تور کیش زمینی از شیراز و اصفهان

سفر زمینی به کیش از شیراز و اصفهان

برای رفتن به جزیره کیش شما می‌توانید مسیر زمینی یا هوایی را انتخاب کنید که هر کدام از آن‌ها مزایا و معایبی نیز دارند.

با اینکه در سفر هوایی شما زودتر به کیش می‌رسید اما برخی از افراد ترجیح می‌دهند که از مسیرهای زمینی خود را به کیش برسانند و در طول مسیر از دیدن طبیعت زیبایی که در پیش دارند لذت ببرند.

مسافرانی که به جزیره کیش سفر می‌کنند اغلب از شهرهای بزرگ کشور هستند که برای فرار از آلودگی و شلوغی از شهر به آنجا می‌روند تا هوای تمیز جزیره را نفس بکشند و از دیدن زیبایی‌های آنجا نهایت استفاده را ببرند.

شیراز و اصفهان جزء شهرهایی هستند که هر ساله مسافران زیادی از آنجا به کیش سفر می‌کنند. به دلیل فاصله تقریباً کمی که شیراز و اصفهان با کیش دارند، همیشه افراد زیادی را از این دو شهر زیبا در جزیره خواهید دید.

فاصله کم این دو شهر باعث شده که استقبال افراد از سفر زمینی به کیش بیشتر شود و افراد به راحتی بتوانند خود را به جزیره برسانند.

در ادامه همراه ما باشید تا شما را با روش‌های سفر زمینی به کیش از شهرهای شیراز و اصفهان آشنا کنیم تا بتوانید در سفری که پیش رو دارید به راحتی خود را به جزیره کیش برسانید.

نکته‌هایی که قبل از سفر زمینی از شیراز و اصفهان باید رعایت کنید:

سفر زمینی از شیراز به کیش

برای سفر زمینی از شیراز به کیش شما سه انتخاب دارید می‌توانید با ماشین شخصی، قطار یا اتوبوس خود را به یکی از بنادر منتهی به کیش برسانید و از آنجا به وسیله لندیگرافت‌های حمل خودرو به سمت کیش حرکت کنید.

سفر با خودروی شخصی در این میان به خاطر اینکه شما آزادی عمل دارید و هر کجا که خواسته باشید می‌توانید توقف کنید، طرفداران زیادی دارد.

از شیراز به کیش سه مسیر پیش روی شما خواهد بود و شما با توجه به مسیرهایی که می‌خواهید در آن توقف کنید باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

مسیر اول: شیراز – فسا – فوار – فیروز کوه – بندر چارک

مسیر دوم: شیراز – جهرم – لار – بندر لنگه – بندر چارک

مسیر سوم: شیراز – جهرم – لار – بستک – بندر چارک

فاصله این مسیرها تا کیش چیزی حدود 520 کیلومتر است که در  مسیرهای مختلف این فاصله کمی تغییر می‌کند، شما می‌توانید این مسیر را در 6 یا نهایت 8 ساعت سپری کنید و از آنجا با رسیدن به یکی از بنادر خود را به جزیره برسانید.

فاصله بندر چارک تا جزیره کیش با لندیگرافت چیزی حدود 2 تا 2 و نیم ساعت طول می‌کشد و لندیگرافت‌ها به طور پیوسته در حال جا به جایی مسافران هستند.

شما می‌توانید از طریق بندر آفتاب نیز خود را به جزیره کیش برسانید که این بندر با کیش فاصله کمی دارد اما مسیری را که از بندر چارک به بندر آفتاب باید سپری کنید کمی مدت زمان رسیدن شما را افزایش می‌دهد.

در نهایت با رسیدن به بندر چارک و به وسیله لندیگرافت خود و وسیله نقلیه شما به سمت جزیره کیش هدایت می‌شود و ماجراجویی شما در جزیره کیش شروع می‌شود.

سفر زمینی از اصفهان به کیش

برای اینکه از اصفهان به کیش سفر کنید ابتدا باید خود را به بندر عباس برسانید و در آنجا از طرق یکی از بنادر خود را به جزیره کیش برسانید.فاصله اصفهان تا بندر عباس 1074 کیلومتر است که این مسیر تقریباً 12 ساعت زمان می‌برد.

از اصفهان دو مسیر برای رسیدن به کیش قرار دارد:

مسیر اول با عبور از شهرضا شروع می‌شود، سپس باید خود را به آباده برسانید و در نهایت با عبور از سیرجان مسیر خود را به سمت بندر عباس ادامه دهید.

انتخاب این مسیر با وجود جاذبه‌های دیدنی که خواهید دید و توقف در آن مکان‌ها می‌تواند برایتان جذاب باشد.

مسیر دوم نیز به دلیل اینکه از شیراز می‌گذرد بسیار پرطرفدار است و افراد زیادی این مسیر را برای رفتن به بندرعباس سپری می‌کنند.

ابتدا باید از شهرضا به سمت سمیرم حرکت کنید و از آنجا خود را به یاسوج برسانید و سپس از یاسوج به سمت شیراز حرکت کنید.

در اینجا شما می‌توانید چند ساعت یا یک روز از سفر خود را با دیدن جاذبه‌های دیدنی در شیراز سپری کنید.

از شیراز مسیر خود را به سمت فسا تغییر دهید تا در نهایت به بندر عباس برسید و از آنجا به وسیله لندیگرافت‌ها سفر خود را به جزیره کیش آغاز کنید.

یادتان باشد برای سفر زمینی از شیراز و اصفهان به کیش برنامه ریزی درستی داشته باشید و تا قبل از اینکه لندیگرافت‌ها فعالیت خود را تمام کنند خود را به یکی از بنادر برسانید، در غیر این صورت مجبور خواهید شد که یک روز از سفر خود در جزیره عقب بمانید و در این بنادر سپری کنید.

برای رزرو تور می توانید با شماره 07644101111 تماس حاصل نمایید.

خروج از نسخه موبایل