اسدالله ربانی‌آنلاین برای ۴ سال دیگر سکاندار هیئت اسکواش استان همدان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اسدالله ربانی‌آنلاین برای ۴ سال دیگر سکاندار هیئت اسکواش استان همدان - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ظهر سه‌شنبه مجمع انتخاباتی هیئت اسکواش استان همدان با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و اعضای مجمع با حضور تک کاندیدا اسدالله ربانی‌آنلاین برگزار شد.

در ابتدا مجمع مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به شرایط اسکواش استان همدان اظهار کرد: رشته اسکواش در همدان شرایط خوبی دارد و در ۴ سال گذشته توانسته قدم‌های خوبی بردارد.

علی حقیقی افزود: یکی از اقدامات خوب پروژه سالن تخصصی اسکواش استان بود که با حمایت استاندار و وزارت ورزش با اعتبارات خوب در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

در ادامه رئیس هیئت اسکواش استان همدان با بیان در ۴ سال گذشته در دو برنامه بلند مدت و کوتاه مدت توانستیم اقدامات خوبی انجام دهیم، اظهار کرد: رشد ۶۰ درصدی اسکواش‌بازان با وجود تمام محدودیت‌های زیرساختی گام بزرگی بود که در ۴ سال اخیر برداشتیم.

اسدالله ربانی‌آنلاین افزود: دغدغه اصلی ما زیر ساخت اسکواش بود که توانستیم با حمایت‌های استاندار و دستگاه ورزش کلنگ ساخت سالن تخصصی اسکواش را زدیم و سوله آن زده شده و به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه پیشرفت خوبی در جایگاه اسکواش داشتیم، بیان کرد: زمانی که ۴ سال گذشته هیئت را تحویل بنده دادند در ارزیابی فدراسیون رتبه ۲۱ کشور را داشتیم اما امروز با تلاش خانواده اسکواش در جایگاه سوم قرار گرفته‌ایم.

ربانی‌آنلاین خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ما در ۴ سال اخیر در اکثر مسابقات کشوری حضور پیدا کرده‌ایم.

رئیس فدراسیون اسکواش نیز با بیان اینکه جایگاه اسکواش استان همدان باید بالاتر باشد، اظهار کرد: انتظارت ما از اسکواش همدان بیش از این بوده و دلیل اینکه همدان نتوانسته آن انتظارت ما را بیش از پیش برآورده کند عدم زیرساخت‌های مناسب است.

امین عزیزی‌پور افزود: همدان ظرفیت بسیار بالایی در اسکواش دارد و نبود زیرساخت مانع پیشرفت اسکواش شده که امیدواریم به زودی شاهد رشد زیرساخت‌های این استان باشیم.

وی با بیان اینکه باید به شهرستان‌ها توجه شود، بیان کرد: همدان ۱۰ شهرستان‌ها دارد و انتظار داریم نه ۲ یا ۳ شهرستان بلکه تمام شهرستان‌های این استان در اسکواش فعال شوند.

رئیس فدراسیون اسکواش عنوان کرد: ما هرگونه حمایتی در جهت رشد اسکواش استان همدان انجام خواهیم داد.

گفتنی است؛ در پایان از ۱۸ رأی مأخوذه اسدالله ربانی‌آنلاین با ۱۸ رأی برای ۴ سال دیگر به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد.

همچنین جلال محمودی، امین بهمن‌پور و حدیث قره‌خوانی به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.

سیما زندی نیز به عنوان نایب رئیس و محمد حقی به عنوان خزانه‌دار معرفی شدند.

خروج از نسخه موبایل