اقتصادیمدیریت کسب و کار

رفع مشکل گیربکس اتوماتیک 207

خودرو برای تسهیل کار انسان ساخته‌ شده‌ است. از این رو شناخت هر خودرویی برای داشتن سفری مناسب لازم و ضروری می باشد. خودرو 207 با عرضه در بازار ایران ایران به سرعت در بین افراد محبیوبیت پیدا کرد. بنابراین شما را با تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 207 آشنا می کنیم تا بتوانید در مواقعی که با خرابی این قطعه مهم مواجه شدید بتوانید بهترین کار را انجام دهید.

رفع مشکل گیربکس اتوماتیک 207

تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 207

گیربکس 207 تولید کننده نیرو و عامل انتقال حرکت می باشد. زمانی که نیرو  ایجاد می شود و با انتقال آن به چرخ ها ماشین شروع به حرکت می کند از این گیربکس یکی از اجزای مهم در هر ماشینی می باشد. تعمیر گیربکس پژو ۲۰۷ اتوماتیک معمولا بسیار پر هزینه و زمان بر است به همین دلیل لازم است قبل از از بروز هر مشکلی آن را مدیریت کنید. همیشه می گویند پیشگیری بهتر از درمان است! اگر اطلاعات کامل در مورد کوچک ترین مشکل گیربکس داشته باشید، می توانید از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری کنید. برخی از علائمی که نشان می دهد گیربکس دچار مشکل شده‌است را برای شما فهرست کرده ایم تا سریع به سراغ تعمیرگاه ها بروید تا مجبور به هزینه بیشتر و تعویض گیربکس نشوید.

۱ – هنگام تعویض دنده در هوای سرد و گرم به خودرو ضربه وارد می شود.
۲ – خودرو در سربالایی کشش لازم را ندارد.
۳ – زمانی که پشت چراغ قرمز توقف می کند به خودرو ضربه شدیدی وارد می شود.
۴ – زمانی که می خواهید خودرو را به حرکت در بیاورید، دنده با تاخیر جا می رود.
۵ – هنگامی که ماشین را به حرکت در می آورید، گیربکس صدای زوزه از خود در می آورد.
۶ – در سربالایی ها ماشین دچار افت شدید قدرت می شود.
۷ – گاهی اوقات ماشین روی دنده 3 گیر می کند.
۸ – دنده عوض نمی شود یا دیر عوض می شود.
۹ – گیربکس اگر مشکل داشته باشد، چراغ های مربوط به گیربکس، برف و چرخ دنده روشن می شود.
۱۰ – نشتی روغن که علت ان گیربکس می باشد.
۱۱ – دنده در پشت آمپر را بدرستی نشان نمی دهد یا اصلا نشان نمی دهد.
۱۲ – گاز نخوردن خودرو که مشکل آن مربوط به گیر بکس می باشد.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 207

به دلیل افزایش قیمت ها و نوسانات اقتصادی نمی توانیم هزینه دقیقی از تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 به شما بگوییم. علاوه بر آن میزان و نوع خرابی گیربکس در هزینه آن نیز تاثیر می گذارد. اما به صورت کلی شما 3 میلیون تومان را در نظر داشته باشید!

ریپ زدن گیربکس اتوماتیک 207

همانطورکه قبلا گفته‌شد گیربکس یکی از اجزای مهم خودرو می باشد. ریپ زدن گیربکس یکی از مشکلات شایع در خودرو اتومات می باشد. لرزش غیر معمول یا شنیدن صداهای غیرعادی در خودرو و همچنین ایجاد نوسان در دور موتور را ریپ زدن می گویند. اگر حس کردید که ماشینتان ریپ می زند احتمالا شمع خودرو خراب یا کثیف شده‌است. از دیگر عوامل آن می توان به مشکل در سیستم سوخت رسانی اشاره کرد. حتی ممکن است تنظیم نبودن موتور یا خرابی سیلندرها در ریپ زدن اشین نقش داشته‌باشند. از این رو به تعمیرگاه مراجعه کنید تا متخصصین به مشکل ریپ زدن ماشین اتومات پی ببرند و اقدام به تعمیر آن کنند.

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک 207

زمانی پیش می آید که ماشینتان دچار مشکل شده‌ و نیاز به تعمیر پیدا می کند. تعمیرگاه های زیادی در سراسر کشور وجود دارد که شما در هر منطقه ای که باشید می توانید از این تعمیرگاه ها استفاده کنید. اما حواستان باشد که بسیاری از تعمیرگاه ها در نصب و تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 206 کوتاهی می کنند. حتی زمانی پیش می آید که قطعات نامناسب و غیر اصل را در ماشینتان استفاده می کنند. از این رو سراغ تعمیراگاه هایی بروید که نمایندگی دارند یا زیر نظر نمایندگی ها فعالیت می کنند و از سابقه خوبی برخوردارند. تیم حرفه ای رنو وان پیشرو در ارائه خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک به صورت کاملا تخصصی می توانید با شما اطمینان دهد که برای تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۷ خود به راحتی می توانید به این مکان رفته و مشکل خود را با ضمانت ۱۲ ماهه حل نمایید.

چه مواردی باعث خرابی گیربکس اتوماتیک 207 می شود؟

اورگیربکس اتوماتیک 207

مشکلات گیربکس اتوماتیک 207

اکثر مشکلاتی که گیربکس ها دچار آن می شوند به علت خوردگی چرخ دنده های داخلی گیربکس می باشد. جنسی که گیربکس از آن ساخته‌شده‌است معمولا از فولاد و چدن می باشد. این فلزات به مرور زمان دچار فرسودگی، زنگ زدگی و ضرب دیدگی می شوند. روغن گیربکس برای این استفاده می شود که فلزات به سرعت دچار خرابی نشوند. روغن موتور وظیفه محافظت و روان سازی اجزای درون موتور را به عهده دارد که خراب نشوند. به دلیل کم شدن روغن یا خرابی یا رسوب باعث خرابی چرخ دنده ها و موتور می شود که در این صورت گیربکس نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد.

ارور گیربکس اتوماتیک 207

چرا از گیربکس پژو 207 ایراد می گیرند؟

در این خودرو به دلیل استفاده از مواد بی کیفیت به خصوص در جعبه دنده باعث می شود که بعد از مدتی در سیستم خودرو مشکل به وجود بیاید. و این مشکل برای خریداران بسیار دردسر ایجاد می کند. ضعف های بسیاری در سیستم خنک کننده این خودرو از طرف خریداران بیان شده است. این ضعف ها سبب شده که این خودرو در بین مردم محبوبیت بالایی نداشته باشد.

بررسی تخصصی گیربکس پژو 207 اتوماتیک

در صورت بروز مشکل در این مدل خودروها سعی کنید به نمایندگی ها یا مراکز تخصصی تعمیرات خودرو 207 زیر نظر نمایندگی ها ببرید. که هم هزینه برایتان بسیار سنگین نشود و هم توسط متخصصین کارامد خودرویتان تعمیر شود.

علت تقه زدن گیربکس اتومات 207 چیست؟

تقه زدن‌ماشین را می توان‌به گیربکس ان مربوط دانست. که در صورت بروز همچین مشکلی بلافاصله ماشین را به کارشناس نشان دهید یا به تعمیرگاه مراجعه کنید. چرا که عدم توجهی به ان هزینه های سنگینی برای شما خواهد داشت. تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 207 با این تورم اقتصادی چندان آسان نخواهد. به برخی از علت هایی که باعث تقه زدن‌در خودرو می شود اشاره می کنیم.

  • درست رانندگی نکردن‌و تعویض دنده‌ به‌ صورت ناگهانی، نامناسب و در سرعت زیاد باعث فرسوده شدن‌ بخش کامپیوتری گیربکس می شود.
  • خنک ماندن گیربکس ها اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل یک مایع خنک کننده در گیربکس وجود دارد که به وسیله شیررادیاتور کنترل می شود. اگر این سیستم دچار مشکل شود باعث گرم شدن موتور و در نهایت تقه زدن ماشین می شود.
  • اگر روغن های موتور گیربکس دچار الودگی شوند و یا کیفیت خود را از دست دهند، تقه هایی از ماشین به گوش می رسد.
  • زمانی که سوپاپ جعبه دنده ها دارای عیب شوند و عملکرد صحیحی نداشته باشند، روغن گیربکس دچار مشکل می شود و روان سازی گیربکس اتوماتیک بدرستی کار نمی کند. در این حالت صدای تقه از ماشین به گوش می رسد.

گیربکس 207 اتومات چند دنده است؟

هزینه تعمیر گیربکس 207 اتومات

با توجه به نوسات اقتصادی نمی توان قیمت دقیق گیربکس را بیان کرد ولی در حال حاضر شما می توانید مبلغ 17 میلیون به بالا را در نظر داشته باشید.

گیربکس 207 اتومات ساخت کجاست؟

این خودرو ساخت کشور فرانسه می باشد که نام اختصاری آن DP0 است. شرکت ایران خودرو طرح اتومات 207 را به وسیله کارخانه پژوی برزیل در سال 2009 وارد ایران کرد.

گیربکس 207 اتومات 6 سرعته

شرکت ایران خودرو شروع به تولید نسل جدیدی از خودروهای اتوماتیک با 6 دنده کرده است. اما مشخص نیست که این گیربکس برای کدام شرکت خارجی می باشد. این خودروی جدی با موتور TU5P و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک می باشد. طراحی این خودرو با سقف قرمز می باشد که یک محصول جدید و اسپرت می باشد.
این خودرو با طراحی جدید خود قابلیت دینامیکی بالایی دارد. در عین حال مصرف سوخت پایین و قیمت مناسبی دارد. در بین جوانان اتومات 207 جدید محبوبیت بالایی دارد. به دلیل نمای داخلی مناسب راحتی سرنشینان را فراهم کرده‌است و شما می توانید با خریدن‌این خودرو از مسیر خود لذت ببرید.

مشکل گیربکس اتومات 207

جهت اطلاعات کامل در خصوص  کلیک کنید.

گیربکس اتوماتیک پژو 207

پژو 207 حالت فیس‌لیفت پژو 206 است

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا