اقتصادی

سورپرایز جدید سامسونگ / یک گوشی فوق‌مقاوم و جان سخت/ عکس

با دریافت برخی از گواهینامه‌های کشور مالزی توسط گوشی گلکسی XCover 7، به نظر می‌رسد سازنده‌ی انواع گوشی سامسونگ خود را برای رونمایی از دستگاه فوق مقاوم خود آماده می‌کند. گوشی موردبحث قبل‌تر نیز موفق به دریافت گواهینامه‌ی BIS هند شده بود.

بیشتر بخوانید:

به گزارش Tech Outlook، گوشی یادشده با شماره‌مدل SM-G556B موفق به دریافت گواهینامه‌ی SIRIM مالزی شده است. جدیدترین گوشی فوق مقاوم سامسونگ قبلا گواهینامه‌های دیگری از جمله SIG ،NBTC (بلوتوث ۵٫۳) و GCF دریافت کرده بود، در نتیجه می‌توان انتظار داشت زمان رونمایی آن از چیزی که در گذشته گفته شده بود نزدیک‌تر باشد.

سورپرایز جدید سامسونگ / یک گوشی فوق‌مقاوم و جان سخت/ عکس

قاب پشتی شیاردار و خشن گلکسی XCover 7 میزبان دوربین تکی و فلاش LED دوگانه خواهد بود. این گوشی مدل اصلاح‌شده‌ی سری گلکسی A محسوب می‌شود، ولی برای مقاومت بیشتر موفق به دریافت گواهی‌های IP68 و MIL-STD-810H شده است.

گوشی نام‌برده مجهز به پردازنده‌ی دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس که در انواع گوشی میان رده از آن استفاده می‌شود خواهد بود. از فضای ذخیره‌سازی آن جزئیاتی در دسترس نیست، اما به احتمال زیاد مدل‌هایی با ۶ و ۸ گیگابایت رم خواهد داشت.

گوشی جان‌سخت کره‌ای‌ها به رابط‌ کاربری One UI 6 که بر پایه‌ی اندروید ۱۴ توسعه داده شده است مجهز خواهد بود. قیمت گوشی گلکسی XCover 7 هنوز مشخص نیست، اما ممکن است در سه ماهه‌ی اول ۲۰۲۴ از آن رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا