عمومی

اهداء زمین ۷ میلیارد تومانی خیّر محمودآبادی به هلال‌ احمر مازندران 

ایواره/مازندران خیر محمودآبادی در یک اقدام ارزشمند زمین خود را با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان به هلال احمر مازندران اهداء کرد.

قربانعلی عبدی امروز ۲۰ دی در آئین اهدای زمین خود به هلال احمر مازندران با بیان اینکه پدرم با روحیه و اعتقاد قلبی و به نیت ائمه اطهار زمین هایی را به مجمع خیرین و مرکز خادم الرضا (ع) شهرستان محمودآباد اهداء کرد، گفت: با توجه به نبود ساختمان ویژه هلال‌احمر و با شروع فعالیت در این شهرستان؛ با مشاهده تلاش امدادگران در فعالیت های مختلف و پیگیری های مجمع خیرین و رئیس شعبه در روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) به نیت روح پدر و مادرم، تصمیم گرفتم تا این زمین را اهداء کنم.

اهداء زمین ۷ میلیارد تومانی خیّر محمودآبادی به هلال‌ احمر مازندران 

عبدی با اشاره به اینکه این اقدام یک کار دلی بوده است، افزود: قطعه زمینی حدود ۳۰۰ متر مربع در نقطه مناسب شهرستان محمودآباد که ارزش آن در حال حاضر بیش از ۷میلیارد تومان است را برای خشنودی خدای متعال، شادی روح مادر و  پدر عزیزم در راستای مشارکت در امور عام‌المنفعه، ساخت مرکز فیزیوتراپی و دندانپزشکی به هلال‌احمر استان مازندران و شهرستان محمودآباد اهداء کردم.

این خیر ۶۳ ساله محمودآبادی خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که این فرصت را به من داد تا به عنوان یک انسان، احساس مفید بودن کنم و با این اقدام کوچک در خدمت رسانی سازمان هلال‌احمر سهیم باشم.

اهداء زمین ۷ میلیارد تومانی خیّر محمودآبادی به هلال‌ احمر مازندران 

 عبدی‌ اظهار کرد: از اقدام خود بی نهایت راضی و خوشحال هستم و امیدوارم ارواح طیبه مادر و پدر بزرگوارم که خود همیشه بانی خیر بودند نیز در جوار حضرت حضرت فاطمه (س)، امام رضا (ع )و رحمت الهی شاد و مشمول الطاف خدای متعال گردند.

قابل ذکراست، در آئین اهدای این قطعه زمین تعدادی از خیّرین نسبت به تامین بخشی از مصالح و هزینه‌ها قول مساعدت دادند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا