عمومیمدیریت کسب و کار

مقایسه صندلی پله پیما و بالابر پل

صندلی پله رو یا صندلی پله پیما پیچشی راه حلی است برای واحدها یا طبقاتی که در طبقاتی قرار دارند که باید برای رسیدن به آنها از پله عبور کرد و آسانسور یا امکان نصب بالابر در فضای بیرونی نیز میسر نیست. به این روش صندلی پله رو در کنار پله ها با بهترین و زیباترین شکل ممکن که دکوراسیون را ارتقا بخشد و نیز دارای امنیت و سهولت استفاده و خدمات پس از فروش صندلی پله رو نصب و راه اندازی می شود و همه افراد را برای عبور از پله بی نیاز می کند.

مقایسه صندلی پله پیما و بالابر پل

البته می دانیم که عبور از پله برای سالمندان و افراد کم توان چقدر مشکل است . لذا ما با افتخار ضمن ارائه مشاوره برای نصب صندلی پله پیما در محل شما، بهترین تجهیزات مدرن ساخت شرکت را تقدیم حضورتان خواهیم کرد. خدمات پس از فروش یکی از ویژگی های محصولات شرکت است که موجب شده مشتریان با خیال راحت از گارانتی و وارانتی محصول آن را انتخاب کنند.

آسانسور پله چه کاری انجام می دهد؟

بالابر پله ای راه ایمن و آسان برای بالا و پایین رفتن از پله ها را فراهم می کند. بالابر پله ای یک راه ایمن و مقرون به صرفه برای سالمندان با تحرک محدود است تا بین سطوح طبقه خانه خود حرکت کنند. این راحتی را فراهم می کند و می تواند استقلال را برای کسانی که از پله ها استفاده نمی کنند بازگرداند.

تفاوت بین بالابر صندلی و بالابر پله چیست؟

بالابر پله ای دارای صندلی است که فرد روی آن می نشیند تا از پله ها بالا برود. بالابر صندلی یا بالابر عمودی یک بالابر پلت فرمی است که برای کمک به کاربر ویلچر برای حرکت در یک سطح طراحی شده است.

آیا بالابر پله ای ایده خوبی است؟

بالابر راه پله راه فوق العاده ای برای کمک به شما برای حفظ استقلال حیاتی بدون اینکه شما را مجبور به قربانی کردن فضای طبقه بالا کند، می باشد و می تواند جایگزین بسیار کم استرس تری برای یافتن یک خانه جدید در نزدیکی شما باشد.

بالابر پله ای چیست؟

بالابر پله ای با نام های مختلف پله، بالابر پله، بالابر صندلی، پله گلایدر و نام های دیگر شناخته می شود. این نوع بالابر صندلی را نباید با بالابر صندلی که توسط اسکی بازان استفاده می شود اشتباه گرفت. اصطلاح پله‌نورد می‌تواند به بالابر پله‌ها یا معمولاً به تجهیزات ورزشی با همین نام اشاره کند.

آیا آسانسورهای پله ای برق زیادی مصرف می کنند؟

یک ماشین لباسشویی از 0.7 کیلووات ساعت (700 وات) استفاده می کند، در حالی که یک بالابر پله می تواند 0.024 کیلووات ساعت باشد. این تنها 24 وات در ساعت است – به طور قابل توجهی کمتر از بسیاری از لوازم خانگی. آسانسورهای پله ای مطمئناً مزایای فراوانی را برای هزینه های جاری ارزان و برای برخی شگفت آور فراهم می کنند.

طول عمر بالابر پله ها چقدر است؟

آسانسورهای پله معمولاً حدود 10 سال دوام می آورند، اگرچه این ممکن است بسته به دفعات استفاده و سایر عوامل متفاوت باشد. برای استفاده حداکثری از بالابر پله خود، باید اطمینان حاصل کنید که هر نشانه ای از یک مشکل شناسایی شده و به سرعت برطرف می شود.

آیا بالابر پله ها پر سر و صدا هستند؟

آسانسورهای پلکانی با یک منبع باتری ولتاژ پایین کار می کنند. این باعث می‌شود که در هنگام استفاده بی‌صدا باشند. تقریباً بدون صدا، صدایی که آنها ایجاد می کنند معادل زمزمه مایکروویو آشپزخانه است. قبل از اینکه سفر خود را روی پله ها شروع کنید، بالابر پله شما یک بوق بلند منتشر می کند.

آیا پله ها ارزش خانه را کاهش می دهند؟
اما آسانسورهای خانگی را می توان نصب کرد تا دسترسی ویلچر را بیش از هر زمان دیگری در دسترس قرار دهد. بالابر خانه ارزش ملک شما را به طور سرسام آوری افزایش نمی دهد، اما ارزشی را اضافه می کند که خریداران بالقوه می توانند ببینند. مشاوران املاک و مستغلات برای فروش خانه با آسانسور نصب شده مشکلی ندارند.

چه نوع آسانسور پله ای وجود دارد؟
اگرچه انواع مختلفی از بالابر پله وجود دارد، اکثر آنها به دو دسته اصلی تقسیم می شوند: مستقیم و منحنی. مورد دوم سفارشی ترند، زیرا ریل بالابر پله باید طوری ساخته شود که در اطراف شکل پله شما قرار بگیرد.

بالابر پله چگونه کار می کند؟
بالابر پله ای راه ایمن و آسان برای بالا و پایین رفتن از پله ها را فراهم می کند.
بالابر پله ای یک راه ایمن و مقرون به صرفه برای سالمندان با تحرک محدود است تا بین سطوح طبقه خانه خود حرکت کنند. این راحتی را فراهم می کند و می تواند استقلال را برای کسانی که از پله ها استفاده نمی کنند بازگرداند. برای کمک به شما در درک بهتر نحوه کار آسانسور پله، برخی از ویژگی‌ها و کنترل‌های اساسی را که آسانسور را قادر می‌سازد کار کند برجسته می‌کنیم و اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد آنها ارائه می‌کنیم.

استفاده از آسانسورهای پله ای آسان است
در حالی که تفاوت‌هایی بین ساخت و مدل‌ها وجود دارد، همه آسانسورهای ما دارای کنترل‌های ساده و ویژگی‌های ایمنی قوی هستند. تمام پله ها دارای یک کلید ساده هستند که حرکت آنها را کنترل می کند. هنگامی که سوار سوئیچ را فشار داده و نگه می دارد، آسانسور از پله ها بالا یا پایین می رود.

صندلی یک بار بوق می‌زند و وقتی بالابر پله به انتهای مسیر رسید، به‌طور خودکار متوقف می‌شود. اگر سوئیچ را در هر نقطه از مسیر رها کنید، آسانسور شروع به بیپ می کند و بلافاصله متوقف می شود. تمامی بالابرهای پله ای که ما می فروشیم و نصب می کنیم مجهز به کمربند ایمنی هستند.  اگر به دنبال خرید و یا قیمت پله پیما بالابر با کیفیت و مناسب هستید، فروشگاه ما می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

چگونه ایمن بر روی صندلی سوار شویم
سوار شدن بر روی صندلی آسانسور پله مانند نشستن بر روی هر نوع صندلی دیگری است، اما برای اطمینان از اینکه بتوانید با خیال راحت بنشینید، باید به چند نکته در پایین و بالا توجه کنید.

پایین رفتن

مطمئن شوید که دسته‌ها و صندلی‌ها تا شده و در جای خود قفل شده‌اند هنگام آماده شدن برای نشستن، مطمئن شوید که دست‌ها می‌توانند به دسته‌ها برسند و پشت زانوهای شما جلوی صندلی را لمس کند. هنگامی که نشسته اید، زیرپایی را به صورت دستی با دست یا پای خود تا کنید – اگر محدودیت حرکتی مانع از جمع کردن دستی زیرپایی توسط کاربر می شود، گزینه زیرپایی تاشو برقی پیشنهاد می شود.

بالا رفتن

تکیه گاه دست، صندلی و زیرپایی باید تا شوند اهرم صندلی را فشار دهید تا صندلی را 90 درجه بچرخانید تا دور از پله ها در جای خود قفل شود تا بتوانید با خیال راحت بنشینید. کمربند ایمنی را ببندید و سپس صندلی را در جای خود بچرخانید تا ایمن سوار شوید آسانسورهای پله به پله های شما متصل می شوند، نه به دیوار: فرض رایج علاقه مندان به بالابر پله این است که بالابر پله باعث آسیب به دیوار می شود.

با این حال، بالابر پله آسیبی به دیوارها وارد نمی کند زیرا ریل به آج پله ها متصل است نه دیوارها. ریل توسط براکت های نگهدارنده که به داخل پیچ می شوند و به طور مساوی از یکدیگر فاصله دارند در جای خود ثابت می شود. پیچ ها می توانند از فرش یا هر نوع سطحی مانند بتن، فلز یا کاشی عبور کنند.

 

دکمه بازگشت به بالا