عمومی

اجتماع حوزویان و اقشار مردم قم به مناسبت ۹ دی آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، در سالروز حماسه تاریخی ۹ دی ملت بزرگ ایران، اجتماع حوزویان و اقشار مختلف مردم قم به مناسبت بزرگداشت این روز در مدرسه فیضیه قم آغاز شد.

در این اجتماع اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری، طلاب و اساتید حوزه علمیه قم، شخصیت های حوزوی و استانی حضور دارند.

جمعیت حاضر در این مراسم به قدری است که علاوه بر حیاط مدرسه علمیه فیضیه، شماری از مردم قم و طلاب در میدان آستانه تجمع کرده و امکان حضور آنان در مدرسه فیضیه فراهم نبود.

اجتماع حوزویان و اقشار مردم قم به مناسبت ۹ دی آغاز شد

اجتماع کنندگان پرچم های ایران اسلامی، حزب الله لبنان و فلسطین را در دست داشتند.

«ما همه عمار توایم خامنه ای، مطیع فرمان توایم خامنه ایم»، «خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است»، «در ۹ دی با شور و همصدایی، نابود شد فتنه آمریکایی»، «ملت ما بیدار است، از آمریکا بیزار است» بخشی از شعارهایی بود که تجمع کنندگان سر دادند.

مردم قم همچنین در این اجتماع انقلابی نسبت به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه اعلام انزجار کردند و شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل» «فریاد یا محمدا، غزه شده کربلا»، «یا ایهاالمسلمون، غزه شده غرق خون» و «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» سر دادند.

دکمه بازگشت به بالا