اجتماعی

تجهیز آمبولانس‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی سمنان به دستگاه تله الکتروکاردیوگرام

تجهیز آمبولانس‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی سمنان به دستگاه تله الکتروکاردیوگرام

ایواره/سمنان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از برنامه ریزی برای تجهیز همه آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث این دانشگاه به دستگاه تله الکتروکاردیوگرام خبر داد.

پژمان قرائیان ٢٨ بهمن ١۴٠٢ با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز و در گام اول هفت دستگاه از آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به دستگاه تله الکتروکاردیوگرام مجهز شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: در مرحله اول راه اندازی دستگاه تله الکتروکاردیوگرام در مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، هفت دستگاه در آمبولانس های پایگاه های اورژانس ۱۱۵ مهدی شهر، شهمیرزاد، سرخه، آرادان، داورآباد، قوشه و صیدآباد نصب و راه اندازی شد.

قرائیان ادامه داد: این دستگاه ها با قابلیت قرارگیری بر بالین بیمار و راه اندازی سریع و ساده، این امکان را به کارکنان عملیاتی می دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نوار قلب ۱۲ لید از مددجو گرفته شود و برای تشخیص سکته حاد قلبی و تغییرات احتمالی نوار قلب به پزشک متخصص قلب ارسال  و دستورهای پزشکی مورد نیاز را دریافت کنند.

وی افزود: مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه در نظر دارد تا پایان سال ١۴٠٣ تمامی آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تحت پوشش خود را به این دستگاه مجهز کنند.

مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان یادآوری کرد: در حال حاضر مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دارای ١٢پایگاه شهری، ٢١ پایگاه جاده ای، سه واحد موتورآمبولانس، یک پایگاه اورژانس هوایی و یک اتوبوس آمبولانس است.
انتهای پیام

کارگروه خبری اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا