ظاهری بسیار طبیعی و زیبا  در ابروها ایجاد کرده و به خوبی کم پشتی های آن را پوشش دهند.

  1. آیا برای تقویت مژه و مشکی تر کردن آن محصولی وجود دارد؟

بله ، . ریمل تقویت مژه لاکچری کوین یکی از بهترین محصولات برای تقویت مژه محسوب می شود.

  1. بهترین ارایش طبیعی ابرو کدام است؟

استفاده از محصولات آرایش ابرو که به صورت محو روی پوست قرار می گیرند و با رنگ ابروهای طبیعی شما سازگارند، مانند سایه ابرو، دیفاینر، ماژیک یا تینت ابرو، روش های طبیعی برای پر کردن و فرم دادن به ابروهای شما می باشند.

دکمه بازگشت به بالا