عمومی

شروع بتن‌ریزی مخزن ذخیره آب ۵۰۰۰ شهرکرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

شروع بتن‌ریزی مخزن ذخیره آب ۵۰۰۰ شهرکرد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد کریمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان در راستای انجام زون‌بندی شبکه آبرسانی، افزایش امکان ذخیره‌سازی سرانه بیشتر آب آشامیدنی، کنترل فشار آب شبکه داخلی و افزایش دسترسی بیشتر شهروندان به آب در مواقع احتمالی قطعی آب این پروژه را کلید زد.

وی افزود: این مخزن ذخیره آب شرب که در مجموعه مخازن خیابان دوازده محرم شهرکرد در حال ساخت است پس از ۴ هزار و ۸۴۰ متر مکعب خاکبرداری وارد فاز ساخت و ساز شد.

کریمی در تشریح مشخصات این پروژه عنوان کرد: این مخزن که از جنس بتن آرمه ساخته می‌شود، با اجرای زه‌کش‌ها، بتن مگر آرماتوربندی با استفاده از ۱۰۰ تن میلگرد نمره ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۲۲ و ۲۵ آرماتوربندی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از این بر اساس طراحی‌های انجام شده و نظارت ناظران در محل جانمایی شده با رعایت اصول فنی قالب‌بندی نیز انجام شد که عملیات بتن‌ریزی آن شروع شد و طی دو پارت در حال انجام است.

کریمی اعتبار این طرح آبرسانی را حدود ۲۰ میلیارد تومان اعلام نمود.

وی عنوان کرد: در مجموعه مخازن دوازده محرم دو مخزن دیگر به احجام ۷۰۰ و ۱۰۰۰ متر مکعب وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه امکان ذخیره‌سازی آب آشامیدنی شهرکرد ۵ میلیون لیتر افزایش می‌یابد.

کریمی اضافه کرد: قابل ذکر است شرکت آب و فاضلاب در شهر شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری به بیش از ۸۶ هزار مشترک خدمات‌رسانی می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا