چگونه از بانک ها وام بگیریم

وام فوری آنلاین را می‌توان با پنج روش بدون ضامن، با وثیقه، با چک، با رمزارز و بدون هیچ ضمانتی دریافت کرد؛ اما چگونه؟

این روزها به‌خاطر نوسان شدید قیمت، گاهی نیاز فوری به وام پیدا می‌کنیم؛ وامی که بتوان در سریع‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین مدرک دریافتش کرد. این در حالی است که برای دریافت وام از بانک‌ها باید پروسه طولانی و پیچیده‌ای را طی کرد؛ از ثبت درخواست گرفته تا دریافت وام، باید چندین بار به بانک مراجعه کرد و مدارک زیادی نظیر ضامن، وثیقه، فیش حقوقی و غیره را ارائه داد. این پروسه گاهی بیش از یک ماه به طول می‌انجامد.

پس چه وامی را می‌توان به‌صورت فوری دریافت کرد؟ آیا امکان دریافت وام طلا  وجود دارد؟

روش‌های دریافت وام فوری آنلاین

همان‌طور که گفتیم، دریافت وام به‌صورت فوری از طریق پنج روش بدون ضامن، با وثیقه، چک یا رمزارز و حتی بدون هیچ ضمانتی امکان‌پذیر است. در زیر نحوه دریافت وام با هر 5 روش را توضیح می‌دهیم:

دریافت وام بدون ضامن

زمانی که سخن از وام به میان می‌آید، به دنبال آن بحث ضامن نیز مطرح می‌شود. در واقع، تا چندی پیش دریافت وام بدون ضامن ممکن نبود. در حال حاضر، بسیاری از بانک‌ها همچنان این روند را در پیش گرفته‌اند. حداقل یک ضامن برای دریافت وام‌های با مبلغ کم و دو ضامن برای مبالغ بالا نیاز است. این در حالی است که یافتن این ضامن‌ها برای برخی از افراد دشوار به نظر می‌رسد؛ چرا که اغلب ضامن‌ها از پرداخت به‌موقع اقساط وام توسط متقاضی مطمئن نیستند و نمی‌خواهند خود را وارد جریانات امور مالی سایر افراد کنند.

در چنین شرایطی، یافتن وامی که نیاز به ضامن نداشته باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ اما آیا چنین وامی وجود دارد؟ بله، خوشبختانه بانک‌های خصوصی و پلتفرم‌های وام‌دهی آنلاین قدمی بزرگی در این راستا برداشته‌اند و وام‌های فوری آنلاین بدون ضامن ارائه می‌دهند.

برای دریافت چنین وامی باید به پلتفرم‌هایی که این نوع وام را ارائه می‌دهند، مراجعه کنید. همان‌طور که گفتیم در مقاله پلتفرم‌های وام‌دهی آنلاین ایرانی، به طور کامل راجع به پلتفرم‌هایی که وام بدون ضامن ارائه می‌دهند صحبت کردیم. دیجی پی، بیت لون، کیپا، ونسی، اسنپ پی و غیره از جمله این پلتفرم‌ها هستند. در این پلتفرم‌ها نیازی به ارائه ضامن نیست و از سایر روش‌ها مثل چک، سفته یا رمزارز می‌توان برای دریافت وام اقدام کرد. در ادامه بیشتر راجع به این روش‌ها توضیح می‌دهیم.

دریافت وام با وثیقه

روش دیگری که می‌توان از طریق آن وام فوری آنلاین دریافت کرد، وام با وثیقه است. برخی از بانک‌ها و پلتفرم‌ها به‌جای ضامن، درخواست وثیقه می‌کنند. نسبت به مبلغ وام درخواستی، باید مبلغی را به‌عنوان وثیقه ارائه دهید. زمانی که اقساط وام را به طور کامل پرداخت کردید، این وثیقه به‌صورت تمام‌وکمال، به شما بازگردانده می‌شود.

به‌عنوان‌مثال، در برخی مواقع، برای دریافت وام ۴۰ میلیونی نیاز به ارائه وثیقه ۲۰ میلیونی خواهید داشت. پس از این‌که وام را دریافت و اقساط را پرداخت کردید، می‌توانید ۲۰ میلیون وثیقه‌گذاری شده خود را پس بگیرید.

در حقیقت، وثیقه در اینجا نقش ضامن را ایفا می‌کند؛ با این تفاوت که دیگر نیازی به حضور اشخاص ثالث ندارید. البته پلتفرم‌هایی هستند که برای ارائه وام فوری آنلاین احتیاجی به وثیقه ندارند و از روش‌های دیگری استفاده می‌کنند.

دریافت وام با رمزارز

دریافت وام با رمزارز جدیدترین روشی است که به‌تازگی روی کار آمده و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. ازآنجایی‌که محبوبیت ارزهای دیجیتال روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند، افراد زیادی اقدام به خرید ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری می‌کنند. گاهی ارزهای دیجیتالی را می‌خرند که آینده بسیار روشنی دارند و احتمال افزایش ارزش آن‌ها بسیار بالاست.

زمانی که چنین سرمایه‌گذاری انجام می‌شود، معمولاً فروختن آن‌ها و تبدیلشان به ریال، بدون این‌که به ارزش پیش‌بینی شده برسند، حیف است. بااین‌حال، ممکن است نیاز فوری به پول ریالی پیدا کنید. در چنین شرایطی چاره چیست؟

خبر خوبی برای شما داریم؛ پلتفرم‌هایی وجود دارند که وام با رمزارز ارائه می‌دهند. به عبارت بهتر، درصورتی‌که رمزارزهای خود را به‌عنوان وثیقه ارائه دهید، وام ریالی دریافت می‌کنید. باوجود این، دیگر لازم نیست که رمزارزهای خود را بفروشید و به کمک این روش می‌توانید نه‌تنها رمزارزهای خود را حفظ کنید، بلکه وام ریالی هم بگیرید.

به‌عنوان‌مثال، یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌هایی است که امکان دریافت وام ۱۰۰ میلیون با ۱۵ نوع رمزارز متفاوت را تحت عنوان «» ارائه می‌دهد. در این سرویس رمزارزهای شما ضامن وامتان می‌شوند. درصورتی‌که رمزارز‌هایی نظیر بیت کوین، تتر، اتریوم، دای، دوج کوین، شیبا و غیره را به‌عنوان وثیقه ارائه دهید، می‌توانید وامی تا ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کنید. به دلیل این‌که رمزارزهای شما به‌نوعی ضامن وام شناخته می‌شوند و قیمت آن‌ها به‌شدت نوسانی است، میزان وثیقه ۱.۲ الی ۲ برابر وام تومانی در نظر گرفته شده است. در مقاله «» نحوه انجام این وام را توضیح داده‌ایم.

دریافت وام با چک یا سفته

اگر به دنبال جایی هستید که با چک تضمینی یا سفته، وام بدهد، باید بگوییم که این امکان در پلتفرم‌هایی نظیر ازکی‌وام، قسطا، بالون، قسطیکو و غیره وجود دارد.

از طریق این پلتفرم‌ها می‌توانید بدون نیاز به ضامن یا وثیقه و تنها با چک و سفته اقدام به دریافت وام کنید. در اغلب مواقع، چک یا سفته باید به نام خود متقاضی باشد و نمی‌توان از دسته‌چک فرد دیگری استفاده کرد. این مورد نیز جزو روش‌های دریافت وام فوری آنلاین به شمار می‌رود که طرف‌داران خاص خود را دارد.

دریافت وام بدون هیچ ضمانتی

ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که نتوانید هیچ یک از موارد بالا، یعنی ضامن، وثیقه، چک و رمزارز را ارائه دهید. در این صورت می‌توانید به پلتفرم‌هایی که وامی بدون هیچ ضمانتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، مراجعه کنید.

معمولاً وام‌های بدون ضمانت، مناسب خرید کالا هستند. پلتفرم‌هایی نظیر اسنپ پی یا تالی که این نوع وام را به ارمغان می‌آورند، اغلب خرید اقساطی کالا از طرف قراردادهای خود را میسر می‌کنند. به‌عبارت‌دیگر، فروشگاه‌های گوناگون اما محدودی را مشخص می‌کنند و شما تنها می‌توانید از آن‌ها کالای موردنیازتان را بخرید.

به‌عنوان‌مثال، اگر به اسنپ پی سری بزنید، لیستی از فروشگاه‌ها به شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب یکی از آن‌ها و خرید محصول موردنظرتان، مبلغ آن از حساب اعتباری که خود اسنپ پی به شما تخصیص داده، کاسته می‌شود. بازپرداخت آن را نیز باید به‌صورت اقساطی و در ۴ ماه انجام دهید.

سریع‌ترین روش دریافت وام آنلاین بدون ضامن

در بالا روش‌هایی که می‌توان از طریق آن‌ها وام فوری آنلاین دریافت کرد، معرفی کردیم. هر یک از روش‌ها می‌توانند برای اشخاص خاصی مناسب باشند. آن‌هایی که می‌خواهند وام بدون ضامن بگیرند، می‌توانند از چهار روش گفته شده در این مقاله برای دریافت وام موردنظرشان بهره ببرند.

اما سوالی که اینجا مطرح می‌شود، این است که کدام یک از روش‌های گفته شده سریع‌ترین راه ممکن برای دریافت وام فوری آنلاین بدون ضامن است؟

هر پلتفرم وام‌دهی، قوانین خاصی برای خود دارد. برخی از آن‌ها چندین روز صرف بررسی شرایط و مدارک متقاضیان کرده و سپس وام را ارائه می‌دهند؛ اما برخی دیگر فقط چند دقیقه به طول می‌انجامد. برای مثال، از بیت پین به‌صورت آنی انجام می‌شود و در عرض چند دقیقه می‌توان وام ریالی را دریافت کرد.

بااین‌حال، بهتر است که پیش از اقدام، پلتفرم‌های مختلف را مورد بررسی قرار داده و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

گفتار پایانی

دریافت وام فوری آنلاین بدون ضامن یکی از مهم‌ترین خواسته کاربران آنلاین است؛ آن‌هایی که از مراجعه حضوری به بانک‌ها فراری‌اند و می‌خواهند کارهای خود را کاملاً به صورت آنلاین انجام دهند، می‌توانند به دریافت وام از پلتفرم‌های آنلاین مختلف اقدام کنند. پلتفرم‌ها اغلب به 5 روش اقدام به ارائه وام می‌کنند؛ بدون ضامن، با وثیقه، با رمزارز، با چک یا بدون هیچ ضمانتی. اگر شما نیز خواهان چنین وام‌هایی هستید، توصیه می‌کنیم به پلتفرم‌های معرفی شده مراجعه کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن وام خود را دریافت کنید.

هر یک روش‌ها، ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و برای افراد خاصی مناسب‌اند. برای همین لازم است که هر متقاضی وام پیش از اقدام، شرایط موردنیاز برای دریافت وام را بررسی کرده و ایدئال‌ترین گزینه را انتخاب کند. به نظر شما کدام یک از روش‌ها بهترین راه دریافت وام آنلاین هستند؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذارید.

وام فوری تسهیلاتی است که شخص می‌تواند بدون نیاز به سپرده‌گذاری حساب و طی کردن مراحل زمان‌بر و نسبتا دشوار احراز هویت پله‌ای و تکمیل مدارک، تحت شرایط خاص و در کمترین زمان ممکن، حداکثر تا یک هفت پس از درخواست وام فوری، هاز بانک موردنظر خود دریافت کند.

شرایط اخذ وام فوری در بانک‌های مختلف متفاوت است و مشتریان هر بانک می‌توانند با توجه به شرایط مندرج در قوانین هر بانک از تسهیلات وام بهره مند شوند.

به عنوان مثال وام فوری بانک آینده به افرادی که حساب سپرده‌ی بلندمدت افتتاح کرده‌اند تعلق می‌گیرد. سقف این وام در بانک آینده ۴۰ درصد مبلغ سپرده‌گذاری است و نرخ سود تسهیلات آن، از ۴.۵ درصد تا ۱۰ درصد به نسبت مبلغ تسهیلات درخواستی تعیین می شود.

به این ترتیب حداکثر مبلغ پرداختی به عنوان وام فوری بانک آینده به این شرح است؛

وام با نرخ ۴.۵ درصد: حداکثر تا ۲۰ درصد مبلغ سپرده‌گذاری اولیه

وام با نرخ ۷ درصد: حداکثر تا ۳۰ درصد مبلغ سپرده‌گذاری اولیه

 وام با نرخ ۱۰ درصد: حداکثر تا ۴۰ درصد مبلغ سپرده‌گذاری اولیه

شرایط و ضوابط کلی بانک‌ها برای ارائه‌ی وام فوری به مشتریان خود:

۱. معرفی ضامن معتبر با گواهی کسر از حقوق به بانک

۲. افتتاح حساب سپرده‌گذاری بلندمدت

۳. واریز ۱۰ درصد از مبلغ وام درخواستی در حساب

۴. ارائه‌ی چک صیادی یا سفته شرایط بازپرداخت نیز به این شکل پیش‌بینی می‌شود: در صورتی که بازپرداخت به صورت پله‌ای باشد در ۲۴ قسط و به صورت ماهانه دریافت می‌شود.

فرآیند دریافت وام فوری

به صورت کلی برای دریافت وام فوری از بانک‌ها به دو روش می‌توانید اقدام کنید: روش اول: از بانک‌هایی وام بگیرید که در گذشته در آن‌ها مراحل افتتاح حساب را انجام داده‌اید و حساب بانکی شما دارای مبلغ سپرده‌گذاری شده است.

روش دوم: خرید وام از شخصی که مراحل دریافت تسهیلات فوری را طی کرده است اما به دلایل مختلفی مانند تامین نیاز فوری خود، دیگر نیازی به این وام ندارد و قصد دارد امتیاز وام خود را به شخص دیگری واگذاری کند.

چه بانک‌هایی وام فوری می‌دهند!

بانک ملی

وام ۵۰ میلیونی بانک ملی به کلیه‌ی افراد بالای ۱۸ سال و دارای فیش معتبر حقوقی یا پروانه و جواز کسب و کار تعلق می‌گیرد. همچنین افرادی که از رتبه و اعتبار خوبی در سیستم بانکی کشور برخوردار هستند می توانند برای وام فوری بانک ملی اقدام کنند.

وام فوری بانک ملی در واقع همان وام خرید کالا است که وام‌گیرنده می تواند با ارائه‌ی پیش‌فاکتور برای کالای خریداری شده یا به صورت کارت اعتباری خرید کالا، مبلغ وام را دریافت کند. برای این‌کار در ابتدا نیاز است یک حساب بانکی در بانک ملی افتتاح کنید و سپس برای دریافت وام درخواست دهید. در صورت داشتن رتبه اعتباری خوب در سیستم بانکی کشور با ضامن کارمندی می‌توانید به مبلغ ۵۰ میلیون تومان از بانک ملی وام بگیرید. در غیر این صورت سه ضامن برای دریافت وام مورد نیاز است.

بانک رسالت

دریافت وام ۶۰ میلیون  از بانک قرض‌الحسنه رسالت یکی از بهترین گزینه‌ها برای دریافت وام فوری با بهره‌ی کم است. برای ثبت نام وام ۶۰ میلیونی بانک رسالت، چنانچه در این بانک حساب دارید و می‌خواهید بدون سپرده‌گذاری وام فوری رسالت را دریافت کنید، باید از طریق نصب اپلیکیشن بانک رسالت درخواست وام خود را ثبت کنید. در غیر این صورت باید مبلغی را به مدت ۳ تا ۶ ماه پس از افتتاح حساب نزد بانک به امانت بگذارید، سپس درخواست وام خود را در اینترنت بانک رسالت ثبت کنید.

بانک ملت

وام ۵۰ میلیون تومانی بانک ملت بدون نیاز به سپرده‌گذاری یا واریز پیش پرداخت به متقاضیان وام فوری پرداخت می‌شود، البته این وام تنها برای خرید از نمایندگی‌های اسنوا قابل استفاده است و شخص وام‌گیرنده می‌بایست هیچ‌گونه سابقه‌ی چک برگشتی نداشته باشد. وام فوری بانک ملت گزینه‌ی خوبی برای تامین کمک‌هزینه‌ی ازدواج و خرید جهیزیه است. همچنین ضامن موردنیاز برای دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی بانک ملت، بسته به اعتبار وام گیرنده بین یک تا سه نفر متغیر است.

بانک صادرات

در طرح لبخند بانک صادرات نیز می‌توانید تا ۹۰ درصد از مبلغ سپرده‌ی خود را بدون نیاز به معرفی ضامن، با سود صفر درصدی در قالب وام فوری دریافت کنید. مدت زمان انتظار برای دریافت وام بانک صادرات ۴۸ ساعت و سقف مبلغ آن، ۵۰ میلیون تومان، ۱۰۰ میلیون تومان و ۲۰۰ میلیون تومان است که به کلیه‌ی اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه می‌گردد. همچنین می‌توانید جزییات بیش‌تر وام فوری برای هر بانک را در صفحه‌ی وب‌سایت هر کدام بخوانید، کافیست روی نام بانک موردنظر خود کلیک کنید.

پرسش‌های متداول در مورد وام فوری

آیا وام فوری به ضامن نیاز دارد؟

بله، برای دریافت وام فوری نیز مانند سایر وام‌ها و خدمات تسهیلاتی، می‌بایست یک ضامن معتبر معرفی کنید اما نکته‌ی مثبت وام فوری این‌جاست که با ارائه‌ی ضامن معتبر، دیگر نیازی به تهیه‌ و تکمیل مدارک ضمانتی نخواهید داشت. البته ناگفته نیست که در هر یک از شعب بانکی، ممکن است تعداد ضامن‌های خواسته شده برای پرداخت وام فوری به دو یا سه نفر نیز افزایش یابد.آیا وام فوری به ضامن نیاز دارد؟

سقف وام فوری چقدر است؟

بانک صادرات: ۵۰ میلیون تومان، ۱۰۰ میلیون تومان، ۲۰۰ٰ میلیون تومان بانک ملی: ۵۰ میلیون تومان بانک رفاه: ۱۵ میلیون تومان، ۵۰ میلیون تومان بانک ملت: ۵۰ میلیون تومان فرابانک ملت: ۱۵۰ میلیون تومان، ۲۰۰ میلیدریافت وام فوری از بانک‌، دغدغه‌ بسیاری از مردم است. موقعیتی را تصور کنید که احتیاج به پول نقد دارید و یا برای خرید خانه یا ماشین دل‌خواهتان باید نقدینگی خود را افزایش دهید اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد چیست؟! مطمئنن گرفتن وام فوری از بانک است.

وام فوری به وامی گفته می‌شود که بانک‌ها در شرایط خاص و در کوتاه‌ترین زمان (۲ تا ۴ روز کاری) به مشتریان خود پرداخت می‌کنند.

در این مقاله سعی داریم وام فوری انواع بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه و رسالت را معرفی نماییم.

در این مقاله ۱۵ پیشنهاد وام فوری برای شما معرفی شده است با خواندن این مقاله می‌توانید بفهمید راحت‌ترین راه دریافت وام چیست و چگونه می‌توانید در کمترین زمان ممکن وام مورد نظر خود را دریافت نمایید. پس با ما همراه باشید.

شرایط دریافت وام فوری بانک ملی

وام ۵۰ میلیونی بانک ملی شامل کلیه افراد بالای ۱۸ سال که دارای فیش حقوقی یا پروانه کسب هستند می‌شود، همچنین افرادی که رتبه اعتباری خوبی در سیستم بانکی کشور دارند می‌توانند برای دریافت وام فوری بانک ملی اقدام نمایند.

وام فوری بانک ملی در واقع همان وام خرید کالا می‌باشد که وام گیرنده می‌تواند با ارائه پیش فاکتور کالاهای خریداری شده یا در قالب کارت اعتباری صرفا جهت خرید کالا مبلغ وام را دریافت نماید.

شرایط دریافت وام فوری بانک ملی را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

حداکثر مبلغ وام ۵۰ میلیون تومان
سود وام ۱۸ درصد
نیاز به سپرده گذاری ۱۰ درصد از مبلغ وام نزد بانک مسدود می‌شود(۵میلیون تومان)
حداکثر زمان بازپرداخت ۳۶ ماه

شرایط دریافت وام فوری بانک ملی

با توجه به اطلاعات جدول بالا، جهت استفاده از وام فوری بانک ملی ابتدا باید یک حساب  قرض الحسنه در بانک ملی داشته باشید و سپس در خواست وام نمایید، در صورتی که رتبه اعتباری خوبی در سیستم بانکی کشور داشته باشید با یک ضامن کارمند می‌توانید وام ۵۰ میلیونی بانک ملی را دریافت نمایید در غیر این صورت سه ضامن جهت دریافت وام نیاز است.

نکته: هم اکنون می‌توانید درخواست وام فوری خود را در به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

شرایط دریافت وام فوری بانک ملت

وام فوری ۵۰ میلیونی خرید کالا

وام ۵۰ میلیونی بانک ملت بدون نیاز به سپرده ‌گذاری و پیش پرداخت به متقاضیان وام فوری پرداخت می‌شود و فقط قابل استفاده جهت خرید از فروشگاه‌های اسنوا می‌باشد. شرایط کلی دریافت وام فوری بانک ملت در جدول زیر آمده است:

حداکثر مبلغ وام ۵۰ میلیون تومان
سود وام ۱۲ درصد
نیاز به سپرده گذاری ندارد
حداکثر زمان بازپرداخت ۳۶ ماه

شرایط دریافت وام فوری بانک ملت

جهت دریافت وام فوری بانک ملت وام گیرنده نباید چک برگشتی داشته باشد و به بانک بدهکار باشد. این وام برای بانوان و آقایان قابل دریافت است و گزینه خوبی جهت کمک هزینه ازدواج و تهیه کالا برای جهیزیه به شمار می‌آید.
ضامن مورد نیاز جهت دریافت وام ۵۰ میلیونی بانک ملت بین ۱ تا ۳ نفر با توجه به اعتباربانکی فرد وام گیرنده متغیر می‌باشد.

آیا می‌دانید برنامه ساد۲۴ امکان استعلام تعداد چک برگشتی و میزان خوش‌حسابی صادرکننده چک را به صورت رایگان فراهم کرده است؟؟

همین الان برنامه را از کافه بازار دانلود کنید و رتبه اعتباری خود را بسنجید.

دریافت وام ۲۰۰ میلیونی فرابانک ملت

نکته: هم اکنون می‌توانید وارد ملت شده و جهت دریافت وام فوری ۲۰۰ میلیونی ثبت نام نمایید.

دریافت وام ۱۵۰ میلیونی بانک ملت با سند ملکی

بانک ملت امکان دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی را بدون ضامن و بدون سپرده گذاری با استفاده از سند ملکی فراهم کرده است. سود وام ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت وام ۴۸ تا ۶۰ ماه می‌باشد.
شرایط دریافت وام ۱۵۰ میلیونی بانک ملت:

شرایط دریافت وام فوری بانک رسالت

دریافت وام ۶۰ میلیونی بانک قرض الحسنه رسالت یکی از بهترین گزینه‌ها برای دریافت وام فوری با سود کم می‌باشد.

جهت ثبت نام وام ۶۰ میلیونی بانک رسالت، اگر در این بانک حساب دارید و می‌خواهید وام بانک رسالت بدون سپرده بگیرید باید وارد اینترنت بانک رسالت شده و تقاضای وام خود را ثبت نمایید. سپس بانک رسالت بعد از بررسی وضعیت اعتباری شما در سیستم بانکی،  میزان خوش‌حسابی فرد، شغل و میزان کارکرد حساب، با مبلغ وام موافقت کرده و جهت تکمیل پرونده به صورت حضوری با شما تماس گرفته می‌شود.

اگر در بانک رسالت حساب نداشته‌اید باید بعد از افتتاح حساب مبلغی را برای (۳تا۶) ماه سپرده‌گذاری نمایید سپس درخواست وام خود را در اینترنت بانک رسالت ثبت نمایید.

شرایط دریافت وام فوری بانک رسالت در جدول زیر آمده است:

حداکثر مبلغ وام ۱۲۰ میلیون تومان
سود وام ۲ درصد
نیاز به سپرده گذاری ندارد
حداکثر زمان بازپرداخت ۱۲ الی ۶۰ ماه

شرایط دریافت وام فوری بانک رسالت

جهت ضمانت وام فوری بانک رسالت یک ضامن کافیست و در مواردی که ضامن یا وام گیرنده اعتبار کافی نداشته باشند تعداد ضامن افزایش می‌یابد.

مدارک مورد نیاز وام بانک رسالت به شرح زیر است:

نکته: امکان انتقال امتیاز وام به دیگران و دریافت وام از طریق معدل گیری حساب دیگران در بانک رسالت وجود دارد.

هم اکنون می‌توانید وارد و درخواست وام فوری خود را ثبت نمایید، امکان درخواست وام فوری بانک رسالت برای فرهنگیان و درخواست وام فوری بانک رسالت برای بانوان هم در این سامانه وجود دارد.

شرایط دریافت وام فوری بانک صادرات

انواع وام فوری بانک صادرات به شرح زیر است:

وام ۵۰ میلیونی بانک صادرات

همان وام خرید کالا بانک صادرات است که در ازای ارائه پیش فاکتور، مبلغ وام در وجه فروشنده به صورت چک صادر می‌شود.
برای دریافت وام فوری بانک صادرات باید در این بانک حساب قرض الحسنه داشته و چک برگشتی و بدهی بانکی نداشته باشید.
ضامن مورد نیاز وام فوری بانک صادرات ۲ نفر ضامن کارمند می‌باشد.

شرایط دریافت وام ۵۰ میلیونی بانک صادرات در جدول زیر آمده است:

حداکثر مبلغ وام ۵۰ میلیون تومان
سود وام ۱۸ درصد
نیاز به سپرده گذاری ۱۰% از مبلغ وام
حداکثر زمان بازپرداخت ۳۶ ماه

شرایط دریافت وام فوری بانک صادرات

وام ۲۰۰ میلیونی بانک صادرات

در طرح تبسم بانک صادرات می‌توانید تا ۹۰ درصد سپرده خود بدون ضامن و با سود صفر درصد وام بگیرید. سقف مبلغ وام ۴۸ ساعته بانک صادرات ۲۰۰ میلیون برای اشخاص حقیقی و بدون سقف برای اشخاص حقوقی می‌باشد.

وام ۱۰۰ میلیونی بانک صادرات

وام ۱۰۰ میلیونی بانک صادرات به دو صورت قابل پرداخت است: ۱. وام صد میلیونی مسکن روستایی: مبلغ این وام صدمیلیون تومان و سود وام ۴ درصد است و مدت بازپرداخت وام ۲۰ ساله می‌باشد. این وام در حال حاضر به ساکنین روستا که قبلا از وام مسکن استفاده نکرده اند پرداخت می‌شود.

جهت اطلاع از شرایط کامل وام صد میلیونی مسکن روستایی کلیک کنید.

۲. وام صد میلیونی خرید خودرو: این وام به ازای خرید خودرو ایرانی از ۱۵ تا ۱۰۰ میلیون قابل برداشت است. سود این وام ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماه می‌باشد.

وام بانک صادرات برای بازنشستگان

میزان وام ضروری در این دوره ۱۰ میلیون تومان تعیین شده است و تنها به متقاضیانی پرداخت می‌شود که از طریق حساب بانک صادرات حقوق بازنشستگی یا مستمری دریافت می‌کنند. وام با نرخ سود ۴درصد ارائه می‌شود و اقساط بازپرداخت آن ۳۶ ماهه (ماهانه ۰۰۰‘۰۰۰‘۳ ریال) خواهد بود.

شرایط دریافت وام فوری بانک رفاه

انواع وام فوری بانک رفاه به شرح زیر می‌باشد:

وام فوری بدون ضامن بانک رفاه

این وام در قالب طرح سودمند به ازای افتتاح حساب سپرده سرمایه‌گذاری بلند مدت به اشخاص حقیقی و حقوقی  تعلق می‌گیرد. مبلغ وام ۸۰ تا ۱۰۰ درصد مبلغ سپرده می‌باشد که با سودهای تک رقمی به ضمانت مبلغی که به عنوان سپرده نزد بانک قرارداده شده است پرداخت می‌شود.
لازم به ذکر است در مدت بازپرداخت وام، سود سپرده نیز به وام گیرنده پرداخت می‌شود.

شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک رفاه در جدول زیر آمده است:

حداکثر مبلغ وام ۸۰ الی ۱۰۰ درصد مبلغ سپرده
سود وام ۲ درصد
نیاز به سپرده گذاری حداقل ۵ میلیون برای افراد حقیقی
حداقل ۱۰ میلیون برای افراد حقوقی
حداکثر زمان بازپرداخت ۳۶ ماه

شرایط دریافت وام فوری بانک رفاه

وام ۵۰ میلیونی بانک رفاه

وام ۵۰ میلیونی بانک رفاه جهت حمایت از تولید کالای داخلی به مستمری بگیران تامین اجتماعی که حقوق آن‌ها از بانک رفاه پرداخت می‌شود تعلق می‌گیرد.
مدت بازپرداخت این وام ۳۶ ماهه و سود وام ۱۵ درصد می‌باشد.
جهت دریافت وام ۵۰ میلیونی بازنشستگان بانک رفاه نیاز به سپرده گذاری و معدل گیری حساب نیست.

وام ۱۵ میلیونی بانک رفاه

طرح امید بانک رفاه ویژه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و حقوق بگیران سازمان های متعامل در بانک رفاه تا سقف ۱۵ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه می‌باشد.
بانوان نیز می‌توانند از طرح امید جهت دریافت وام استفاده نمایند.

مدیریت وام با برنامه ساد۲۴

برنامه ساد۲۴ کامل‌ترین برنامه مدیریت امور مالی و چک صیاد می‌باشد. امکان ثبت چک صیاد، تایید و انتقال آن در برنامه ساد۲۴ برای شما فراهم شده است. با نصب این برنامه می‌توانید از خوش‌حسابی صادرکننده چک استعلام بگیرید و برای چک‌های خود یادآور ثبت نمایید.

از امکانات بینظیر ساد۲۴ در زمینه وام، محاسبه سود و اقساط وام بانکی و یادآوری زمان اقساط وام می‌باشد، همچنین در قسمت بانک‌ها در این برنامه انواع وام و وام‌های فوری همه بانک‌ها برای شما معرفی شده است و اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در ابتدای مقاله وام ۲۰۰ میلیونی فرابانک ملت را معرفی کردیم و گفتیم این وام با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۴۸ ماهه به مشتریان پرداخت می‌شود.

در ادامه مبلغ قسط و سود وام ۲۰۰ میلیونی بانک ملت با استفاده از برنامه ساد۲۴ محاسبه شده است:

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم آسان‌ترین روش‌های دریافت وام فوری از بانک‌های ملت، ملی، رسالت، رفاه و صادرات را معرفی کنیم تا راحت‌تر بتوانید وامی را انتخاب کنید که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد و شما را به هدفتان برساند، باتوجه به سود بالای بازپرداخت بعضی از وام‌ها، فراموش نکنید گرفتن وام برای راه‌اندازی و یا رونق کسب و کار کار عاقلانه‌ای است و در مقابل دریافت وام برای موارد غیرضروری از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی‌باشد.

خروج از نسخه موبایل