منابع ازمون استخدامی جهاد دانشگاهی

ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی ۱۴۰۲ {شرایط و منابع}

افراد داوطلب و متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی باید برای انجام مراحل ثبت نام به سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کرده و در آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی شرکت نماید. ما در این مقاله نحوه ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی را به طور مفصل با تصاویر برای شما عزیزان توضیح می دهیم. همچنین شما می توانید در ادامه مقاله نحوه مشاهده نتایج آزمون ها و نمونه سوالات جهاد دانشگاهی را مطالعه نمایید. اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد شرکت در آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی را دارید و در مورد شرایط و مدارک این آزمون سوالاتی دارید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی

ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی در بازه های زمانی مختلف صورت میگیرد و داوطلبین علاقه مند به شرکت در آزمون باید در بازه زمانی مشخص شده توسط جهاد وارد سامانه به نشانی  hrtc.ir  شوند و ثبت نام کنند.این نکته را فراموش نکنید که زمان ثبت نام  بستگی به نوع آزمون دارد، زیرا آزمون جهاد دانشگاهی برای ارگان و سازمان های مختلفی برگزار می شود و موجب شده که این آزمون در زمان های مختلف برگزار گردد.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی

داوطلبینی که قصد ثبت نام در آزمون را دارند می توانند مراحل زیر را به صورت دقیق طی نمایند و ثبت نام کنند.

 نحوه ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی به صورت زیر می باشد:

1️⃣ ابتدا وارد سایت جهاد دانشگاهی به نشانی  hrtc.ir بشوید و بر روی گزینه آزمون ها کلیک نمایید.

2️⃣ پس از انتخاب گزینه آزمون، باید آزمون مورد نظر خود را از بین لیست آزمون ها انتخاب نمایید و بر روی آن کلیک نمایید. پس از کلیک جزئیات ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی برای شما باز می شود که آن را قبل ثبت نام مطالعه نمایید. برای ثبت نام آزمون باید هزینه آزمون را پرداخت نمایید و برای این منظور بر روی گزینه پرداخت هزینه کلیک نمایید. البته قبل از آن باید ابتدا وارد قسمت پروفایل خود شوید که در تصویر زیر مشخص شده است.

3️⃣ در این قسمت باید تمامی اطلاعات خواسته شده مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه را وارد نمایید و در پس از تکمیل فرم بر روی گزینه پرداخت هزینه و آغاز ثبت نام کلیک نمایید و با با انتخاب یکی از کارت های بانکی عضو شتاب خود وارد مرحله پرداخت هزینه شوید.

4️⃣ پس از پرداخت هزینه وارد صفحه اصلی شده و بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

5️⃣ پس از انتخاب گزینه ثبت نام باید کد ملی و توکن پرداخت خود را وارد نمایید و گزینه ثبت نام را انتخاب و کلیک نمایید و مراحل ثبت نام خود را انجام بدهید.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی

همان طور که در قبل بیان شده ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی برای ارگان های مختلف می باشد و هرکدام شرایط خاصی دارند. شرایط آزمون جهاد دانشگاهی بستگی به نوع آزمون و سازمان برگزارکننده می باشد.برای اطلاع از شرایط  آزمون استخدامی جهاد  باید وارد سایت جهاد شوید و تمامی شرایط را در بازه زمانی ثبت نام مشاهده نمایید و اگر شرایط لازم و کافی را داشتید اقدام به ثبت نام نمایید. اما شرایط عمومی اصولا برای همه  آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی یکسان می باشد. شرایط عمومی به شرح زیر است:

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی

مراحل ثبت نام آزمون جهاد دانشگاهی

داوطلبان پیش از آن که در آزمون جهاد دانشگاهی ثبت نام کنند، اول لیست دوره های جهاد دانشگاهی را مطالعه کنند و در صورتی دوره مورد نظرشان وجود داشته باشد، در آن شرکت کنند. همانطور که در بالا به آن اشاره شد، بازه های زمانی آزمون ها در جهاد دانشگاهی متفاوت است و ثبت نام در سایت جهاد دانشگاهی یعنی hrtc.ir انجام می شود. در ادامه به مراحل ثبت نام یکی از آزمون های جهاد دانشگاهی می پردازیم:

مدارک مورد نیاز آزمون جهاد دانشگاهی

پس از مطالعه دفترچه و قبل از مراجعه به سامانه، لازم است از مدارک مورد نیاز خود اسکن تهیه نموده و هنگام ثبت نام در سامانه بارگذاری کنید. توجه داشته باشید که حتما فایل های اسکن شده باید دارای مشخصات مندرج در ادامه مقاله باشند.

مدارک مورد نیاز آزمون جهاد دانشگاهی

 

عکس 4*3 (تمام رخ) مربوط به سال جاری داوطلب عکس پرسنلی
  حذف حاشیه های زائد عکس اسکن شده
  دارای فرمت JPG
  حداقل ابعاد 300*200 پیکسل و حداکثر ابعاد 400*300 پیکسل
  حداقل حجم 15 کیلوبایت و حداکثر حجم 70 کیلوبایت
   حتی الامکان رنگی و دارای زمینه سفید
   واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر ، منگنه و هرگونه لکه
  دارای فرمت JPG کارت ملی
   حداقل حجم 30 کیلوبایت و حداکثر حجم 200 کیلوبایت
    ترجیحا رنگی و بدون حاشیه زائد
    دارای وضوح و کیفیت لازم

منابع ثبت نام آزمون جهاد دانشگاهی

طبق معمول منابع آزمون جهاد دانشگاهی در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون منتشر می شود که این منابع با توجه به نوع آزمون متفاوت است. ولی دروس عمومی در اصل به صورت مشترک می باشد.

این دروس شامل موارد زیر است:

خروج از نسخه موبایل