عمومیمدیریت کسب و کار

انواع نرم کننده

بهترین نرم کننده مو در واقع چه کاری انجام می دهد؟ آیا با خرید نرم کننده مو مشکلات خشکی و وز شدن مو به پایان می رسد؟ نحوه استفاده از آن به چه شکلیست؟ اینها شاید بیشتر سوالاتی باشد که مصرف کننده قبل از خرید محصول مناسب برای نرمی مو با آن مواجه شود.موهای خیس به شدت آسیب پذیر هستند و در هنگام خشک شدن با حوله دچار شکستگی کوتیکول ها و موخوره می شوند؛ لذا خرید شامپو نرم کننده مو برای مراقبت از مو پس از شستشو ضروری هستند.

چرا که باعث می شود مو نرم و لطیف شود، به رفع گره ها و شانه کردن آسان مو کمک می کند و باعث درخشش و براقیت مو می شود. به طور کلی از محصولات مراقبت از مو است که برای بهبود ظاهر و جلوه ی مو و کنترل آن مورد استفاده قرار می گیرد. هدف اصلی آن کاهش اصطکاک بین رشته های مو است تا در زمان شانه زدن موهایی صاف تر داشته باشیم.

انواع نرم کننده مو

انواع نرم کننده مو برای موهای خشک، نرمال، چرب، آسیب دیده، رنگ شده و دارای موخوره فرموله شده‌اند. در ابتدا باید نوع مو خود را شناسایی کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

مو خشک

افراد با موهای خشک نیاز به محصولی دارند که تارهای خشک و مستعد شکستگی آن‌ها را آبرسانی کرده و مرطوب نگه دارد. بنابراین نرم کننده‌ای که قادر باشد با نفوذ به ساقه مو، ضمن نرمی و ایجاد لطافت، مانع از تبخیر آب از تارهای مو شود، مناسب خواهد بود. محصولاتی حاوی روغن تخم کتان، آفتابگردان، گل رز، بابونه و زیتون برای این منظور تولید شده‌اند.

موی آسیب دیده

این محصولات با مواد مغذی به احیای ساختار آسیب دیده موها کمک می‌کنند. محصولاتی حاوی کراتین مایع، امگا3 و امگا6 برای بازسازی و ترمیم نقاط آسیب دیده موها مناسب خواهند بود و با تولید پروتئین مو به مانند محافظی قسمت‌های صدمه دیده را می‌پوشانند.

موی رنگ شده

بهترین نرم کننده موی رنگ شده، حاوی ترکیبات مغذی همچون کراتین، بیوتین، انواع ویتامین‌ها چون B5، مواد معدنی و روغن‌های ضروری همچون روغن کرچک، روغن نارگیل و … برای تقویت و تغذیه فولیکول های مو است. این محصولات همچنین با محافظت از رنگ موها و حفظ درخشندگی آن‌ها، مانع کدر شدن و از بین رفتن رنگ اولیه موها می‌شوند.

Types of softeners

برخی از مزایای استفاده از روغن سبوس برنج بکر دکتر بیز عبارتند از:

  • به مرطوب شدن پوست و مو کمک می کند: روغن سبوس برنج بکر سرشار از اسیدهای چرب است که به مرطوب شدن پوست و مو کمک می کند. این می تواند به بهبود خشکی، خارش و پوسته پوسته شدن کمک کند.
  • به محافظت از پوست و مو در برابر آسیب های محیطی کمک می کند: روغن سبوس برنج بکر سرشار از آنتی اکسیدان ها است که به محافظت از پوست و مو در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند. رادیکال های آزاد مولکول های ناپایداری هستند که می توانند به سلول های پوست و مو آسیب برسانند و منجر به پیری زودرس و سایر مشکلات شوند.
  • به کاهش التهاب کمک می کند: روغن سبوس برنج بکر دارای خواص ضد التهابی است که می تواند به تسکین قرمزی، تحریک و تورم پوست کمک کند. این می تواند برای افرادی که از بیماری های پوستی مانند اگزما یا پسوریازیس رنج می برند مفید باشد.
  • به رشد مو کمک می کند: روغن سبوس برنج بکر سرشار از ویتامین E است که به رشد مو کمک می کند. همچنین می تواند به جلوگیری از ریزش مو و تقویت موهای ضعیف و شکننده کمک کند.

نحوه استفاده از روغن سبوس برنج بکر دکتر بیز:

  • به عنوان مرطوب کننده: روغن سبوس برنج بکر دکتر بیز چند قطره از روغن را روی پوست یا موی خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید.
  • به عنوان پاک کننده صورت: چند قطره روغن را روی یک پد پنبه ای بمالید و از آن برای پاک کردن آرایش و آلودگی از صورت خود استفاده کنید.
  • به عنوان درمان مو: چند قطره روغن را به موهای خود ماساژ دهید و بگذارید 30 دقیقه تا یک شب بماند. سپس موهای خود را طبق معمول بشویید.

روغن سبوس برنج بکر دکتر بیز برای اکثر افراد بی خطر است. با این حال، اگر پوست حساسی دارید، قبل از استفاده از آن روی ناحیه کوچکی از پوست خود تست کنید.

نحوه استفاده از شامپو نرم کننده مو

این محصولات در زمان پایانی استحمام و پس از شستشوی کامل مو با مناسب استفاده می شوند. کافیست متناسب با حجم و اندازه ی موها میزان مناسبی از محصول را بر کف دست خود ریخته و بر تارهای خود ماساژ دهید. برای جلوگیری از ریزش مو ها بهتر است از برخورد نرم کننده با ریشه ها جدا خودداری نمایید.بعد از انتظار به مدت 3-5 دقیقه موها را به خوبی آبکشی نمایید. اگه دارای موهایی بسیار آسیب دیده و خشک هستید مدت زمان انتظار را افزایش دهید.

قیمت و خرید بهترین مارک نرم کننده مو خارجی و اصل

با گذشت زمان، رنگ کردن های مکرر، شستشوی غیر استاندارد، افزایش سن  و … موی سر نرمی و لطافت اولیه خود را از دست می دهد و زبر، کدر و شکننده می شود به همین خاطر بسیاری از افراد به دنبال محصولی برای نرمی، درخشندگی و لطافت مو های خود هستند.نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که نرم کننده مناسب با نوع و جنس موی خود را تهیه نمایید تا محصول عملکرد بهتری داشته باشد پس قبل از جنس موی خود را بشناسید. در مرحله دوم بهترین برند را برگزینید. برند های لورآل سری السو، داو، سایوس، گلیس، پنتن، سان سیلک، آون، ترسمه، اسوبودا، و …. از جمله برند هایی هستند که در سر تا سر جهان به دلیل کیفیت بالا طرفداران بیشماری به خود جلب کرده اند.

ما در مجموعه فروشگاه ما از برندهای خارجی با ضمانت اصل بودن کالا برای انتخاب راحت مصرف کننده گرد هم آورده ایم تا با مطالعه مشخصات هر یک از محصولات آنچه که سازگار با موی خود باشند را انتخاب نمایند.با خرید نرم کننده مناسب، به موهای خود شادابی و درخشندگی دهید. با نگران نباشید، در تمام مسیر در کنار شما خواهیم بود و در صورت نیاز شما را راهنمایی خواهیم نمود.

نرم کننده موی سر معمولا پس از شستشوی موها با شامپو استفاده می‌شود. دلیل استفاده نمودن از آن‌ها، جایگزینی رطوبت از دست رفته ناشی از شامپو زدن است. همچنین، کوتیکول (پوشش شاخی) موهای شما را صاف می‌کند که تاثیر مستقیمی بر کاهش گره خوردگی و افزایش درخشندگی دارد. نرم کننده برای همه نوع مو مهم است، اما هر نرم کننده برای نوع موی شما کارایی ندارد.

شامپو را با بررسی نوع و وضعیت پوست سر باید انتخاب نماییم، اما نرم کننده باید با توجه به وضعیت موهای شما انتخاب شود.اگر پوست سرتان چرب و انتهای موهای شما خشک است (که حالتی رایج است) شامپویی را انتخاب نمایید که برای پوست سر چرب مناسب باشد و نرم کننده‌ای را انتخاب کنید که آبرسانی را به خوبی انجام داده و خشکی را برطرف سازد.

به این ترتیب چربی پاکسازی می‌شود و نرم کننده رطوبت مناسب را به مو باز می‌گرداند.

  • آبرسان/ مرطوب کننده: برای افزودن رطوبت، درخشندگی و نرمی. مناسب برای موهای ضخیم، مجعد یا صاف.
  • حجم دهنده: مناسب برای موهای نازک. کمک به تقویت و بلند کردن مو.
  • تقویت کننده: برای موهای آسیب دیده / رنگ شده/ هایلایت شده یا ضعیف.
  • متعادل کننده: خیلی مرطوب نخواهد بود در عین حال باعث خشکی مو نمی‌شود.
  • صاف کردن مو: حاوی موادی جهت نرم نمودن کوتیکول

– مناسب موی خشک

در زمان خرید نرم کننده مو خارجی یا ایرانی به برچسب‌هایی توجه کنید که شامل آبرسانی، صاف کردن یا متعادل سازی می‌شوند. اگر موهای شما آسیب خاصی دیده است، به دنبال نرم کننده‌هایی باشید که باعث کنترل مو خوره شود و به ترمیم مو کمک کند.با استفاده 1 تا 4 بار در ماه، موهای خشک و آسیب دیده ترمیم می‌شود و از آسیب‌های بعدی جلوگیری خواهد کرد. حتی می‌توانید برای تاثیر بیشتر، نرم کننده‌هایی را انتخاب کنید که شامل روغن نارگیل هستند.

– آسیب دیده

اگر هنگام برس یا شانه زدن، شستن یا حالت دادن به موهایتان، متوجه شکستن و خرد شدن موهایتان شده اید، باید به دنبال یک نرم کننده جهت تقویت نمودن موها انتخاب نمایید.موهایتان را از داخل به بیرون با مواد تقویت کننده مانند کراتین و عوامل مرطوب کننده ایمن سازید. خرید نرم کننده موی سر برای موهای آسیب دیده باید همراه با تقویت کننده باشد؛ اما در استفاده از آن‌ها زیاده روی نکنید.

روغن ماکادمیا خالص بیز

یک روغن طبیعی است که از مغز ماکادمیا به دست می آید. این روغن سرشار از اسیدهای چرب ضروری، ویتامین ها و مواد معدنی است که فواید زیادی برای پوست و مو دارد.

برخی از مزایای استفاده از روغن ماکادمیا خالص بیز عبارتند از:

مرطوب کننده: روغن ماکادمیا به طور طبیعی مرطوب کننده است و می تواند به حفظ رطوبت پوست و مو کمک کند. این روغن برای افرادی که پوست خشک یا موهای وز دارند مفید است.

ضد پیری: روغن ماکادمیا سرشار از آنتی اکسیدان ها است که می تواند به محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک کند. رادیکال های آزاد مولکول های ناپایداری هستند که می توانند به سلول های پوست آسیب برسانند و منجر به چین و چروک و خطوط ریز شوند.

ضد التهاب: روغن ماکادمیا دارای خواص ضد التهابی است که می تواند به تسکین قرمزی، تورم و تحریک پوست کمک کند. این روغن برای افرادی که از بیماری های پوستی مانند اگزما یا پسوریازیس رنج می برند مفید است.

تقویت کننده مو: روغن ماکادمیا خالص بیز می تواند به تقویت موها و جلوگیری از ریزش مو کمک کند. این روغن همچنین می تواند به موها درخشش و شادابی ببخشد.

نحوه استفاده از روغن ماکادمیا خالص بیز:

  • به عنوان مرطوب کننده: چند قطره از روغن را روی پوست یا موی خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید.
  • به عنوان ماساژ: چند قطره از روغن را به دست خود بمالید و به آرامی روی عضلات و مفاصل خود ماساژ دهید.
  • به عنوان روغن حمام: چند قطره از روغن را به وان حمام خود اضافه کنید و از حمام آرامش بخش خود لذت ببرید.

روغن ماکادمیا خالص بیز برای اکثر افراد بی خطر است. با این حال، اگر پوست حساسی دارید، قبل از استفاده از آن روی ناحیه کوچکی از پوست خود تست کنید.

قیمت روغن ماکادمیا خالص بیز:

قیمت روغن ماکادمیا خالص بیز بسته به حجم و محل خرید آن متفاوت است. به طور کلی، قیمت این روغن بین 100 تا 200 هزار تومان برای هر 50 میلی لیتر است.

محل خرید روغن ماکادمیا خالص بیز:

روغن ماکادمیا خالص بیز را می توانید از فروشگاه های آنلاین و آفلاین محصولات بیز تهیه کنید. همچنین می توانید این روغن را از داروخانه ها و عطاری ها نیز خریداری کنید.

نکته:برای داشتن موهای سالم و نرم میتوانید از روغن آرگان بیز قیمت مناسب خریداری کنید و به راحتی استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا