عمومیمدیریت کسب و کار

انواع سایبان منزل برقی و دستی با سایبان منصف

سازه سایبانهای برقی  از جنس آلومینیوم و آلیاژی با رنگ الکترواستاتیک، سایبان را در برابر زنگ زدگی و خوردگی محافظت میکند.
پارچه سایبانهای برقی مغازه باید از مرغوب ترین نوع باشد تا در برابر آفتاب و بارش برف و باران به طور کامل مقاوم بوده، تغییررنگ نداده و دچار پوسیدگی نشود. شایان ذکر است تمام سازه، یراق آلات و پارچه ها اعم از سایبان دستی و برقی که  برای ساخت سایبان از آن استفاده میشود جزء با کیفیت ترین مواد اولیه به شمار میروند.

انواع سایبان منزل برقی و دستی با سایبان منصف

سایبان برقی بیشتر به نگه ‌داری و تعمیر نیاز دارد اما اگر توسط یک تیم حرفه‌ای ساخته شود، یک پوشش ایده‌ال برای حفاظت از خانه، مغازه، بالکن و … است.

سایبان مغازه پوشش حفاظتی در برابر نور، گرما، باران و … برای مغازه داران واجب‌تر از هر قشری است. مغازه داران در طول روز ساعت‌ها در محل کار خود هستند. اجناس مغازه در معرض تابش نور، داغ شدن و فاسد شدن قرار دارد. بنابراین نصب سایبان مغازه راه‌حل معقولی برای جلوگیری از تابش نور، گرم شدن محیط، ورود آب باران و… است.

او‌لین تولید کننده سایبان برقی در ایران و عرضه این محصول به بیش تر از 70 شهر در کشور اصلی ترین مجموعه تولید , عرضه انواع سایبان مغازه , سایبان پارکینگ , سایبان برقی و . . با قیمت مناسب به مشتريان در رکن اصلی توسعه ‌ی فعاليت‌ های سایبان منصف قرار گرفته است .

سایه بان های برقی در قدیم با دسته هایی که در کنار سایه بان تعبیه شده بود کنترل و باز و بسته می شد حتی سایبان های کالسکه ای. امروزه سایه بان های بازویی درون موتوری که به اصطلاح به آن شفت سایه بون گفته می‌شود بازو بسته میشوند. موتورها انواع مختلفی دارند که در بازار معمولاً به نام های بارزانته، دویا،نانسی،سامفی و….معروف هستند.

بهترین موتور که خیلی مشتریهای خاص و لوکس استفاده می‌کنندموتور سامفی فرانسه است. که ولتاژ های مختلفی دارد که در ولتاژهای ۱۲۰ و ۱۴۰ با رسیور های بسیار عالی قابل عرضه است. این نوع موتور علاوه بر عملکرد بسیار خوب گارانتی دراز مدت هم دارد.

این نوع موتورها در سقف متحرک هم قابل اجراست ولی ما در کارهایی که دهانه های با عرض ۶ متر و بیشتر هستند از همان موتورهای بارزانته و دویا استفاده کردیم که بازده ای بسیار عالی داشت. ما راهنمایی های لازم را برای انتخاب محصول با کیفیت به شما پیشنهاد می کنیم ولی در نهایت انتخاب ولتاژ و نوع موتور به سلیقه مشتری ست . سایبان منصف عملکر عالی در تعمیر و نصب و ساخت سایبان برقی دارد و همواره در تلاش است تا محصول با کیفیت اعم از سایبان برقی , سایبان مغازه , سایه بان چتری و ماشین و … به مشتریان خود ارائه بنماید

منظور از سایبان برقی مغازه چیست؟

سایبان برقی مغازه یک ابزار کاربردی است که در تمام مغازه‌ها کارایی داشته و به شما کمک می‌کند راحت‌تر از فضای داخل و بیرون مغازه استفاده کنید. این سایبان از مغازه شما و محتویات آن در برابر نور خورشید،‌ رطوبت، گرد و خاک، باد،‌ باران و … محافظت می‌کند. علاوه بر این نمونه‌های جدید سایبان برقی با ویژگی‌هایی مثل تبلیغ نویسی، نورپردازی و سفارش شخصی، زیبایی بیشتری به مغازه تان می‌بخشد.

سایبان برقی مغازه را با کیفیت بالا و کاملا بی صدا تولید می‌کنیم تا استفاده از آن برای شما راحت و لذت بخش باشد. همچنین از متریال درجه یک برای ساخت سایبان استفاده می‌کنیم تا دوام، سبکی و کیفیت آن به صورت تضمین شده به مشتریان ارائه گردد. این سایبان‌ها نسبت به سایبان دستی کمتر دچاری خرابی شده و در برابر عوامل مخرب ایمن‌ترند.

چرا سایبان برقی برای مغازه پرطرفدار شده است؟

خرید سایبان برقی مغازه نسبت به سایبان‌های دیگر به دلیل کارکرد راحت و ارزش خرید بالای آن بسیار به صرفه‌تر است. با استفاده از این سایبان‌ها می‌توان تنها با یک دکمه سایبان را باز و بسته کرد. علاوه بر این امکان استفاده از این سایبان‌ها در هر مغازه‌ای و با هر ابعادی امکان پذیر است. زمانی که شرایط آب و هوایی بد است و قصد دارید سایبان را ببندید،‌لازم نیست بیرون بروید و تنها با یک دکمه می‌توانید سایبان را تنظیم کنید.

انواع سایبان برقی مغازه

سایبان برقی مغازه انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود و همچنین متناسب با طراحی مغازه یکی از آنها را سفارش دهید. توجه داشته باشید که برای خرید سایبان برقی مغازه به فاکتورهای بیشتری نیز باید توجه کنید. متداول‌ترین انواع سایبان برقی مغازه شامل:

· سایبان برقی چتری: سایبان برقی چتری روی یک محور مرکزی یا ستون استوار می‌شود و توسط تسمه‌های فلزی و نوارهای متصل به آن باز و بسته می‌شود. این سایبان‌ها اغلب کوچک‌تر بوده و در کافه و رستوران‌ها پرکاربرد است.

سایبان برقی بازویی: این نوع از سایبان‌ها از دو یا چند بازو در اطراف خود تشکیل شده‌اند که لولاهای آن امکان باز و بسته شدن سایبان را فراهم می‌کند.

منظور از سایبان برقی حیاط چیست؟

تا کنون اغلب سایبان‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گرفت دستی بودند و هر بار برای باز و بسته کردن آنها می‌بایست وقت زیادی را تلف کرد. اما پیشرفت تکنولوژی با ارائه سایبان برقی کار همه را راحت‌تر کرد و اکنون می‌توان با کمک یک ریموت حتی زاویه بازوهای سایبان را تنظیم کرد. سایبان برقی حیاط نوعی از سایبان است که در حیاط منازل کاربرد داشته و از نظر طراحی، کارایی و عملکرد متناسب با نیاز منازل است.
برخی از انواع سایبان برقی از نوع اتوماتیک هستند و با توجه به شدت و زاویه تابش نور تنظیم می‌شوند. برخی دیگر با استفاده از ریموت یا دکمه‌های متصل به سایبان تنظیم می‌شوند. در هر صورت باز و بسته شدن راحت سایبان‌های بری راحتی و البته کاربردهای بیشتری را به این محصولات افزوده است.

انواع سایبان برقی حیاط

همانطور که گفتیم سایبان برقی حیاط امکان استفاده از حیاط را در تمام فصول ایجاد می‌کند و یک فضای دلنشین را در منزل ایجاد می‌کند. سایبان‌های برقی علاوه بر مدل‌های مختلفی که عرضه می کنند، دو نوع متداول دارند:

سایبان برقی حیاط ثابت

این نوع از سایبان برقی بر روی قالب‌هایی نصب می‌شوند که امکان جابجایی و انتقال ندارند و جوش داده شده‌اند. این سایبان‌ها به صورت دائمی در جای خود ثابت هستند و تنها بازوهای آنها قابلیت باز و بسته شدن دارند.

سایبان برقی حیاط متحرک

این نوع از سایبان برقی وزن کمتری دارد و به دلیل قابلیت انتقال و تحرک خود کاربردهای بیشتری دارد؛ به طوری که می‌توان آن را در نقاط مختلف حیاط جابجا کرد و استفاده‌های بیشتری داشت.
همچنین سایبان برقی حیاط مدل‌های مختلفی مثل تاشو، کشویی، مدرن چتری و … دارد که طراحی و نوع حرکت بازوهای آنها متفاوت است.

دکمه بازگشت به بالا